POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

1358

Na osnovi odredaba članka 88. Zakona o zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj 94/01., 88/02., 149/02., 117/03. 30/04. i 177/04.), članka 142. Zakona o obveznim odnosima (»Narodne no­vine« broj 53/91., 73/01., 3/94., 7/96., 112/99. i 88/01.) i članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine«, broj 16/02., 24/02. i 58/03.), Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na 19. sjednici održanoj 24. svibnja 2005. godine donijelo je

PRAVILA

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILA I OPĆIH UVJETA UGOVARANJA PRIMARNE, SEKUNDARNE I TERCIJARNE RAZINE ZDRAVSTVENE DJELATNOSTI I RAZINE ZDRAVSTVENIH ZAVODA ZA 2005. GODINU

 

Članak 1.

U Pravilima i općim uvjetima ugovaranja primarne, sekundarne i tercijarne razine zdravstvene djelatnosti i razine zdravstvenih zavoda za 2005. godinu (»Narodne novine« broj 16/05.) u članku 26. stavku 2. i 4. broj: »3« zamjenjuje se brojem: »5«.

 

Članak 2.

U članku 27. stavak 3. mijenja se i glasi: »Radi praćenja stope bolovanja i promptnog poduzimanja odgovarajućih mjera u slučaju izrazitijeg porasta stope bolovanja, koja bi se mogla odraziti na planirane izdatke Zavoda prema toj osnovi, a u skladu s ugovornim obvezama, ustanova, odnosno privatnik obvezni su u djelatnosti opće/obiteljske medicine voditi računa da prosječna ukupna stopa bolovanja, iskazana po tromjesečnim razdobljima tijekom godine za svaki tim, neće biti viša od 3,5%. Za nastala prekoračenja izabrani doktor opće/obiteljske medicine  obvezan je priložiti obrazloženje.«

 

Članak 3.

U članku 32. stavku 4. riječi: »prvi sljedeći radni dan« zamjenjuju se riječima: »najkasnije u roku do 5 dana«.

 

Članak 4.

U članku 36. stavak 3. mijenja se i glasi: »odredbe stavka 2. ovog članka ne odnose se na privatnika i ustanovu koja ima do dvije zaposlene medicinske sestre koje provode zdravstvenu njegu.«

 

Članak 5.

U članku 56. u stavku 1. iza riječi: »proizvoda« dodaju se riječi: »ako je takav postupak odobren odlukom Vlade Republike Hrvatske«.

Na kraju stavka 2. iza riječi: »članka« dodaju se riječi: »odnosno prema cijenama koje je prema ranije provedenim postupcima javne nabave ustanova postigla s istim ponudiocem za iste proizvode ako su povoljnije od cijena koje je utvrdio Zavod«.

 

Članak 6.

Ova Pravila o izmjenama i dopunama Pravila ugovaranja objav­ljuju se u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 025-04/05-01/153

Urbroj: 338-01-01-05-1

Zagreb, 24. svibnja 2005.

Predsjednik Upravnog vijeća

Hrvatskog zavoda za

zdravstveno osiguranje

prim. Stjepan Bačić, dr. med., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga