POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

ustavni sud republike hrvatske

1593

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Agata Račan, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, u povodu prijedloga za pokretanje postup­ka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 29. lipnja 2005. godine, donio je

ODLUKU

I. Utvrđuje se da je u razdoblju od 1. do 4. siječnja 2005. godine dio odredbe članka 23. Pravilnika o obrascu R-Sm (»Narodne novine«, broj 3/05.), koji glasi: »a primjenjuje se od 1. siječnja 2005.« bio u suprotnosti s odredbom članka 89. stavka 4. Ustava Republike Hrvatske.

II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Petar Marija Radelj iz Zagreba podnio je dana 4. svibnja 2005. godine prijedlog za utvrđenje neustavnosti i nezakonitosti Pravilnika o obrascu R-Sm (»Narodne novine«, broj 3/05.).

2. Pravilnik o obrascu R-Sm donijelo je Upravno vijeće Središnjeg registra osiguranika na temelju članka 5. stavka 2. Zakona o prikupljanju podataka po osiguranicima o doprinosima za obvezna mirovinska osiguranja (»Narodne novine«, broj 177/04.) dana 3. siječnja 2005. godine.

3. Temeljem članka 5. stavka 2. Zakona o prikupljanju podataka po osiguranicima o doprinosima za obvezna mirovinska osiguranja, Upravno vijeće Središnjeg registra osiguranika je dana 17. ožujka 2005. godine donijelo novi Pravilnik o obrascu R-Sm, koji je objav­ljen u »Narodnim novinama«, broj 38 od 23. ožujka 2005. godine.

Odredbom članka 26. novog Pravilnika propisano je da njegovim stupanjem na snagu prestaje važiti osporeni Pravilnik o obrascu R-Sm (»Narodne novine«, broj 3/05.).

4. Ustavni sud je povodom prijedloga istog predlagatelja rješenjem, broj: U-II-192/2005 od 20. travnja 2005. godine, obustavio postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Pravilnika o obrascu R-Sm (»Narodne novine«, broj 3/05., u daljnjem tekstu: Pravilnik).

5. U svom prijedlogu, predlagatelj pozivom na odredbu članka 56. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) navodi kako smatra da je osporeni Pravilnik u nesuglasju s člancima 89. i 90. stavak 2. Ustava Republike Hrvatske, tj. »da je Pravilnik stupio na snagu prije nego je donesen (donesen je dana 3. siječnja 2005. godine, a stupio je na snagu 1. siječnja 2005. godine)«. Smatra da je osporeni Pravilnik mogao najranije stupiti na snagu 13. siječnja 2005. godine.

Posebno upozorava na odredbu članka 23. Pravilnika koja glasi:

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine.

Predlaže da Ustavni sud Republike Hrvatske pokrene postupak za ocjenu ustavnosti i zakonitosti osporenog Pravilnika i utvrdi njegovu neustavnost.

Prijedlog je djelomično osnovan.

6. Člankom 56. stavkom 1. Ustavnog zakona propisano je:

»Ustavni sud može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugog propisa, odnosno pojedinih njihovih odredaba, iako su oni prestali važiti, ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga za pokretanje postupka nije proteklo više od godinu dana.«

7. Mjerodavna odredba Ustava Republike Hrvatske, prema ocjeni Ustavnog suda, za ocjenu ustavnosti odredbe članka 23. Pravilnika jest:

»Članak 89. stavci 2. i 4.

Propisi tijela koja imaju javne ovlasti prije stupanja na snagu moraju biti objavljeni na dostupan način u skladu sa zakonom.

Zakon i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.«

8. Najranije vrijeme stupanja na snagu propisa tijela koje ima javne ovlasti, u konkretnom slučaju Središnjeg registra osiguranika, jest dan njegove objave.

Ustav, naime, izrijekom propisuje da propisi koje donose tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.

9. Odredba članka 23. Pravilnika propisuje da taj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2005. godine. Kako je Pravilnik objavljen u »Narodnim novinama« dana 5. siječnja 2005. godine, stupio je na snagu 5. siječnja 2005. godine.

Dio odredbe članka 23. Pravilnika u kojem je propisano da se Pravilnik primjenjuje od 1. siječnja 2005. godine, tom Pravilniku daje povratno djelovanje.

Stoga takvo normativno rješenje nije suglasno s odredbom članka 89. stavka 4. Ustava.

10. Slijedom navedenog, Ustavni sud utvrđuje da je osporeni Pravilnik imao povratno djelovanje u razdoblju od 1. siječnja 2005. do 4. siječnja 2005. godine, te da u tom dijelu nije bio suglasan s odredbom članka 89. stavka 4. Ustava.

Stoga je, na temelju odredbe članka 56. stavka 2. Ustavnog zakona, odlučeno kao u izreci (točka I.).

Objava ove odluke (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.

 

Broj: U-II-1977/2005

Zagreb, 29. lipnja 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Suda

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga