POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA

2147

Na temelju članka 88. stavka 6. Zakona o prijevozu u cestov­nom prometu (»Narodne novine« br. 178/04 i 48/05), ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi

PRAVILNIK

O KATEGORIZACIJI AUTOBUSNIH KOLODVORA

 

Članak 1.

Ovim Pravilnikom utvrđuje se postupak, način i mjerila za kategorizaciju autobusnih kolodvora.

 

Članak 2.

Autobusni kolodvori kategoriziraju se pojedinačno, prema mjerilima iz članka 6. ovoga Pravilnika.

 

Članak 3.

(1) Pisani zahtjev za utvrđivanje kategorije autobusnog kolodvora podnosi se uredu državne uprave u županiji, odnosno uprav­nom tijelu Grada Zagreba nadležnom za poslove prometa, na čijem se području nalazi autobusni kolodvor (u daljnjem tekstu: nadležni ured).

(2) Zahtjev treba sadržavati sve elemente potrebne za primjenu mjerila za kategorizaciju autobusnog kolodvora, u skladu s ovim Pravilnikom.

 

Članak 4.

(1) Kategoriju autobusnog kolodvora utvrđuje Povjerenstvo za kategorizaciju autobusnih kolodvora (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo).

(2) Povjerenstvo se sastoji od tri člana.

(3) Dva stalna člana Povjerenstva imenuje ministar mora, turizma, prometa i razvitka, a jednog povremenog člana imenuje nadležni ured.

(4) Stalni članovi Povjerenstva iz stavka 3. ovoga članka su predstavnik Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka, koji je i predsjednik Povjerenstva, te predstavnik Grupacije autobusnih kolodvora.

(5) Troškove rada Povjerenstva snosi podnositelj zahtjeva za kategorizaciju autobusnog kolodvora.

 

Članak 5.

Na temelju očevida i zapisnika Povjerenstva, nadležni ured donosi rješenje o kategoriji autobusnog kolodvora iz članka 88. stavak 7. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu.

 

Članak 6.

Autobusni kolodvori kategoriziraju se na temelju osnovnih i dodatnih mjerila u 4 (četiri) kategorije, i to: A, B, C i D kategoriju.

OSNOVNA MJERILA:

1. INFRASTRUKTURNA OPREMLJENOST KOLODVORSKE ZGRADE

1.1. Čekaonica

1.1.1. grijanje i osvjetljenje

1.1.2. klimatizacija čekaonice

1.1.3. mjesta za sjedenje

1.2. Prodaja autobusnih karata

1.2.1. kompjutorizirana

1.2.2. strojna

1.2.3. ručna

1.3. Način informiranja

1.3.1. putem panoa

1.3.2. razglasom

1.3.3. videomonitorom

1.3.4. telefonom

1.3.5. usmeno

1.4. Javna telefonska govornica

1.5. Peroni

1.5.1. dovoljan broj ovisno o učestalosti dolazaka i polazaka autobusa

1.5.2. natkriveni

1.5.3. za povremeni prijevoz

1.6. Sanitarne prostorije

1.7. Prometni ured

1.8. Garderoba

2. PROMET U MIROVANJU

2.1. Prostor za parkiranje

2.1.1. autobusa

2.1.2. osobnih automobila

3. RADNO VRIJEME AUTOBUSNOG KOLODVORA

3.1. 0.00 – 24.00 sata

3.2. 5.00 – 22.00 sata

3.3. 6.00 – 20.00 sati

DODATNA MJERILA:

1. PRATEĆI SADRŽAJI

1.1. Ugostiteljska djelatnost

1.1.1. restoran

1.1.2. kafeterija

1.1.3. slastičarna

1.1.4. ostale vrste ugostiteljske ponude

1.2. Uslužna djelatnost

1.2.1. turistička agencija

1.2.2. mjenjačnica

1.2.3. bankomat

1.2.4. prodaja tiska

1.3. Trgovačka djelatnost

1.3.1. prehrambeni proizvodi

1.3.2. ostale trgovine

2. GEOPROMETNI POLOŽAJ AUTOBUSNOG KOLODVORA

2.1. Povezanost autobusnog kolodvora s prometnim terminalima

2.1.1. javnog gradskog prometa (stajališta za autobuse ili tramvaje)

2.1.2. taksi stajalište

2.1.3. željezničkim kolodvorom, zračnom i morskom lukom.

 

Članak 7.

(1) Osnovna mjerila su obavezna i utvrđena za svaku kategoriju, dok su dodatna mjerila izborna.

(2) Mjerila se iskazuju u bodovima. Ukupni minimalni broj bodova po kategorijama utvrđen je u Tablici 1., koja je sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Članak 8.

(1) Kategorija autobusnog kolodvora utvrđuje se na temelju osnovnih i dodatnih mjerila.

(2) Ukoliko su ispunjena samo osnovna mjerila, autobusnom kolodvoru određuje se za jedan stupanj niža kategorija.

 

Članak 9.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kategorizaciji autobusnih kolodvora (»Narodne novine« broj 100/98).

 

Članak 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-01/05-02/79

Urbroj: 530-07-05-01

Zagreb, 14. rujna 2005.

Ministar

Božidar Kalmeta, v. r.

 

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu


 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga