POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

 

1506

 

Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi M. C. iz V., koju zastupa B. J., odvjetnik iz Z., na sjednici održanoj 1. lipnja 2005. godine, jednoglasno je donio

 

ODLUKU

 

I. Ustavna tužba se usvaja.

II. Općinski sud u Zagrebu dužan je donijeti odluku u predmetu koji se vodi pred tim sudom pod poslovnim brojem: P-12123/00 u najkraćem mogućem roku, ali ne duljem od šest (6) mjeseci, računajući od prvog idućeg dana nakon objave ove odluke u »Narodnim novinama«.

III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), podnositeljici ustavne tužbe M. C. iz V., O. 4/10, određuje se primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01. – pročišćeni tekst) u iznosu od 6.500,00 kuna.

IV. Naknada iz točke III. izreke ove odluke bit će isplaćena iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositeljice Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njezinu isplatu.

V. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Podnositeljica ustavne tužbe, na temelju članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), podnijela je 11. kolovoza 2004. godine ustavnu tužbu radi duljine parničnog postupka.

 

ČINJENICE VAŽNE ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK

 

2. Podnositeljica je 24. veljače 1999. godine podnijela tužbu Općinskom sudu u Zagrebu protiv Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje iz Zagreba, radi isplate neisplaćenih mirovina.

Rješenjem suda od 3. rujna 2001. godine tužba je vraćena podnositeljici na ispravak.

Podneskom od 10. rujna 2001. godine podnositeljica je obavijestila Sud da nije u mogućnosti označiti glavnicu za svaki pojedini iznos neisplaćene mirovine, jer tim podacima raspolaže tuženi, te da smatra da je tužbeni zahtjev dovoljno određen.

Na ročištu održanom 9. travnja 2002. godine Sud je donio rješenje kojim odbacuje tužbu jer podnositeljica prema ocjeni suda nije ispravila tužbu pa njezin tužbeni zahtjev nije ni određen ni odrediv, te je odredio da će rješenje biti dostavljeno pismenim putem.

Podnositeljica je protiv rješenja izjavila žalbu 22. travnja 2002. godine, te je spis 27. svibnja 2002. godine otpremljen Županijskom sudu u Zagrebu.

Županijski sud u Zagrebu je rješenjem, broj: -2291/02 od 22. listopada 2002. godine, ukinuo prvostupanjsko rješenje i predmet vratio prvostupanjskom sudu na ponovno suđenje. Spis je zaprimljen na Općinskom sudu u Zagrebu 14. studenoga 2002. godine.

Podneskom od 2. prosinca 2002. godine podnositeljica je predložila nastavak parničnog postupka i provođenje knjigovodstvenog vještačenja.

Na ročištu održanom 11. rujna 2003. godine tuženik je u spis priložio rješenje kojim je podnositeljici u upravnom postupku obustavljena isplata mirovine za utuženo razdoblje. Sud je podnositeljici na njezino traženje odredio rok od 30 dana radi očitovanja na to rješenje.

Podneskom od 16. rujna 2003. godine podnositeljica se očitovala na rješenje.

Podneskom od 5. listopada 2004. godine podnositeljica predlaže Sudu da naloži tuženiku da u roku od 15 dana dostavi Sudu dokaze u odnosu na tvrdnje iz odgovora na tužbu, te ističe da ostaje kod svog prijedloga da se provede knjigovodstveno vještačenje.

Sljedeće ročište zakazano je za 7. lipnja 2005. godine.

 

PRAVO VAŽNO ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK

 

3. Mjerodavno pravo sadržano je u odredbi članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske i odredbama članka 63. Ustavnog zakona.

 

Ustavna tužba je osnovana.

4. Svoju odluku Ustavni sud obrazlaže sljedećim utvrđenjima:

 

4.1. DULJINA SUDSKOG POSTUPKA

 

Tužba je Općinskom sudu u Zagrebu podnijeta 24. veljače 1999. godine.

Ustavna tužba podnijeta je 11. kolovoza 2004. godine, a do toga dana postupak nije pravomoćno okončan, pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak trajao ukupno pet (5) godina, pet (5) mjeseci i osamnaest (18) dana.

 

4.2. POSTUPANJE NADLEŽNOG SUDA

 

Postupak se do podnošenja ustavne tužbe naprije vodio pred Općinskim sudom u Zagrebu u trajanju od dvije godine i četrnaest dana. Sud je bio neaktivan od 25. veljače 1999. do 2. lipnja 2001. godine (dvije godine, tri mjeseca i osam dana).

Nakon toga postupak se vodio pred Županijskim sudom u Zagrebu u trajanju od pet mjeseci i sedamnaest dana.

Od 14. studenoga 2002. godine postupak se ponovo vodi pred Općinskim sudom u Zagrebu. Sud je bio neaktivan od 15. studenoga 2002. godine do 11. listopada 2003. godine (deset mjeseci i dvadeset šest dana) i od 12. listopada 2003. do 11. kolovoza 2004. godine (devet mjeseci i trideset dana). Sljedeće ročište zakazano je za 7. lipnja 2005. godine.

 

4.3. PONAŠANJE PODNOSITELJICE USTAVNE TUŽBE(TUŽITELJICE U PARNIČNOM POSTUPKU)

 

Podnositeljica ustavne tužbe kao tužiteljica u parničnom postupku nije doprinijela duljini postupka.

 

4.4. SLOŽENOST SUDSKOG PREDMETA

 

Ustavni sud utvrđuje da u predmetu nema elemenata složenosti.

 

OCJENA USTAVNOG SUDA

 

5. Ustavni sud utvrđuje da se u razmatranom razdbolju postupak vodio u trajanju od pet godina, pet mjeseci i osamnaest dana, te da je u tom razdoblju Općinski sud u Zagrebu postupao neučinkovito. Imajući u vidu ukupno trajanje postupka, neučinkovito postupanje Općinskog suda u Zagrebu, te okolnost da se postupak gotovo cijelo vrijeme (osim pet mjeseci i sedamnaest dana na Županijskom sudu) vodi pred sudom prvog stupnja i da je još uvijek u tijeku, Ustavni sud utvrđuje da je povrijeđeno pravo podnositeljice na suđenje u razumnom roku, zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.

Stoga je, u smislu odredbe članka 63. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.

6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.

Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.

7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.

8. Predsjednik Općinskog suda u Zagrebu dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.

 

Broj: U-IIIA-2987/2004

Zagreb, 1. lipnja 2005.

 

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Vijeća

dr. sc. Jasna Omejec, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga