POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

1630

Temeljem članka 176. stavka 4. Zakona o radu – pročišćeni tekst (»Narodne novine«, br. 137/04), ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi

PRAVILNIK

O NAČINU VOĐENJA REGISTRA UDRUGA

 

1. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja Registra udruga (u daljnjem tekstu: registar).

 

Članak 2.

U registar koji se vodi u ministarstvu nadležnom za rad, odnosno uredu državne uprave u županiji nadležnom za poslove rada (u daljnjem tekstu: nadležno tijelo) upisuju se sindikati, udruge poslodavaca, udruge sindikata više razine i udruge poslodavaca više razine (u daljnjem tekstu: udruge), ovisno o području djelovanja udruge.

 

2. REGISTAR

 

Članak 3.

Registar se sastoji od:

1. knjiga udruga,

2. knjiga udruga više razine i

3. zbirke isprava.

 

Članak 4.

(1) Knjiga udruga i knjiga udruga više razine (u daljnjem tekstu: knjiga) je tvrdog omota, na kojem je utisnut velikim tiskanim slovima tekst:

1. KNJIGA UDRUGA SINDIKATA

2. KNJIGA UDRUGA POSLODAVACA

3. KNJIGA UDRUGA SINDIKATA VIŠE RAZINE

4. KNJIGA UDRUGA POSLODAVACA VIŠE RAZINE

(obrazac br. 1).

(2) Na prvoj unutarnjoj stranici knjige upisuje se velikim tiskanim slovima naziv nadležnog tijela i rimskim brojem redni broj knjige (obrazac br. 2).

(3) Ovlaštena osoba prije prvog upisa ovjerava prvu unutarnju stranicu knjige svojim potpisom i pečatom.

(4) Stranice knjige, osim prve unutarnje stranice, označene su rednim brojevima od 1 do 100.

 

Članak 5.

Svaka udruga ima stalni registarski broj koji se sastoji od:

– velikih slova US i rednog broja pod kojim je u knjigu udruga sindikata upisan sindikat,

– velikih slova UP i rednog broja pod kojim je u knjigu udruga poslodavaca upisana udruga poslodavaca,

– velikih slova USV i rednog broja pod kojim je u knjigu sindikata više razine upisan sindikat više razine,

– velikih slova UPV i rednog broja pod kojim je u knjigu udruga poslodavaca više razine upisana udruga poslodavaca više razine.

 

Članak 6.

(1) U knjigu udruga upisuju se sljedeći podaci o udruzi (obrazac br. 3):

1. registarski broj

2. naziv udruge

3. skraćeni naziv udruge

4. sjedište udruge

5. datum utemeljenja udruge

6. datum donošenja statuta udruge

7. područje djelovanja udruge

8. naziv izvršnog tijela udruge

9. osobe ovlaštene za zastupanje udruge

10. datum upisa u registar udruga

11. datum prestanka djelovanja udruge

12. potpis ovlaštene osobe.

(2) Upisivanje odgovarajućih podataka u knjigu obavlja ovlaštena osoba čitljivo, tintom, te svaki upis potvrđuje svojim potpisom.

(3) Podaci iz stavka 1. ovoga članka mogu se voditi i na informatičkom mediju.

 

Članak 7.

(1) Upisani tekst u knjigu ne smije se brisati i ispravljati.

(2) Iznimno, manje pogreške ispravljaju se precrtavanjem vodoravnom crtom i stavljanjem potpisa ovlaštene osobe i datuma ispravka, a novi se podaci čitljivo ispisuju iznad precrtanih.

(3) Ako se radi o većim pogreškama upis se poništava precrtavanjem cjelokupne rubrike crvenom kosom crtom te se upis obavlja u prvoj slobodnoj rubrici.

(4) U slučaju kada su rubrike u potpunosti ispunjene upis se nastavlja na prvoj slobodnoj stranici na koju se prenosi registarski broj i svi važeći podaci, nakon čega se ispunjena stranica u cijelosti precrtava crvenom kosom crtom.

 

Članak 8.

(1) Promjene koje su nastale nakon prvog upisa u registar upisuju se u rubriku koja se odnosi na promjene odgovarajućih podataka. Nakon upisa novih podataka, rubrika koja sadrži stare podatke precrtava se crvenom kosom crtom.

(2) U slučaju kada su rubrike koje se odnose na promjenu odgovarajućih podataka do kraja popunjene i u slučaju kada udruga mijenja svoj naziv, upis se nastavlja na prvoj slobodnoj stranici na koju se prenosi registarski broj i svi važeći podaci, nakon čega se ispunjena stranica precrtava crvenom kosom crtom.

(3) Prestanak udruge upisuje se u odgovarajuću rubriku, nakon čega se s dvije crvene kose crte precrtavaju sve stranice u koje su upisani podaci o udruzi.

 

3. ZAHTJEV ZA UPIS

 

Članak 9.

(1) Zahtjev s prilozima za upis udruge u registar (u daljnjem tekstu: zahtjev) podnosi nadležnom tijelu osoba ovlaštena za zastupanje udruge u dva istovjetna primjerka (obrazac br. 4).

(2) Prilozi uz zahtjev podnose se u izvorniku, ovjerenom prijepisu ili ovjerenoj fotokopiji.

(3) Popis utemeljitelja i popis članova izvršnog tijela obvezno sadrži: ime i prezime, datum rođenja, odnosno za strance broj putovnice i ime države koja ju je izdala, prebivalište odnosno boravište i vlastoručni potpis navedenih osoba, a za pravne osobe tvrtku ili naziv, sjedište i MBS.

(4) Prijem zahtjeva potvrđuje ovlaštena osoba stavljanjem otiska prijemnog štambilja u koji upisuje: datum primitka, klasifikacijsku oznaku i urudžbeni broj, te isto potvrđuje svojim potpisom.

(5) Jedan primjerak ovako potvrđenog zahtjeva vraća se stranci i ima značaj potvrde iz članka 177. stavka 4. Zakona o radu – Pročišćeni tekst (»Narodne novine« broj 137/04)

(6) O zahtjevu za upis udruge u registar nadležno tijelo donosi rješenje koje obvezno sadrži: datum upisa i registarski broj pod kojim se udruga upisuje, naziv udruge, sjedište, područje djelovanja te ime i prezime osoba ovlaštenih za zastupanje.

Članak 10.

(1) Zahtjev s prilozima za upis prestanka djelovanja udruge sukladno članku 192. stavku 1. točka 1. Zakona o radu – pročišćeni tekst (»Narodne novine« broj 137/04) (obrazac br. 4) podnosi nadležnom tijelu osoba ovlaštena za zastupanje udruge u dva istovjetna primjerka.

(2) O upisu u registar prestanka djelovanja udruge nadležno tijelo donosi rješenje koje obvezno sadrži datum upisa, registarski broj udruge, naziv udruge, sjedište, datum prestanka djelovanja udruge te ime i prezime osoba kojima prestaju ovlaštenja za zastupanje udruge.

 

4. PRIJAVA PROMJENE PODATAKA

 

Članak 11.

(1) Prijavu promjene naziva udruge, skraćenog naziva udruge, sjedišta, statuta, područja djelovanja, naziva tijela i osoba ovlaštenih za zastupanje udruge, s prilozima podnosi nadležnom tijelu osoba ovlaštena za zastupanje udruge (obrazac br. 5).

(2) O upisu u registar promjene podataka iz stavka 1. ovoga članka nadležno tijelo donosi rješenje koje obvezno sadrži: datum upisa udruge, registarski broj udruge, naziv i sjedište udruge, datum upisa promjene te podatak koji se mijenja i novi podatak.

 

5. ZBIRKA ISPRAVA

 

Članak 12.

(1) Zbirka isprava vodi se za svaku udrugu u posebnom omotu.

(2) Na svakom posebnom omotu upisuje se:

– naziv udruge i,

– registarski broj udruge.

(3) U omot se odlaže: po jedan primjerak zahtjeva, svih priloga uz zahtjev te svih donesenih rješenja.

(4) Sve navedene isprave ulažu se kronološkim redom tako da se svaka isprava označava rednim brojem crnom bojom u desnom gornjem uglu i upisuje u popis na unutarnjoj stranici omota zbirke isprava.

 

6. PRIKUPLJANJE I DAVANJE PODATAKA

 

Članak 13.

Nadležna tijela koja vode registre udruga dužna su dva puta godišnje (31. prosinca i 30. lipnja) ministarstvu nadležnom za rad dostaviti podatke iz registra udruga (obrazac br. 6).

 

Članak 14.

(1) Knjige i zbirke isprava registra propisane ovim Pravilnikom smatraju se knjigama, odnosno ispravama trajne vrijednosti.

(2) Ovlaštena osoba zadužena za vođenje registra dužna je čuvati knjige i zbirke isprava na način da se zaštite od zlouporabe, uništenja i oštećenja.

 

Članak 15.

(1) Na pisani zahtjev osobe koja ima pravni interes nadležno tijelo izdaje izvadak iz registra.

(2) Izvadak iz registra sadrži posljednje podatke koji su upisani u knjigu udruga i odgovaraju najnovijem stanju.

 

Članak 16.

(1) Svaka osoba ima pravo uvida u podatke upisane u registar.

(2) Uvid se obavlja uz obveznu nazočnost ovlaštene osobe zadužene za vođenje registra.

 

7. ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 17.

(1) Udruge koje su upisane u registar prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika, nadležno tijelo će po službenoj dužnosti, u skladu s ovim Pravilnikom, ponovno upisati u knjigu udruga s posljednjim važećim podacima.

(2) Nadležno tijelo će o upisu udruge prema stavku 1. ovoga članka i novom registarskom broju donijeti rješenje.

 

Članak 18.

Obrasci broj 1, 2, 3, 4, 5 i 6 s odgovarajućim sadržajem, tiskani su uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio.

 

Članak 19.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o registraciji udruga (»Narodne novine«, broj 14/96).

 

Članak 20.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Ministar

Branko Vukelić, v. r.
 

 Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu


 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga