POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

2074

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj dana 7. rujna 2005. godine, donio je

ODLUKU

I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom odredbe članka 24. Pravilnika o ustroju i načinu rada područnih vijeća i matičnih odbora (»Narodne novine«, broj 76/05.), te se ukida dio koji glasi: »stupa na snagu danom donošenja, a«.

II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Na temelju ovlaštenja sadržanog u članku 19. stavku 4. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (»Narodne novine«, broj 123/03., 198/03., 105/04. i 174/04.), Nacionalno vijeće za znanost na sjednici održanoj 1. ožujka 2005. godine donijelo je Pravilnik o ustroju i načinu rada područnih vijeća i matičnih odbora (u nastavku teksta: osporeni Pravilnik). Osporeni Pravilnik objavljen je u »Narodnim novinama«, broj 76 od 23. lipnja 2005. godine.

2. Dana 30. lipnja 2005. godine, odnosno dana 4. srpnja 2005. godine, Petar Marija Radelj iz Zagreba i Ivica Šušak iz Svete Nedjelje podnijeli su prijedloge za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti osporenog Pravilnika s Ustavom i zakonom.

U svojim prijedlozima predlagatelji ističu formalnu neustavnost osporenog pravilnika cijeneći da taj akt nije stupio na snagu na način određen Ustavom Republike Hrvatske. Navode da je osporeni Pravilnik stupio na snagu i prije njegovog objavljivanja te da je uslijed toga imao povratno djelovanje, a što prema njihovom mišljenju nije u suglasju s odredbama sadržanim u članku 89. Ustava.

3. Zaključno predlagatelji predlažu Sudu pokrenuti postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom osporenog Pravilnika te njegovo ukidanje u cijelosti, odnosno ukidanje odredaba sadržanih u članku 24. osporenog Pravilnika.

 

Prijedlozi su osnovani.

4. Za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom načina stupanja na snagu drugih propisa, neposredno mjerodavnim Sud utvrđuje odredbe sadržane u članku 89. Ustava koji glasi:

Prije nego što stupe na snagu zakoni i drugi propisi državnih tijela objavljuju se u »Narodnim novinama«, službenom listu Repub­like Hrvatske.

Propisi tijela koja imaju javne ovlasti prije stupanja na snagu moraju biti objavljeni na dostupan način u skladu sa zakonom.

Zakon stupa na snagu najranije osmi dan od dana njegove objave, osim ako nije zbog osobito opravdanih razloga zakonom drukčije određeno.

Zakoni i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.

Iz posebno opravdanih razloga samo pojedine odredbe zakona mogu imati povratno djelovanje.

Sukladno navedenoj odredbi drugi propisi mogu stupiti na snagu nakon što su objavljeni u »Narodnim novinama«, a propisi koje donose tijela koja imaju javne ovlasti stupaju na snagu nakon što su objavljeni na dostupan način u skladu sa zakonom. Također, drugi propisi ili njihove pojedine odredbe ne mogu imati povratno djelovanje.

5. Članak 24. osporenog Pravilnika glasi:

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.

6. Tijekom ustavnosudskog postupka je utvrđeno da je osporeni Pravilnik stupio na snagu 1. ožujka 2005. godine, a da je objavljen u »Narodnim novinama« 23. lipnja 2005. godine, dakle nakon stupanja na snagu.

Iz navedenog proizlazi da je osporeni Pravilnik stupio na snagu i prije njegove objave, a što nije u suglasju s odredbom članka 89. stavka 1. Ustava. Slijedom navedenoga utvrđeno je da je osporeni Pravilnik imao i povratno djelovanje, a što nije u suglasju s odred­bom članka 89. stavka 4. Ustava.

7. Nakon ukidanja u izreci nevednog dijela, odredba članka 24. Pravilnika o ustroju i načinu rada područnih vijeća i matičnih odbora glasi:

Ovaj Pravilnik objavit će se u »Narodnim novinama«.

Sud napominje da je, sukladno mjerodavnim odredbama Ustava i zakona, osporeni Pravilnik stupio na snagu 1. srpnja 2005. godine.

8. Utvrdivši da stupanje na snagu Pravilnika o ustroju i načinu rada područnih vijeća i matičnih odbora nije određeno u suglasnosti s odredbama članka 89. stavka 1. i stavka 4. Ustava, na temelju članka 54. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02., 49/02. – pročišćeni tekst), odlučeno je kao u točki I. izreke.

Točka II. izreke utemeljena je na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.

 

Broj:    U-II-2840/2005

            U-II-2912/2005

Zagreb, 7. rujna 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Suda

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga