POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

2532

Na temelju članka 17. Zakona o zaštiti potrošača (»Narodne novine«, br. 96/2003.) i članka 5. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti (»Narodne novine«, br. 158/03) ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi

PRAVILNIK

O OZNAČIVANJU MATERIJALA GLAVNIH DIJELOVA OBUĆE NAMIJENJENE PRODAJI POTROŠAČU

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

Ovaj se Pravilnik primjenjuje za označivanje materijala glavnih dijelova obuće namijenjene prodaji potrošaču.

 

Članak 2.

(1) U smislu odredaba ovoga Pravilnika, naziv »obuća« označuje sve proizvode s pričvršćenim potplatima (donjištima) namijenjene za zaštitu ili pokrivanje stopala, uključujući dijelove koji se zasebno stavljaju na tržište prema Dodatku I. koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.

(2) Popis proizvoda na koje se odnosi ovaj Pravilnik naveden je u Dodatku II. koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.

(3) Ovaj Pravilnik ne odnosi se na:

– rabljenu, nošenu obuću

– zaštitnu obuću obuhvaćenu posebnim propisom koji se odnosi na osobnu zaštitnu opremu

– obuću koja se upotrebljava kao igračka

– obuću za koju se primjenjuju posebni propisi koji se odnose na ograničavanje stavljanja na tržište i u uporabu određenih opasnih tvari i pripravaka

 

Članak 3.

(1) Ovaj Pravilnik odnosi se na označivanje materijala i glavnih sastavnih dijelova obuće kako je navedeno u Dodataku I. ovoga Pravilnika, i to za:

(a) gornjišta

(b) podstava i uložna tabanica

(c) potplata donjišta

(2) Označivanje materijala i glavnih dijelova obuće sukladno članku 5. ovoga Pravilnika navodi se pomoću piktograma ili pisanih oznaka prema Dodatku I. ovoga Pravilnika.

(3) Za gornjišta se označivanje navodi sukladno članku 5. stavak 1. ovoga Pravilnika i Dodatku I. ovoga Pravilnika, bez obzira na dodatke ili pojačanja, kao što su ojačanja na gležnju, obrubi, ukrasi, kopče, vrpce, jezičci ili slični dodaci.

(4) Za potplate (donjišta) se podjela temelji na količini materijala sadržanog u potplati, sukladno članku 5. ovoga Pravilnika.

 

Članak 4.

Ne smije se zabraniti ili ograničiti stavljanje na tržište obuće koja je označena prema odredbama ovoga Pravilnika.

 

II. OZNAČIVANJE

 

Članak 5.

(1) Prema odredbama ovoga Pravilnika za označivanje materijala i glavnih sastavnih dijelova obuće upotrebljavaju se piktogrami ili pisane oznake propisane u Dodatku I. ovoga Pravilnika.

(2) Prema odredbama ovoga Pravilnika piktogrami ili pisane oznake za materijale za glavne dijelove obuće, iz stavka 1. ovoga članka navode se kada ti materijali predstavljaju:

– najmanje 80 % površine gornjišta

– najmanje 80 % površine podstave i uložne tabanice

– najmanje 80 % količine potplata (donjišta)

Ako nijedan od materijala, koji se koristi za obuću, nema traženih 80 % površine ili količine, treba navesti podatke za dva glavna materijala.

 

Članak 6.

(1) Podaci propisani u članku 5. stavak 1. ovoga Pravilnika moraju se staviti na obuću, a najmanje na jedan komad obuće u svakom paru, te moraju biti na hrvatskom jeziku.

(2) Oznake mogu biti utisnute ili u obliku naljepnice, žiga ili pričvršćene etikete.

(3) Oznake moraju biti vidljive, sigurno pričvršćene i lako dostupne. Dimenzije piktograma moraju biti dovoljno velike i podaci na njima jasni i čitljivi.

(4) Oznake ne smiju svojim izgledom navesti potrošača na pogrešno zaključivanje.

(5) Sve oznake, osim žigova, moraju biti lako odstranjive.

(6) Na posebno priloženoj etiketi se mogu navesti i druge informacije, obavezno na hrvatskom jeziku, ako one ne zbunjuju potrošača već mu pripomažu boljoj informiranosti.

Ove oznake ne smiju smetati izgledu proizvoda.

(7) U prostorima gdje se prodaje obuća na malo mora biti izvješena obavijest o značenju piktograma za materijale i glavne sastavne dijelove obuće.

 

III. ODGOVORNOST I NADZOR

 

Članak 7.

(1) Proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik, odgovoran je za označavanje obuće sukladno odredbama ovoga Pravilnika i odgovoran je za točnost navedenih podataka. Trgovac na malo je odgovoran da obuća koju prodaje ima propisanu oznaku sukladno odredbama ovoga Pravilnika.

 

Članak 8.

(1) Kada nadležno inspekcijsko tijelo utvrdi da oznake na obući iz članka 2. ovoga Pravilnika, nisu sukladne odredbama ovoga Pravilnika, proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registrirani u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik, odnosno trgovac na malo, dužni su uskladiti proizvod s odredbama ovoga Pravilnika.

(2) Kada proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registrirani u Republici Hrvatskoj, odnosno uvoznik, odnosno trgovac na malo ne postupi na način kako je to propisano u stavku 1. ovoga članka, nadležno inspekcijsko tijelo mora poduzeti sve odgovarajuće mjere da spriječi stavljanje na tržište takvog proizvoda ili mora osigurati da se taj proizvod povuče s tržišta.

 

Članak 9.

Inspekcijski nadzor nad provođenjem ovoga Pravilnika u nadležnosti je inspekcijskih tijela, sukladno s člankom 105. Zakona o zaštiti potrošača i članka 14. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti, u skladu s njihovim djelokrugom.

 

IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 10.

Nakon pristupa Republike Hrvatske Europskoj uniji, naziv »proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik registriran u Republici Hrvatskoj«, zamjenjuje se nazivom »proizvođač ili njegov ovlašteni predstavnik u Zajednici«.

 

Članak 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006.

 

Klasa: 018-04/00-01/03

Urbroj: 526-01-04-552

Zagreb, 1. kolovoza 2005.

Ministar

Branko Vukelić, v. r.

 

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga