POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2722

Na temelju članka 88. Zakona o srednjem školstvu (»Narodne novine«, br. 19/92, 26/93, 27/93, 50/95, 59/2001, 114/2001 i 81/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 1. prosinca 2005. godine donijela

ODLUKU

O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA SREDNJIH ŠKOLA I UČENIČKIH DOMOVA U 2006. GODINI

 

OPĆE ODREDBE

 

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se ukupna bilančna prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama i Gradu Zagrebu do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda srednjih škola i učeničkih domova.

 

II.

U proračunu županija i Grada Zagreba koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u srednjim školama i učeničkim domovima osiguravaju se sredstva za:

– materijalne, financijske rashode srednjih škola i učeničkih domova te rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini srednjih škola i učeničkih domova.

Županije i Grad Zagreb osiguravaju sredstva za učenike smještene u učeničkim domovima koji su proračunski korisnici drugih jedinica područne (regionalne) samouprave. Sredstva se evidentiraju kao pomoći dane drugim jedinicama područne (regionalne) samouprave.

 

III.

Ukupna godišnja bilanca sredstava za srednje škole i učeničke domove u 2006. godini za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba utvrđuje se kako slijedi:

 

– u kunama –

 

Opis

Bilancirana sredstva za 2005. godinu

Bilancirana sredstva za 2006. godinu

Indeks
2006./2005.

1

2

3

4

Materijalni i financijski rashodi

268.306.849

279.305.803

104,10

Materijalni i financijski rashodi za učeničke domove

40.338.900

39.759.300

98,56

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola i učeničkih domova

33.029.166

32.186.076

97,45

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

89.256.249

87.532.634

98,07

Ukupno:

430.931.164

438.783.813

101,82

 

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode srednjih škola i učeničkih domova za 2006. godinu iznosi 279.305.803 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode za učeničke domove (smještaj i prehrana) za 2006. godinu iznosi 39.759.300 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola i učeničkih domova za 2006. godinu iznosi 32.186.076 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2006. godinu iznosi 87.532.634 kuna.

 

MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, POMOĆI UNUTAR OPĆE DRŽAVE, KRITERIJI I MJERILA

 

IV.

 

Županijama i Gradu Zagrebu priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda srednjih škola i učeničkih domova, te pomoći unutar opće države u visini koja osigurava minimalni financijski standard srednjih škola i učeničkih domova. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda i naknada (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba srednjoškolskog obrazovanja.

Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda, te naknada sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, obuhvaća:

– skupinu 32 – Materijalni rashodi

– skupinu 34 – Financijski rashodi

– skupinu 36 – Pomoći unutar opće države.

 

V.

Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda u 2006. godini su bilančna prava 2005. godine uvećana za specifičnosti pojedinih županija i Grada Zagreba za nove programe.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2005./2006.

 

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA I GRADU ZAGREBU ZA 2006. GODINU

 

 

Red. br.

Nositelj financiranja

Ukupni iznos za 2006. godinu
– u kunama –

Broj razrednih odjela u školskoj godini 2005./2006.

Broj učenika u školskoj godini 2005./2006.

Prosječna godišnja cijena po učeniku

1

2

3

4

5

6

 

ŽUPANIJE

 

 

 

 

1.

Zagrebačka

10.127.450

273

7.268

1.393,43

2.

Krapinsko-zagorska

8.568.505

204

5.499

1.558,19

3.

Sisačko-moslavačka

10.958.069

253

6.258

1.751,05

4.

Karlovačka

9.263.768

217

5.619

1.648,65

5.

Varaždinska

12.581.406

304

8.139

1.545,82

6.

Koprivničko-križevačka

6.135.899

182

4.920

1.247,13

7.

Bjelovarsko-bilogorska

8.272.207

215

5.492

1.506,23

8.

Primorsko-goranska

18.749.266

492

12.252

1.530,30

9.

Ličko-senjska

3.485.503

67

1.559

2.235,73

10.

Virovitičko-podravska

5.496.161

148

3.830

1.435,03

11.

Požeško-slavonska

5.254.119

139

3.799

1.383,03

12.

Brodsko-posavska

10.853.190

265

7.273

1.492,26

13.

Zadarska

13.886.184

303

7.540

1.841,67

14.

Osječko-baranjska

21.416.028

590

14.733

1.453,61

15.

Šibensko-kninska

6.887.230

187

4.692

1.467,87

16.

Vukovarsko-srijemska

11.005.491

347

8.316

1.323,41

17.

Splitsko-dalmatinska

30.724.945

872

22.061

1.392,73

18.

Istarska

14.059.430

376

8.906

1.578,65

19.

Dubrovačko-neretvanska

9.067.292

232

5.997

1.511,97

20.

Međimurska

6.400.380

180

4.516

1.417,27

21.

Grad Zagreb

56.113.280

1.449

39.046

1.437,11

 

UKUPNO RH:

279.305.803

7.295

187.715

1.487,92

 

Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa s brojem učenika i zaokružena na dvije decimale.

U prosječnoj cijeni po učeniku, izračunate na temelju upisanih učenika srednjih škola, iskazanoj u koloni 5 navedene tablice, osim materijalnih i financijskih rashoda srednjih škola, obuhvaćen je i dio materijalnih rashoda učeničkih domova prema sjedištu učeničkog doma, i to: prijevoz zaposlenika na posao i s posla, pedagoška dokumentacija, zdravstveni pregledi zaposlenika te materijalni rashodi za redovite propisane kontrole instalacija i postrojenja (po inspekcijskim nalazima) čije ne otklanjanje ugrožava sigurnost učenika i učeničkog doma.

 

VI.

Kriterij za utvrđivanje bilančnih prava za sufinanciranje potpore smještaja i prehrane učenika u učeničkim domovima po županijama i Gradu Zagrebu je broj učenika upisanih 2005./2006. godine po učeničkim domovima kojima su osnivači navedene županije.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku u iznosu od 6.300,00 kuna.

 

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA ZA SUFINANCIRANJE MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA ZA UČENIČKE DOMOVE (SMJEŠTAJ I PREHRANA UČENIKA) PO ŽUPANIJAMA I GRADU ZAGREBU ZA 2006. GODINU

 

Red. br.

Nositelj financiranja

Broj učenika u školskoj godini 2005./2006.

Godišnji iznos (6.300 kn × kolona 3)

1

2

3

4

 

ŽUPANIJE

 

 

1.

Zagrebačka

91

573.300

2.

Krapinsko-zagorska

207

1.304.100

3.

Sisačko-moslavačka

52

327.600

4.

Karlovačka

278

1.751.400

5.

Varaždinska

135

850.500

6.

Koprivničko-križevačka

129

812.700

7.

Bjelovarsko-bilogorska

283

1.782.900

8.

Primorsko-goranska

723

4.554.900

9.

Ličko-senjska

0

0

10.

Virovitičko-podravska

95

598500

11.

Požeško-slavonska

275

1.732.500

12.

Brodsko-posavska

0

0

13.

Zadarska

192

1.209.600

14.

Osječko-baranjska

526

3.313.800

15.

Šibensko-kninska

0

0

16.

Vukovarsko-srijemska

45

283.500

17.

Splitsko-dalmatinska

561

3.534.300

18.

Istarska

304

1.915.200

19.

Dubrovačko-neretvanska

248

1.562.400

20.

Međimurska

154

970.200

21.

Grad Zagreb

2.013

12.681.900

 

UKUPNO RH:

6.311

39.759.300

 

RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA I RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI

 

VII.

 

A)     Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

 

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku                               207,00 kn godišnje

– po razrednom odjelu             5.449,00 kn godišnje

– po školskoj zgradi              26.097,00 kn godišnje

 

B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola

 

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti, i to:

– po učeniku prosječno                54,00 kn godišnje

– po razrednom odjelu            1.401,00 kn godišnje

– po školskoj zgradi              25.011,00 kn godišnje

 

C) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova

 

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti upisanih učenika u tim domovima u školskoj godini 2005./2006.:

– po učeniku    519,00 kn godišnje.

Na osnovi kriterija utvrđenih pod A), B) i C) ukupna sredstva za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2006. godini po županijama iznose:

 

Nositelj
financiranja

Opseg djelatnosti

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova

UKUPNO
– u kunama –

Broj učenika u školskoj godini 2005./2006.

Broj raz. odjela u škol. godini 2005./2006.

Broj škola

Broj . u . dom. 2005./ 2006.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

ŽUPANIJE

 

 

 

 

 

 

 

 

Zagrebačka

7.268

273

11

91

3.279.120

1.050.066

47.229

4.376.415

Krapinsko-zagorska

5.499

204

9

207

2.484.762

807.849

107.433

3.400.044

Sisačko-moslavačka

6.258

253

13

52

3.013.264

1.017.528

26.988

4.057.780

Karlovačka

5.619

217

12

278

2.658.730

907.575

144.282

3.710.587

Varaždinska

8.139

304

10

135

3.602.239

1.115.520

70.065

4.787.824

Koprivničko-križevačka

4.920

182

8

129

2.218.934

720.750

66.951

3.006.635

Bjelovarsko-bilogorska

5.492

215

13

283

2.647.640

922.926

146.877

3.717.443

Primorsko-goranska

12.252

492

30

723

5.999.982

2.101.230

375.237

8.476.449

Ličko-senjska

1.559

67

5

 

818.281

303.108

0

1.121.389

Virovitičko-podravska

3.830

148

6

95

1.755.844

564.234

49.305

2.369.383

Požeško-slavonska

3.799

139

6

275

1.700.386

549.951

142.725

2.393.062

Brodsko-posavska

7.273

265

11

 

3.236.563

1.039.128

0

4.275.691

Zadarska

7.540

303

18

192

3.681.573

1.281.861

99.648

5.063.082

Osječko-baranjska

14.733

590

28

526

6.995.357

2.322.480

272.994

9.590.831

Šibensko-kninska

4.692

187

10

 

2.251.177

765.465

0

3.016.642

Vukovarsko-srijemska

8.316

347

14

45

3.977.573

1.285.365

23.355

5.286.293

Splitsko-dalmatinska

22.061

872

40

561

10.362.035

3.413.406

291.159

14.066.600

Istarska

8.906

376

21

304

4.440.403

1.532.931

157.776

6.131.110

Dubrovačko-neretvanska

5.997

232

13

248

2.844.808

974.013

128.712

3.947.533

Međimurska

4.516

180

6

154

2.072.214

646.110

79.926

2.798.250

Grad Zagreb

39.046

1.449

58

2.013

17.491.749

5.589.171

1.044.747

24.125.667

UKUPNO ŽUPANIJE:

187.715

7.295

342

6.311

87.532.634

28.910.667

3.275.409

119.718.710

 

Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi planova rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatnih ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2006. godinu, u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2006. godine.

Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnosi na pomoći iz državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 31. ožujka 2006. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa. Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini minimalno mora sadržavati škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opis ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2006. godini.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola, županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2006. godinu, u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova, županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2006. godinu, u kojima se specificiraju učenički domovi, namjene i iznosi sredstava.

Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu materijala, dijelova i usluga investicijskog održavanja škola i domova donijeti najkasnije do 31. siječnja 2006. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.

 

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

VIII.

Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova, županije i Grad Zagreb ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,0%.

Ako županije i Grad Zagreb ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva iz dodatnog udjela u porezu za dohodak po stopi od 2,0%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2006. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.

 

IX.

Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova za 2006. godinu u okvirima bilanciranih prava-sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama V., VI. i VII. ove Odluke.

 

X.

Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa dostavljati izvješća za razdoblje siječanj-lipanj 2006. godine, te siječanj-prosinac 2006. godine na obrascu SŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.

 

XI.

Županije i Grad Zagreb dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.

 

XII.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama i Gradu Zagrebu u sklopu ukupno utvrđenih sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva ako utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u srednjim školama i učeničkim domovima to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose najkasnije do 30. lipnja 2006. godine.

 

XIII.

Županije i Grad Zagreb dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.

Županije i Grad Zagreb ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za nabavku proizvedene dugotrajne imovine.

 

XIV.

Nadležna tijela županija i Grada Zagreba – nositelji financiranja škola, mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2006. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2006. godini.

 

XV.

U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.

 

XVI.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine.

 

Klasa: 602-03/05-01/02

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 1. prosinca 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga