POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

2443

Na temelju članka 29. stavka 4. Zakona o prijevozu u cestov­nom prometu (»Narodne novine«, broj 178/04 i 48/05), ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi

PRAVILNIK

O NAČINU PROVOĐENJA, ROKOVIMA I MJERILIMA ZA OBAVLJANJE LINIJSKOG PRIJEVOZA PUTNIKA TEMELJEM JAVNOG POZIVA

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

(1) Ovim Pravilnikom propisuju se rokovi i mjerila za objavu javnog poziva, kao i način provođenja postupka javnog poziva prijevoznicima na podnošenje ponuda za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika na linijama na kojima je zahtjev za obnovu dozvole odbijen (članak 28. stavak 2. Zakona) na linijama na kojima je dozvola prestala važiti prije isteka roka (članak 29. stavak 3. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu) i za nove međusobno neusklađene linije (članak 31. stavak 3. Zakona).

(2) Ovim Pravilnikom utvrđuje se i nadležnost tijela zaduženih za provođenje postupka javnog poziva i nadzor nad provedbom odredbi ovoga Pravilnika.

(3) Pravo podnošenja ponuda po javnom pozivu imaju svi prijevoznici bez obzira na sjedište/prebivalište.

Članak 2.

(1) Za međužupanijske i međunarodne linije javni poziv objavljuje i provodi postupak Povjerenstvo imenovano pri Hrvatskog gospodarskoj komori, sukladno propisu o izdavanju dozvola za obavljanje linijskog prijevoza putnika.

(2) Za županijske linije javni poziv objavljuje i provodi postupak Povjerenstvo imenovano pri županijskim komorama, sukladno propisu o izdavanju dozvola za obavljanje linijskog prijevoza putnika.

 

II. OBJAVA JAVNOG POZIVA

 

Članak 3.

(1) Javni poziv na podnošenje ponuda nadležno tijelo iz članka 2. ovoga Pravilnika može objaviti tek nakon što rješenje kojim se odbija zahtjev za obnovu dozvole, odnosno, rješenje o prestanku važenja dozvole postane konačno u upravnom postupku.

(2) Javni poziv na podnošenje ponuda za nove međusobno neusklađene linije nadležno tijelo iz članka 2. ovoga Pravilnika može objaviti najkasnije u roku od osam dana od dana zaprimanja odluke o prigovoru prijevoznika na neusklađene linije.

 

Članak 4.

Javni poziv na podnošenje ponuda za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika na linijama na kojima je dozvola prestala važiti, na kojima je zahtjev za obnovu dozvole odbijen i za nove međusobno neusklađene linije objavljuje se u najmanje jednim dnevnim novinama, a može se objaviti i na oglasnoj ploči, kao i na web-stranicama.

 

III. SADRŽAJ JAVNOG POZIVA

 

Članak 5.

(1) Javni poziv na podnošenje ponuda za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika na linijama na kojima je dozvola prestala važiti, na kojima je zahtjev za obnovu dozvole odbijen i za nove međusobno neusklađene linije, mora sadržavati sljedeće:

– predmet javnog poziva,

– sadržaj ponude,

– opće uvjete javnog poziva,

– posebne uvjete, ukoliko su neophodni radi jasnoće i razumljivosti javnog poziva.

(2) U predmetu javnog poziva iz stavka 1. alineja 1. ovoga članka mora se jasno navesti o kojoj se liniji radi, o roku na kojem se izdaje dozvola, kao i o stajalištima/kolodvorima na kojima se autobus zaustavlja.

(3) Ponuda ponuditelja mora biti u pisanom obliku. Ponuda mora sadržavati najmanje sljedeće:

a) licenciju za obavljanje linijskog prijevoza putnika,

b) dokaz o odgovarajućim prijevoznim kapacitetima i najmanje jednog kod sebe zaposlenog vozača po autobusu (priložiti popis autobusa u vlasništvu ili najmu, popis kod sebe zaposlenih vozača, te popis svih odobrenih linija),

c) potvrdu nadležnih tijela o plaćenom porezu i doprinosima za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od 30 dana,

d) ponudu cijene karata za liniju,

e) pisani ugovor o zajedničkom obavljanju prijevoza, ako prijevoz obavlja dva ili više prijevoznika,

f) izvornik ugovora o poslovno-tehničkoj suradnji sa stranim prijevoznikom na načelu uzajamnosti na hrvatskom jeziku i jeziku poslovnog partnera, ako se radi o međunarodnoj liniji.

(4) Opći uvjeti javnog poziva moraju sadržavati najmanje:

– rok i vrijeme do kada se dokumentacija mora dostaviti nad­ležnom tijelu,

– podatke o načinu dostave ponude u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznaka

»NE OTVARATI PONUDA ZA LINIJU BROJ ---«

– podatke o osnovnim kriterijima za odabir najbolje ponude,

– ostale kriterije za izbor najpovoljnije ponude,

– podatke o mjestu, datumu i vremenu javnog otvaranja ponuda po javnom pozivu,

– podatke o kontak osobi zaduženoj za izravnu vezu s ponuditeljima,

– podatke o rokovima u kojima će nadležno tijelo odabrati najboljeg ponuditelja i vremenu dostave odluke svim prijevoznicima koji su sudjelovali u postupku nadmetanja,

– podatke o rokovima izdavanja rješenja i dozvole za obavljanje javnog prijevoza odabranom prijevozniku za liniju koja je bila predmet javnog poziva,

– podatke o rokovima ulaganja prigovora na izbor najboljeg ponuditelja, ukoliko ponuditelj koji je sudjelovao u postupku nadmetanja smatra da su učinjene nepravilnosti,

– iznos naknade koji je ponuditelj dužan uplatiti za sudjelovanje u postupku javnog poziva.

(5) Naknada iz stavka 4. podstavka 10. ovoga članka iznosi 100,00 kuna za županijske linije, 200,00 kuna za međužupanijske linije i 300,00 kuna za međunarodne linije. Naknada za međužupanijske i međunarodne linije prihod su državnog proračuna, a naknada za županijske linije prihod je proračuna županije.

(6) Prijevoznik je dužan prilikom predaje ponude priložiti dokaz o uplati naknade iz stavka 5. i ovoga članka.

(7) Javni poziv može sadržavati osim općih uvjeta iz stavka 4. ovoga članka i posebne uvjete za obavljanje prijevoza na liniji koja je predmet javnog poziva, ukoliko je to nužno radi jasnoće i razumljivosti javnog poziva, odnosno, ukoliko je to nužno zbog specifičnosti zbog načina obavljanja prijevoza na određenoj liniji, ili specifičnosti područja kojima linija prometuje.

 

IV. SADRŽAJ PONUDE

 

Članak 6.

(1) Ponuditelj predaje ponudu u izvorniku (originalu), sa sadržajem ponude i označenim rednim brojevima potrebnih priloga, prema redoslijedu navedenom u javnom pozivu.

(2) Ponuda mora biti uvezana u cjelinu s označenim rednim brojevima stranica, te ista ne smije sadržavati izmjene ili dodatke, a sve izmjene ili dodatke u ponudi ponuditelj mora potpisati i ovjeriti.

(3) Ponuditelj koji je samostalno podnio ponudu ne smije istodobno sudjelovati u zajedničkoj ponudi po istom javnom pozivu.

(4) Ponuda mora biti dostavljena najkasnije do datuma i vremena određenog u natječajnoj dokumentaciji.

 

V. KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 

Članak 7.

(1) Ponude se otvaraju javno na određenom mjestu u određeno vrijeme sukladno javnom pozivu, po redoslijedu zaprimanja i u nazočnosti članova Povjerenstva.

(2) O javnom otvaranju ponuda vodi se zapisnik, koji sadrži sve bitne elemente javnog poziva, podatke o članovima Povjerenstva, podatke o ponudama, ponuditeljima i ovlaštenim predstavnicima, kao i primjedbe ponuditelja.

(3) Zapisnik iz stavka 2. ovoga članka potpisuju članovi Povjerenstva i isti se dostavlja na uvid i potpis ponuditeljima, odnosno, njihovim ovlaštenim predstavnicima.

(4) Preslika zapisnika o otvaranju ponuda po javnom pozivu dostavlja se svim ponuditeljima koji to zatraže, a čije su ponude otvorene u postupku otvaranja ponuda.

 

Članak 8.

(1) Povjerenstvo će odabrat samo jednu, najpovoljniju ponudu, primjenjujući kriterije koji su navedeni u javnom pozivu.

(2) Ako u javnom pozivu nisu navedeni dodatni kriteriji uz cijenu, najpovoljnija ponuda je ponuda s najnižom cijenom za istu vrstu usluge prijevoza.

 

VI. ODLUKA

 

Članak 9.

(1) Povjerenstvo mora donijeti odluku o odabiru najpovoljnije ponude ili o poništenju javnog poziva, u pisanom obliku, najkasnije u roku od osam dana od dana javnog otvaranja ponuda.

(2) Odluka iz stavka 1. ovoga članka mora se poslati preporučenim pismom svim prijevoznicima koji su sudjelovali u javnom postupku otvaranja ponude.

(3) Odluka iz stavka 1. ovoga članka mora sadržavati podatke o liniji koja je bila predmet javnog poziva, podatke o pristiglim ponudama i prijevoznicima, podatke o odabranom ponuditelju, razloge odabira, odnosno poništenja javnog poziva, uputu o pravu na prigovor, te potpis predsjednika Povjerenstva.

(4) Povjerenstvo će poništit javni poziv ako nisu pristigle najmanje dvije ponude i ponoviti javni poziv.

(5) Ukoliko se na ponovljeni javni poziv ne javi nitko od ponuditelja, postupak po javnom pozivu se obustavlja.

 

VII. PRIGOVOR NA ODLUKU

 

Članak 10.

(1) Prijevoznici mogu uložiti prigovor na odluku Radnog odbora o odabiru najpovoljnije ponude u roku od 3 dana, od dana primitka iste. Prigovor se podnosi u pisanom obliku i mora sadržavati nepravilnosti u provedenom postupku po javnom pozivu, s obrazloženjem.

(2) Povjerenstvo je dužno riješiti prigovoru prijevoznika najkasnije u roku od osam dana od dana zaprimanja prigovora.

(3) Ukoliko Povjerenstvo uvaži prigovor, novu će odluku dostaviti svim podnositeljima ponude po javnom pozivu.

(4) Prigovor nije dopušten na odluku Radnog odbora o poništenju javnog poziva.

 

VIII. IZDAVANJE RJEŠENJA I DOZVOLE

 

Članak 11.

Nadležno tijelo donosi rješenje i izdaje dozvolu za obavljanje prijevoza na liniji koja je bila predmet javnog poziva odabranom prijevozniku, nakon što Povjerenstvo dostavi dokaz o zaprimanju odluke Povjerenstva na uloženi prigovor o odabiru najpovoljnije ponude.

 

IX. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 12.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-01/05-02/106

Urbroj: 530-07-05-01

Zagreb, 19. listopada 2005.

Ministar

Božidar Kalmeta, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga