POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

 

1484

 

Na temelju članka 12. stavka 2. Zakona o ustanovama (»Narod­ne novine«, br. 76/93, 29/97 i 47/99) i članka 49. stavka 2. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (»Narodne novine«, br. 123/2003, 105/2004 i 174/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 15. lipnja 2005. godine donijela

 

UREDBU

 

O IZMJENAMA UREDBE O OSNIVANJU VISOKE ŠKOLE ZA TURIZAM U ŠIBENIKU

 

Članak 1.

U Uredbi o osnivanju Visoke škole za turizam u Šibeniku (»Narodne novine«, broj 40/97), naziv Uredbe mijenja se i glasi: »Uredba o osnivanju Visoke škole za turistički menadžment u Šibeniku«.

U članku 1. riječi: »Visoka škola za turizam u Šibeniku« zamjenjuju se riječima: »Visoka škola za turistički menadžment u Šibeniku«, u odgovarajućem padežu.

 

Članak 2.

U članku 2. riječi: »Ministarstvo znanosti i tehnologije« zamjenjuju se riječima: »ministarstvo nadležno za visoko obrazovanje«.

 

Članak 3.

U članku 3. podstavak 1. mijenja se i glasi:

»– ustrojavanje i izvođenje stručnih studija sukladno Zakonu o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (u daljnjem tekstu: Zakon) i Statutu Škole,«.

 

Članak 4.

Članak 4. mijenja se i glasi:

»Tijela Škole su dekan, Stručno vijeće i Upravno vijeće.

Škola može imati i druga stručna i savjetodavna tijela čije se osnivanje, sastav i nadležnost uređuje Statutom ili drugim općim aktom.«.

 

Članak 5.

U članku 5. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Upravno vijeće:

– donosi program rada i razvoja Škole i nadzire njihovo izvršavanje

– brine se o zakonitosti rada Škole, racionalnoj uporabi materijalnih i kadrovskih resursa i provođenju odluka Stručnog vijeća

– odlučuje o načinu upotrebljavanja dobiti koju Škola ostvari

– donosi odluke u drugom stupnju o ostvarivanju pojedinačnih prava radnika

– donosi godišnji obračun

– predlaže osnivaču promjenu ili proširenje djelatnosti

– donosi Statut na prijedlog Stručnog vijeća

– daje suglasnost na pojedine odluke dekana i Stručnog vijeća sukladno Statutu

– daje osnivaču i dekanu prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima

– obavlja druge poslove predviđene Zakonom i Statutom.«.

 

Članak 6.

U članku 6. stavak 1. mijenja se i glasi:

»Upravno vijeće ima pet članova od kojih tri imenuje osnivač, a dva bira Stručno vijeće Škole na vrijeme od četiri godine. Predsjed­nika Upravnog vijeća biraju članovi između sebe. Dekan sudjeluje u radu Upravnog vijeća bez prava glasovanja.«.

Stavak 2. mijenja se i glasi:

»Osnivač i Stručno vijeće mogu razriješiti članove koje imenuju odnosno biraju u Upravno vijeće i prije isteka vremena na koje su imenovani odnosno izabrani.«.

 

Članak 7.

U članku 7. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za dekana može biti izabran radnik Škole u znanstveno-nastav­nom zvanju ili nastavnom zvanju profesora visoke škole, a bira ga i razrješava Stručno vijeće s mandatom, na način i u postupku koji je utvrđen Statutom Škole. Izbor dekana potvrđuje Upravno vijeće.«.

U stavku 3. podstavku 7. riječi: »nastavničkim vijećem« zamjenjuju se riječima: »Stručnim vijećem«, a podstavak 8. briše se.

 

Članak 8.

Članak 9. mijenja se i glasi:

»Stručno vijeće Škole odlučuje o stručnim i nastavnim pitanjima, sukladno zakonu i Statutu Škole.

Stručno vijeće Škole čine nastavnici, suradnici i studenti. Broj, sastav, način izbora i mandat članova Stručnog vijeća iz redova nastavnika, suradnika i studenata pobliže se određuje Statutom Škole.«.

 

Članak 9.

Članak 10. briše se.

 

Članak 10.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 602-04/97-01/05

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 15. lipnja 2005.

 

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga