POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

UMIROVLJENIČKI FOND

2171

Na temelju članka 6. stavka 6. Zakona o Umirovljeničkom fondu (»Narodne novine« broj 93/05, u daljnjem tekstu: Zakon), Uprav­ni odbor Umirovljeničkog fonda donosi

PRAVILNIK

O KRITERIJIMA IZBORA DRUŠTVA ZA UPRAVLJANJE UMIROVLJENIČKIM FONDOM

 

I. PREDMET PRAVILNIKA

 

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuju:

– način i rokovi izbora Društva za upravljanje Umirovljeničkim fondom (u daljnjem tekstu: Društvo) kao i

– postupanje Upravnog odbora Umirovljeničkog fonda (u daljnjem tekstu: Upravni odbor) pri odlučivanju o prihvaćanju najpovoljnije ponude.

 

II. NAČIN I ROKOVI IZBORA DRUŠTVA

 

Članak 2.

Natječajnu dokumentaciju Društva moraju dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu Ministarstva gospodarstva, rada i poduzet­ništva, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb.

 

Članak 3.

(1) Ponuda se predaje Upravnom odboru u 3 (tri) istovjetna primjerka.

(2) Uz Ponudu se moraju obvezno priložiti sljedeći dokumenti:

1) Izvadak iz sudskog registra koji nije stariji od osam dana,

2) Rješenje Komisije za vrijednosne papire Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Komisija) o dozvoli za obavljanje djelatnosti upravljanja investicijskim fondovima,

3) Životopise članova Uprave Društva koji moraju sadržavati podatke o:

– stručnoj spremi,

– broju i vrsti fondova s kojima je upravljao ili upravlja,

– imovini fondova,

– ostvarenim prinosima fondova,

– radnom iskustvu u upravljanju fondovima,

4) Izjavu da članovi uprave Društva ispunjavaju kriterije iz članka 13. Zakona,

5) Dokaz da su članovi Uprave Društva zaposleni u Društvu s punim radnim vremenom,

6) Očitovanje o visini ukupne naknade za upravljanje s posebno istaknutom naknadom Depozitnoj banci,

7) Podatke o Depozitnoj banci s posebno naznačenim podacima o:

– jamstvenom kapitalu banke

– broju fondova u skrbništvu banke,

– imovini fondova,

– broju podružnica, poslovnica ili na drugi način izdvojenih šaltera koji su dostupni članovima Fonda na teritoriju Republike Hrvatske,

8) Podatke o revizoru,

9) Izjavu ovjerenu od javnog bilježnika da Društvo samostalno vodi vlastito računovodstvo i računovodstvo fondova,

10) Podatke o vlasničkoj strukturi Društva i Izjavu ovjerenu od javnog bilježnika da Društvo nije povezana osoba s Depozitnom bankom.

11) Izjavu ovjerenu od javnog bilježnika kojom se Društvo obvezuje preuzeti bazu podataka od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje pod sljedećim uvjetima:

– podaci će biti organizirani u tekstualnoj datoteci (ASCII) koja je jednostavna i čitljiva za sve sustave automatske obrade podataka,

– kodna stranica koja će se koristiti je WIN 1250 (u tekstu se interperetiraju hrvatski znakovi),

– u posebnom dokumentu opisat će se struktura datoteka s točnim nazivima polja, njihovom značenju i formatu (veličina polja, vrsta polja-numerička, datumska i slična te pozicije u slogu na ostala polja),

– medij za prijenos baze podataka je optički CD-ROM i podaci upisivanja zaštićeni od neovlaštenih promjena (alternativa: magnetski medij-Cartridge vrpca).

 

III. POSTUPANJE UPRAVNOG ODBORA PRI ODLUČIVANJU I PRIHVAĆANJU NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 

Članak 4.

Upravni odbor Fonda će prihvatiti najpovoljniju ponudu i izabrati Društvo pod uvjetom da je:

1) Ponuda potpuna u smislu članka 3. ovoga Pravilnika,

2) Društvo predalo sve tražene dokumente i podatke u smislu članka 3. ovoga Pravilnika,

3) Društvo dobilo važeću dozvolu Komisije i protiv istog se ne vodi postupak pred nadležnim sudom zbog kršenja Zakona o investicijskim fondovima ili Zakona o tržištu vrijednosnih papira ili drugih zakona čijim odredbama se regulira poslovanje Društva,

4) Upravni odbor dao suglasnost na predloženu Depozitnu banku Fonda,

5) Upravni odbor dao suglasnost na predloženog revizora Fonda,

6) Društvo ponudilo povoljni način obračuna i visinu ukupne naknade za upravljanje imovinom Fonda uključujući i naknadu Depozitne banke,

7) Društvo dobilo najveći broj bodova u skladu s načinom bodovanja utvrđenog od strane Upravnog odbora.

 

Članak 5.

Ugovor između Društva i Depozitne banke mora sadržavati sljedeće odredbe:

1) O obvezi Depozitne banke da mora dati na uvid sve podatke Komisiji na njen zahtjev,

2) Da Depozitna banka mora odmah obustaviti sve isplate sa skrbničkog računa na zahtjev Komisije.

 

Članak 6.

(1) Potvrda uplate temeljnog kapitala Društva podložna je provjeri od strane Upravnog odbora Fonda,

(2) Temeljni kapital Društva može se nalaziti samo u banci koja ima odobrenje za poslovanje s inozemstvom,

(3) Temeljni kapital Društva ne smije biti u banci koja neposredno ili posredno drži dionice Društva za upravljanje, odnosno udjele istoga Društva.

 

Članak 7.

(1) Društvo mora imenovati jednu osobu ovlaštenu za sve kontakte između Društva i Upravnog odbora Fonda.

(2) Osoba za kontakte je dužna dostavljati Upravnom odboru Fonda i Komisiji podatke o Društvu, Depozitnoj banci i sve promjene vezane uz: adresu, broj telefona ili telefaksa, imenovanju druge ovlaštene kontakt osobe, izboru novih članova uprave, ovlaštenih posrednika i investicijskih savjetnika.

 

Članak 8.

Upravni odbor Fonda dužan je donijeti Odluku o najpovoljnijoj ponudi u roku od 15 dana od dana završetka natječajnog postupka.

 

Članak 9.

(1) Upravni odbor zadržava pravo odbijanja svih ponuda,

(2) Ukoliko izabrano Društvo ne potpiše Sporazum iz članka 18. stavak 3. Zakona s Hrvatskim zavodom za mirovinsko osiguranje u roku od tri radna dana od dana izbora, Upravni odbor će pozvati na zaključenje Sporazuma Društvo čija je ponuda po broju bodova bila najbolja iza prethodno izabranog Društva.

 

Članak 10.

Poziv na natječaj bit će objavljen u dva dnevna lista i »Narod­nim novinama« i trajat će 15 dana od dana objave.

 

Članak 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 140-01/05-01/180

Urbroj: 526-09-05-1

Zagreb, 29. rujna 2005.

Za Upravni odbor

Damir Polančec, predsjednik, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga