POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2725

Na temelju članka 40. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine«, broj 59/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 1. prosinca 2005. godine donijela

ODLUKU

O MINIMALNIM FINANCIJSKIM STANDARDIMA ZA DECENTRALIZIRANO FINANCIRANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE U 2006. GODINI

 

OPĆE ODREDBE

 

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se minimalni financijski standardi za decentralizirano financiranje djelatnosti domova za starije i nemoć­ne osobe u 2006. godini, nad kojima su prenijeta osnivačka prava s Republike Hrvatske na jedinice područne (regionalne) samouprave, a koje čine rashodi za zaposlene, materijalni rashodi i rashodi za nabavu nefinancijske imovine.

 

II.

Županija, odnosno Grad Zagreb za domove za starije i nemoćne osobe koji imaju sjedište na njegovu području, a na koje su prenijeta osnivačka prava, osigurava sredstva za obavljanje djelatnosti doma u visini razlike između ukupnih rashoda i vlastitih prihoda doma.

Ukupni rashodi doma su:

– plaće,

– ostali rashodi za zaposlene,

– doprinosi na plaće,

– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život, stručno usavršavanje zaposlenika),

– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje, sitni inventar i autogume),

– rashodi za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, usluge promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene i veterinarske usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),

– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (naknade za rad predstavničkih i izvršnih tijela povjerenstava i slično, premije osiguranja, reprezentacija, članarine i ostali nespomenuti rashodi poslovanja),

– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutna klauzula, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi),

– materijalna imovina – prirodna bogatstva (zemljište),

– nematerijalna imovina u obliku prava (patenti, koncesije, licence, ostala prava i ostala nespomenuta nematerijalna imovina),

– građevinski objekti,

– postrojenja i oprema,

– prijevozna sredstva,

– višegodišnji nasadi i osnovno stado,

– nematerijalna proizvedena imovina,

– plemeniti metali i ostale pohranjene vrijednosti,

– rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

Vlastiti prihod doma je prihod koji dom za starije i nemoćne osobe ostvari naplatom cijene skrbi izvan vlastite obitelji, temeljem ugovora o skrbi izvan vlastite obitelji između doma i korisnika, odnosno obveznika plaćanja cijene skrbi izvan vlastite obitelji ili rješenja centra za socijalnu skrb, ostalih usluga ili na drugi način.

 

KRITERIJI I MJERILA

 

III.

Rashodi za zaposlene su:

– plaće,

– ostali rashodi za zaposlene,

– doprinosi na plaće.

Kriteriji za financiranje rashoda za zaposlene utvrđuju se prema:

1. Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi,

2. Zakonu o plaćama u javnim službama i Uredbi o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama,

3. Osnovici za izračun plaće radnika u javnim službama utvrđenoj kolektivnim ugovorom ili odlukom Vlade Republike Hrvatske,

4. Odredbama Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama i Kolektivnog ugovora za djelatnost socijalne skrbi koje se primjenjuju kao pravna pravila.

Mjerila za financiranje rashoda za zaposlene utvrđuju se prema broju zaposlenih u trenutku prijenosa osnivačkih prava, odnosno po korisniku (stalnog smještaja, korigiranog koeficijenta od 20% za korisnike pomoći i njege u kući i dostave i pripreme obroka za vanjske korisnike).

Minimalni financijski standard rashoda za zaposlene u domovima za starije i nemoćne osobe za 2006. godinu, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke, po županijama, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:

 

ŽUPANIJA

Broj

Iznos po korisniku

Iznos
2006. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

453

1.693

9.202.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

270

1.615

5.231.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

360

1.528

6.601.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA
ŽUPANIJA

264

1.737

5.502.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA
ŽUPANIJA

285

1.390

4.753.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

928

2.054

22.878.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

252

2.077

6.281.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

283

1.847

6.273.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

289

1.825

6.329.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

330

1.757

6.957.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

758

1.503

13.667.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

406

1.626

7.924.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

241

1.869

5.406.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

911

2.188

23.918.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

639

2.011

15.424.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA
ŽUPANIJA

398

2.287

10.921.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

284

1.614

5.502.000

GRAD ZAGREB

3775

1.546

70.027.000

SVEUKUPNO

11.126

1.744

232.796.000

 

IV.

Materijalni rashodi su:

– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život, stručno usavršavanje zaposlenika),

– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje, sitni inventar i autogume),

– rashodi za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, usluge promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene i veterinarske usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),

– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (premije osiguranja, reprezentacija, članarine i ostali nespomenuti rashodi poslovanja).

Financijski rashodi su:

– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutna klauzula, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi).

Kriteriji za financiranje materijalnih i financijskih rashoda utvrđuju se prema broju korisnika doma.

Mjerila za financiranje materijalnih i financijskih rashoda utvrđuju se po korisniku.

Minimalni financijski standard materijalnih i financijskih rashoda za domove za starije i nemoćne osobe za 2006. godinu, sukladno stavcima 1., 2., 3. i 4. ove točke, po županijama, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:

 

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po korisniku

Iznos  2006. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

453

1.614

8.773.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

270

1.547

5.012.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

360

1.538

6.645.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA
ŽUPANIJA

264

1.880

5.957.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA
ŽUPANIJA

285

1.501

5.135.000

PRIMORSKO-GORANSKA
ŽUPANIJA

928

1.614

17.973.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

252

1.698

5.135.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

283

1.717

5.831.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

289

1.380

4.786.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

330

1.468

5.813.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

758

1.483

13.491.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

406

1.453

7.078.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA
ŽUPANIJA

241

1.628

4.708.000

SPLITSKO-DALMATINSKA
ŽUPANIJA

911

1.597

17.459.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

639

1.798

13.786.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA
ŽUPANIJA

398

1.683

8.039.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

284

1.567

5.340.000

GRAD ZAGREB

3775

1.401

63.469.000

SVEUKUPNO

11.126

1.531

204.430.000

 

V.

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine:

– materijalna imovina – prirodna bogatstva (zemljište),

– nematerijalna imovina u obliku prava (patenti, koncesije, licence, ostala prava i ostala nespomenuta nematerijalna imovina),

– građevinski objekti,

– postrojenja i oprema,

– prijevozna sredstva,

– višegodišnji nasadi i osnovno stado,

– nematerijalna proizvedena imovina,

– plemeniti metali i ostale pohranjene vrijednosti,

– rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

Kriteriji za financiranje rashoda nefinancijske imovine utvrđuju se prema:

1. Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi,

2. Stanju prostora i opreme prema intenzitetu ulaganja u prethodnim godinama, te ulaganju po korisniku.

Mjerila za financiranje rashoda za nefinancijsku imovinu utvrđuju se po korisniku.

Minimalni financijski standard rashoda za nefinancijsku imovinu za domove za starije i nemoćne osobe za 2006. godinu, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke po županijama, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:

 

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po korisniku

Iznos
2006. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

453

823

4.476.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

270

114

370.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

360

463

2.000.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

264

193

610.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA
ŽUPANIJA

285

102

350.000

PRIMORSKO-GORANSKA
ŽUPANIJA

928

364

4.056.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

252

215

649.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

283

383

1.300.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

289

202

700.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

330

505

2.000.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

758

220

2.000.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

406

200

975.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

241

968

2.800.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

911

174

1.900.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

639

235

1.800.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

398

377

1.800.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

284

159

541.000

GRAD ZAGREB

3775

325

14.743.000

SVEUKUPNO

11.126

323

43.070.000

 

 

VI.

Županija, odnosno Grad Zagreb osigurava, po domu, godišnje 150.000,00 kuna za potrebe hitnih intervencija investicijskog i tekućeg održavanja objekata, prostora, opreme i vozila, te nabavu opreme.

 

ŽUPANIJA

Iznos 2006. g.

1

2

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

300.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

150.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

150.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

150.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

150.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

600.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

300.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

300.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

150.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

150.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

450.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

300.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

300.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

600.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

600.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

600.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

150.000

GRAD ZAGREB

1.500.000

Ukupno hitne intervencije:

6.900.000

 

Županija, odnosno Grad Zagreb odobrava sredstva iz stavka 1. ove točke prema zahtjevu doma i vlastitoj procjeni opravdanosti zahtjeva.

 

VII.

Na temelju kriterija i mjerila iz točaka III., IV., V. i VI. ove Odluke ukupni rashodi doma za 2006. godinu po županijama, odnosno Gradu Zagrebu, su:

 

ŽUPANIJA

Iznos 2006. g.

1

2

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

22.751.000

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

10.763.000

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

15.396.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

12.219.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

10.388.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

45.507.000

LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA

12.365.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

13.704.000

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

11.965.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

14.920.000

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

29.608.000

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

16.277.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

13.214.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

43.877.000

ISTARSKA ŽUPANIJA

31.610.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

21.360.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

11.533.000

GRAD ZAGREB

149.739.000

SVEUKUPNO

487.196.000

 

 

VIII.

Ukupni rashodi utvrđeni u točki VII. ove Odluke čine osnovicu za izračun pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije domova za starije i nemoćne osobe županije, odnosno Grada Zagreba za 2006. godinu, u skladu sa Zakonom o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Planirani vlastiti prihodi doma za starije i nemoćne osobe iz točke II. stavka 3. ove Odluke za 2006. godinu, navedeni su u koloni 3. tablice u nastavku. Planirani vlastiti prihod procijenjen je u skladu s brojem korisnika, Pravilnikom o sudjelovanju i načinu plaćanja korisnika i drugih obveznika uzdržavanja u troškovima smještaja izvan vlastite obitelji i cijenama usluga utvrđenim ugovorima o međusobnim odnosima sklopljenim između Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi i osnivača doma.

Jedinica područne (regionalne) samouprave dužna je u svom proračunu za 2006. godinu osigurati domovima za starije i nemoć­ne osobe razliku sredstava (kolona 4. tablice u nastavku) od ukup­no utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke (kolona 2. tablice u nastavku) umanjenih za planirani vlastiti prihod doma (kolona 3. tablice u nastavku).

Ako dom za starije i nemoćne osobe ostvari vlastiti prihod, sukladno točki II. stavku 3. ove Odluke u manjem iznosu od procijenjenog, jedinica područne (regionalne) samouprave osigurava razliku između ukupno ostvarenih prihoda i ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke.

Ako dom za starije i nemoćne osobe ostvari vlastiti prihod, sukladno točki II. stavku 3. ove Odluke u većem iznosu od procijenjenog, smanjuje se razlika između ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke i ukupno ostvarenih vlastitih prihoda, koje osigurava jedinica područne (regionalne) samouprave.

 

ŽUPANIJA

Ukupni  rashodi za 2006. godinu

Planirani vlastiti prihodi za 2006. godinu

Razlika sredstava između ukupnih rashoda i
planiranih
vlastitih prihoda za 2006. g. koje osigurava  županija

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

22.751.000

11.404.181

11.346.819

KARLOVAČKA ŽUPANIJA

10.763.000

7.470.072

3.292.928

VARAŽDINSKA ŽUPANIJA

15.396.000

9.862.992

5.533.008

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA

12.219.000

6.287.810

5.931.190

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

10.388.000

6.916.000

3.472.000

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

45.507.000

26.759.088

18.747.912

LIČKO-SENJSKA
ŽUPANIJA

12.365.000

6.152.482

6.212.518

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

13.704.000

6.824.432

6.879.568

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

11.965.000

7.320.000

4.645.000

ZADARSKA ŽUPANIJA

14.920.000

8.832.996

6.087.004

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

29.608.000

18.082.152

11.525.848

ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA

16.277.000

10.520.280

5.756.720

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA

13.214.000

5.375.000

7.839.000

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA

43.877.000

24.107.165

19.769.835

ISTARSKA ŽUPANIJA

31.610.000

16.155.331

15.454.669

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

21.360.000

9.870.000

11.490.000

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA

11.533.000

6.579.000

4.954.000

GRAD ZAGREB

149.739.000

93.323.880

56.415.120

SVEUKUPNO:

487.196.000

281.842.861

205.353.139

 

IX.

Sredstva iz točaka III., IV., V., VI., VII. i VIII. ove Odluke županije, odnosno Grad Zagreb dužni su rasporediti domovima za starije i nemoćne osobe kojih su osnivači.

 

X.

Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi dostaviti izvješća za razdoblje siječanj – lipanj, te siječanj – prosinac 2006. godine na obrascima S-2 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima domova za starije i nemoćne osobe i S-3 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koji su sastavni dio ove Odluke, a u skladu s Uredbom o računovodstvu proračuna i Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.

 

XI.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine.

 

Klasa: 550-03/05-01/02

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 1. prosinca 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga