POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1294

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. svibnja 2005. godine, donijela

UREDBU

O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA

 

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom uređuju se unutarnje ustrojstvo Državnog inspektorata (u daljnjem tekstu: Inspektorat), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Inspektorata i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, te okvirni broj državnih službenika i namještenika potreban za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata.

 

Članak 2.

Unutarnje ustrojstvo, djelokrug, upravljanje kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se na način da Inspektorat može obavljati inspekcijske i druge stručne poslove koji su mu zakonom i drugim propisima dani u nadležnost i djelokrug.

 

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 3.

Radi obavljanja poslova iz djelokruga Inspektorata, ustrojavaju se službe (sektori).

Osim službi, ustrojavaju se posebne ustrojstvene jedinice – Kabinet glavnog inspektora i Odjel za unutarnju reviziju.

Službe jesu:

1. Služba pravnih poslova

2. Služba općih poslova

3. Služba nadzora u području prometa robe i usluga

4. Služba nadzora u području rada i zaštite na radu

5. Služba nadzora u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.

 

KABINET GLAVNOG INSPEKTORA

Članak 4.

Kabinet glavnog inspektora je unutarnja ustrojstvena jedinica Inspektorata u kojoj se obavljaju administrativni i stručni poslovi za glavnog inspektora i njegovog zamjenika, protokolarni poslovi, poslovi u svezi predstavki i pritužbi građana, kontakata i komunikacije s Hrvatskim saborom, Vladom Republike Hrvatske, središnjim tijelima državne uprave, poslovi dokumentacije, poslovi u svezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja, poslovi pribavljanja dokumentacije i materijala od službi i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica za potrebe glavnog inspektora i njegovoga zamjenika, koordinira i izrađuje prijedlog programa rada Inspektorata i izvješće o ostvarivanju programa rada Inspektorata, poslovi u svezi s primanjem i rješavanjem pošte upućene glavnom inspektoru i njegovom zamjeniku, poslovi u svezi evidentiranja i pohranom pošte s povjerljivim podacima, prevoditeljski poslovi kao i drugi stručni i administrativ­ni poslovi u svezi s realizacijom programa rada i aktivnosti glavnog inspektora i njegovog zamjenika.

Odjel za unutarnju reviziju je unutarnja ustrojstvena jedinica za provođenje unutarnje revizije Inspektorata koja daje objektivno i stručno mišljenje i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Inspektorata; procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije usklađene s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora, testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Inspektorata; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke glavnom inspektoru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev glavnog inspektora; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi glavnom inspektoru; prati provedbe preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnja izvješća toj Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju te obavlja i druge poslove po nalogu glavnog inspektora ili njegovog zamjenika.

 

III. DJELOKRUG I USTROJSTVO SLUŽBI U SASTAVU INSPEKTORATA

1. SLUŽBA PRAVNIH POSLOVA

Članak 5.

Služba pravnih poslova je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata koja obavlja inspekcijske i druge poslove iz djelokruga Inspektorata koji nisu ovom Uredbom stavljeni u djelokrug drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica, a koji se odnose na normativnu djelatnost u svezi s izradom propisa i primjenom zakona i drugih propisa iz djelokruga Inspektorata, praćenje primjene i osiguranje izvršenja zakona i drugih propisa, vođenje upravnog postupka, izradu naputaka za rad inspektora, stručnih mišljenja i objašnjenja, davanje primjedaba i mišljenja na prijedloge zakona i drugih propisa upućenih Vladi Republike Hrvatske, praćenje odgovarajućih propisa objavljenih u službenim glasilima, izradu prijedloga akata iz svog djelokruga, izradu nacrta drugostupanjskih rješenja ako se Inspektoratu povjere poslovi u novim upravnim područjima, poslove kadrovske politike, poslove u vezi s postupkom odgovornosti za povrede službene dužnosti, nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka (kontrolno-instruktivni nadzor), organizira i provodi stručno osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika, te obavlja i druge poslove koje joj povjeri glavni inspektor.

Za obavljanje poslova Službe pravnih poslova ustrojavaju se odjeli:

1.1. Odjel pravnih poslova,

1.2. Odjel kadrovskih poslova

1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog i unutarnjeg nadzora.

1.1. Odjel pravnih poslova

 

Članak 6.

Odjel pravnih poslova, obavlja inspekcijske poslove, priprema, predlaže i koordinira izradu nacrta propisa iz djelokruga Inspektorata i u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama izrađuje prijedloge za izmjene i dopune zakona koje nadzire Inspektorat; izrađuje nacrte upravnih akata po žalbama na prvostupanjske akte donesene od strane inspektora u Inspektoratu kada se ti poslovi ne obavljaju u drugim službama, prati primjenu odredaba postupovnih propisa u rješavanju upravnih stvari; izvješćuje nadležne ustrojstvene jedinice o uočenim nepravilnostima u postupanju inspektora kod izrade nacrta pojedinačnih akata; izvješćuje glavnog inspektora o poteškoćama u rješavanju upravnih predmeta, izrađuje odgovor na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe kada su nacrti akata izrađeni u službi; daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom propisa; prati primjenu i osigurava provođenje zakona i drugih propisa; po potrebi izrađuje i u formalno-pravnom smislu kontrolira ugovore koje sklapa Inspektorat; očituje se na pitanja zastupnika Hrvatskog sabora; priprema odgovore na zastupnička pitanja i predstavke i pritužbe građana te obavlja druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.

 

1.2. Odjel kadrovskih poslova

Članak 7.

Odjel kadrovskih poslova prati i provodi mjere kadrovske politike; surađuje sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za upravu glede potrebe prijama državnih službenika i namještenika; obavlja poslove oko izbora kandidata za prijam u službu i rasporeda državnih službenika i namještenika, obavlja prijave i odjave nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, izrađuje prijedloga akata za pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti, provodi stručno osposobljavanje i usavršavanje prema planu stručnog usavršavanja koji je donijela Vlada Republike Hrvatske, prati statusna prava državnih službenika i namještenika, njihov rad i napredovanje u službi te obavlja i druge poslove što ih odredi glavni inspektor.

 

1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog i unutarnjeg nadzora

Članak 8.

Odjel kontrolno-instruktivnog i unutarnjeg nadzora nadzire primjenu zakona i drugih propisa koji se odnose na utvrđivanje odgovornosti inspektora za sve povrede službenih dužnosti u svezi s neizvršavanjem i nesavjesnim izvršavanjem službeničkih obveza, nezakonitost rada i propuštanja izvršenja i poduzimanja mjera i radnji na koje je državni službenik ovlašten, odbijanje izvršenja zadataka, obavljanja djelatnosti i poslova koji su u suprotnosti s interesima službe, nadzire primjenu postupovnih odredaba koje u svom radu primjenjuju inspektori i pravodobnost izvršavanja poslova glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka i organizira nadzor nad radom inspektora (kontrolno-instruktivni nadzor) u suradnji s drugim službama Inspektorata, te postupaka koji prethode pokretanju sudbenih postupaka, međusobnu suradnju tijela državne uprave, suradnju s odgovarajućim znanstvenim i obrazovnim ustanovama, sudjeluje u stručnom osposobljavanju i usavršavanju inspektora, te obavlja druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.

 

2. SLUŽBA OPĆIH POSLOVA

Članak 9.

Služba općih poslova je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata, koja obavlja poslove koji se odnose na: prijem i otpremu pošte, evidentiranje pismena, vođenja pismohrane, organizira i koordinira rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa, sastavlja periodične obračune i završni račun, izrađuje bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana, brine o racionalnom i svrhovitom korištenju sredstava osiguranih u državnom proračunu, poslove pripremanja i usluživanje toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela, obavlja poslove koji se odnose na informatizaciju Inspektorata, osigurava kvalitetan pristup i korištenje odgovarajućih statističkih podataka u sastavu Inspektorata, bavi se nabavom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog sitnog materijala za potrebe Inspektorata temeljem naloga za nabavu, priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave u skladu sa zakonom te obavlja druge poslove koji su joj stavljeni u nadležnost.

Za obavljanje poslova Službe općih poslova ustrojavaju se odjeli:

2.1. Odjel financijsko-računovodstvenih poslova i nabave

2.2. Odjel općih poslova

2.3. Odjel informatike

 

2.1. Odjel financijsko-računovodstvenih poslova i nabave

Članak 10.

Odjel financijsko-računovodstvenih poslova i nabave organizira i koordinira rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, te brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa; izrađuje prijedloge zahtjeva potrebnih sredstava radi izvršenja programa rada, prijedlog predračuna prihoda i rashoda; priprema dokumentaciju za knjiženje, sastavlja periodične obračune i završni račun, brine o zakonitom, racionalnom i svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u državnom proračunu; izrađuje bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana; obavlja izračun plaća i osobnih naknada službenika i namještenika; obavlja likvidaciju ulaznih računa, te priprema naloge za plaćanje računa; vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara, bavi se nabavom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog i sitnog materijala, priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave sukladno zakonu, vodi brigu o opremanju Inspektorata te obavlja i druge poslove u svezi s financijskim i računovodstvenim poslovanjem i nabavom.

 

2.2. Odjel općih poslova

Članak 11.

Odjel općih poslova obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu, evidentiranja pismena i vodi pismohranu; obavlja poslove prijepisa i umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove za distribuciju i krajnjeg korisnika; obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte, poništava pristojbe, vodi kontrolnik poštarine, ulaže gotove predmete u arhiv, sređuje i čuva arhiv, rukuje s predmetima u arhivu, vodi arhivsku knjigu i daje spise na uvid djelatnicima, obavlja razlučivanje i uništavanje zastarjele arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta, poslove pripremanja i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

2.3. Odjel informatike

Članak 12.

Odjel informatike obavlja poslove koji se odnose na pružanje informatičke podrške, informatizaciju, koordinaciju uspostave informatičkog sustava; osigurava kvalitetan pristup i korištenje odgovarajućih statističkih podataka, te utemeljenje odgovarajuće baze podataka, sudjeluje u provedbi izdavačkih programa, koordinira i organizira izradu informacijskih sustava, registrira evidencije i druge podatke u računalne baze podataka koji se odnose na obavljanje inspekcijskog nadzora; organizira i osigurava informacije o pravnim i tehničkim propisima, vlastitoj i drugoj dokumentaciji te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

Za obavljanje poslova iz djelokruga rada Odjela informatike određuju se samostalni izvršitelji u Područnoj jedinici Rijeka, Područnoj jedinici Osijek, Područnoj jedinici Varaždin i Područnoj jedinici Zagreb.

 

3. SLUŽBA NADZORA U PODRUČJU PROMETA ROBE I USLUGA

Članak 13.

Služba nadzora u području prometa robe i usluga je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata, koja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području trgovine; obrta; zaštite potrošača; energetske djelatnosti, komunalnog gospodarstva, cestovnog prijevoza, cijena, pristojbi, pretplata; trgovine predmetima od plemenitih kovina; nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha; obavljanja ugostiteljske i turističke djelatnosti, prijava i odjava turista, obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe; nadzor kakvoće proizvoda iz uvoza i iz domaće proizvodnje; poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda; zaštitu znakova razlikovanja proizvoda u prometu roba, promet, reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosačima zvuka i slike, te računalnih programa, zaštitu industrijskog dizajna, žigova i oznaka zemljopisnog podrijetla, promet proizvoda koji su izrađeni prema izumu, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, kontrola kakvoće hrane sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla, oznakom izvornosti i oznakom tradicionalnog ugleda; prati primjenu propisa, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, izradu prijedloga plana i programa rada kao i izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama; surađuje s drugim tijelima državne uprave, pravnim osobama s javnim ovlastima u zemlji i odgovarajućim tijelima u inozemstvu, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja za upravna područja iz svog djelokruga, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, u suradnji sa Službom pravnih poslova obavlja nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka te obavlja i druge poslove koje joj odredi glavni inspektor.

Za obavljanje poslova Službe nadzora u području prometa robe i usluga ustrojavaju se odjeli:

3.1. Odjel trgovine, obrta i usluga

3.2. Odjel zaštite potrošača

3.3. Odjel ugostiteljstva i turizma

3.4. Odjel tehničkog zakonodavstva

3.5. Odjel intelektualnog vlasništva

3.6. Odjel ispitivanja sukladnosti

 

3.1. Odjel trgovine, obrta i usluga

Članak 14.

Odjel trgovine, obrta i usluga obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području prometa robe, obrta, komunalnog gospodarstva, odobrenja za početak obavljanja djelatnosti javnog cestovnog prijevoza i kolodvorskih usluga, tarifa prijevoznika, prodaji voznih karata, nadzor nad provedbom drugih propisa za energetske djelatnosti, cijena, prometa plemenitih kovina, nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora prati primjenu propisa; predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa; izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, poduzima mjere i aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

3.2. Odjel zaštite potrošača

Članak 15.

Odjel zaštite potrošača obavlja inspekcijske poslove u svezi primjene i provođenja zakona i propisa u području zaštite potrošača koji se odnose na zaštitu potrošača u području prodaje proizvoda i pružanja usluga, kakvoće proizvoda i usluga, javnih usluga koje se pružaju potrošačima, potrošačkih zajmova, deklariranja, označavanja i pakiranja proizvoda, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu, obilježavanje proizvoda (evidencijske i druge markice i drugi oblici obilježavanja po posebnim propisima); prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, izrađuju nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjenu i dopunu zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje naputke za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

3.3. Odjel ugostiteljstva i turizma

Članak 16.

Odjel ugostiteljstva i turizma obavlja inspekcijske poslove nad provedbom zakona i drugih propisa iz područja ugostiteljstva i turizma, nadzor nad provedbom drugih propisa za koje ima ovlasti; surađuje sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za turizam u planiranju i izvršavanju bitnih zadaća u poboljšanju turističke ponude i na otklanjanju štetnih pojava za hrvatski turizam, pruža stručnu pomoć inspektorima, izrađuje planove i nadzire izvršenje ciljnih, akcijskih inspekcijskih nadzora i o tome izrađuje izvješća za glavnog inspektora i druge korisnike, sudjeluje u izradi planova i njihovu izvršenju, sudjeluje u zajedničkim akcijama nadzora s drugim ustrojstvenim jedinicama, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenje Povjerenstva za žalbe, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje naputke za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

3.4. Odjel tehničkog zakonodavstva

Članak 17.

Odjel tehničkog zakonodavstva obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad primjenom zakona i drugih propisa kojima se uređuju tehnički i sigurnosni zahtjevi za proizvode, prava i obveze pravnih i fizičkih osoba koje stavljaju proizvode na tržište i/ili uporabu, postup­ke ispitivanja i ocjene sukladnosti s propisanim zahtjevima, dokumente (tehničku dokumentaciju, potvrde, jamstva, upute za uporabu, upute za sklapanje, održavanje, upozorenja i sl.), koje moraju imati proizvodi prije stavljanja na tržište, način deklariranja, pakiranja i označivanja proizvoda propisanim oznakama, pravodobno obavješćivanje o opasnostima koje proizvodi mogu predstavljati, te po potrebi povlačenje proizvoda s tržišta, prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

3.5. Odjel intelektualnog vlasništva

Članak 18.

Odjel intelektualnog vlasništva obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa kojima se uređuje promet, reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosačima zvuka i slike te računalnih programa; zaštitu industrijskog dizajna; zaštitu žigova; korištenje oznaka zemljopisnog podrijetla proizvoda; promet proizvoda izrađenih prema izumu; kojima se uređuje nepošteno tržišno natjecanje vezano na zaštitu intelektualnog vlasništva i kojima se uređuje zaštita potrošača vezano na komparativno i zavaravajuće oglašavanje koje se odnosi na intelektualno vlasništvo, prati primjenu propisa; predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa; prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje naputke za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenja metodologije rada, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

3.6. Odjel ispitivanja sukladnosti

Članak 19.

Odjel ispitivanja sukladnosti obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad primjenom zakona i drugih propisa koji se odnose na nadzor i primjenu propisa u maloprodaji glede sadržaja deklaracije radi kontrole kakvoće namirnica životinjskog podrijetla, te provodi postupak uzorkovanja i analize namirnica životinjskog podrijetla; kontrole kakvoće hrane sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla, oznakom izvornosti i oznakom tradicionalnog ugleda; kakvoće proizvoda životinjskog podrijetla; označavanje mošta, vina ili drugih proizvoda od grožđa i vina te voćnih vina u prometu; ispravnost i kakvoću mošta, vina i drugih proizvoda od grožđa i vina, te voćnih vina u prometu; prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

4. SLUŽBA NADZORA U PODRUČJU RADAI ZAŠTITE NA RADU

Članak 20.

Služba nadzora u području rada i zaštite na radu je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata koja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na: nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (radni odnosi i zaštita na radu), a posebice primjena propisa koji se odnose na obvezu prijavljivanja nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja; zapošljavanje i rad malodobnika, žena trudnica, porodilja, invalida, stranaca i dr., uvjete rada, sigurnosti i zaštite zdravlja radnika, osobito zaštitu zdravlja malodobnika, žena i invalida; obavješćivanje i savjetovanje nadziranih pravnih i fizičkih osoba o najučinkovitijoj provedbi zakona i drugih propisa kada se to smatra korisnim i potrebnim, a nakon obavljenog nadzora; praćenje provedbe propisa i sudjelovanje u izradi propisa čiju provedbu nadzire, te poduzimanje mjera za pravodobno, učinkovito i stručno obavljanje nadzora i poduzimanje propisanih mjera; izradu prijedloga plana i programa rada kao i izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama; izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, surađuje s drugim tijelima državne uprave, pravnim osobama s javnim ovlastima u zemlji i odgovarajućim tijelima u inozemstvu, te udrugama radnika i udrugama poslodavaca na ostvarivanju poslova iz svog djelokruga, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, u suradnji sa Službom pravnih poslova obavlja nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

Za obavljanje poslova Službe nadzora u području rada i zaštite na radu ustrojavaju se odjeli:

4.1. Odjel radnih odnosa

4.2. Odjel zaštite na radu

 

4.1. Odjel radnih odnosa

Članak 21.

Odjel radnih odnosa obavlja inspekcijske i druge stručne poslove koji se odnose na: nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (radni odnosi), a posebice primjena propisa kojima se uređuje obveza poslodavaca da radnike u propisanim rokovima prijavljuju nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, zapošljavanje i rad malodobnika, žena, trudnica, porodilja, invalida, stranaca i dr., posredovanje pri zapošljavanju; obavješćivanje i savjetovanje nadziranih pravnih i fizičkih osoba o najučinkovitijoj provedbi zakona i drugih propisa o radnim odnosima kad se to smatra korisnim i potrebnim, a nakon obavljenoga nadzora; praćenje provedbe propisa o radnim odnosima i sudjelovanje u njihovoj izradi te poduzimanje mjera za pravodobno, učinkovito i stručno obavljanje poslova nadzora; pripremu plana i programa rada kao i izvješća o radu inspektora rada za radne odnose; unapređenje metodologije rada, suradnju s udrugama radnika i udrugama poslodavaca, izradu nacrta drugostupanjskih rješenja i prijedloga odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe kao i pripremanje naputaka za rad, stručnih mišljenja i objašnjenja inspektorima rada za radne odnose u područnim jedinicama i ispostavama, te obavlja i druge poslove koji spadaju u djelokrug Odjela.

 

4.2. Odjel zaštite na radu

Članak 22.

Odjel zaštite na radu obavlja inspekcijske i druge stručne poslove koji se odnose na: nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca (zaštita na radu), a posebice primjena propisa kojima se uređuju uvjeti rada, sigurnost i zaštita zdravlja radnika, osobito zaštita zdravlja malodobnika, žena i invalida; obavješćivanje i savjetovanje nadziranih pravnih i fizičkih osoba o najučinkovitijoj provedbi zakona i drugih propisa o zaštiti na radu, kad se to smatra korisnim i potrebnim, a nakon obavljenoga nadzora; praćenje provedbe propisa o zaštiti na radu i sudjelovanje u njihovoj izradi te poduzimanje mjera za pravodobno, učinkovito i stručno obavljanje poslova nadzora; pripremu plana i programa rada inspektora rada za zaštitu na radu kao i izvješća o njihovom radu; unapređenje metodologije rada, suradnju sa sindikatima i udrugama poslodavaca na unapređenju zaštite na radu prije svega sudjelovanjem u radu Odbora za zaštitu na radu kod poslodavaca; izradu nacrta drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe te obavlja druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

5. SLUŽBA NADZORA U PODRUČJU ELEKTROENERGETIKE, RUDARSTVAI POSUDA POD TLAKOM

Članak 23.

Služba nadzora u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom je ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata koja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na: gradnju, uporabu i održavanje elektroenergetskih dijelova građevina, postrojenja, procesa, opreme i instalacija u svezi s električnom energijom, kakvoću i racionalnu uporabu električne energije, istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, primjenu tehničkih normi i zaštite od požara u rudarstvu, rudarska mjerenja, zaštitu potrošača, uvjete za obavljanje poslova, kontrolu poslovanja u djelatnosti eksploatacije mineralnih sirovina, kotlovska postrojenja i opremu postrojenja pod tlakom, kakvoću materijala za izgradnju postrojenja i opreme pod tlakom, uvjete zaposlenih na poslovima u kotlovnicama i osoba koje projektiraju, konstruiraju, izrađuju i montiraju kotlovska postrojenja; izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, u suradnji sa Službom pravnih poslova obavlja nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

Za obavljanje poslova Službe nadzora u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom ustrojavaju se odjeli:

5.1. Odjel u području elektroenergetike

5.2. Odjel u području rudarstva

5.3. Odjel u području posuda pod tlakom

 

5.1. Odjel u području elektroenergetike

Članak 24.

Odjel u području elektroenergetike obavlja inspekcijske poslove nad provedbom zakona, drugih propisa i općih akata koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode i postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti, izgradnju elektroenergetskih dijelova građevine i postrojenja za proizvodnju, prijenos i distribuciju električne energije, ugradnju električnih uređaja, instalacija i trošila električne energije, kakvoću električne energije, proizvodnju, prijenos, distribuciju i trošenje električne energije sa stajališta racionalne uporabe energije, provođenje ograničenja potrošnje električne energije u smislu propisa o elektroprivredi, ostvarivanje plana remonta elektroenergetskih objekata i postrojenja utvrđenog elektroenergetskom bilancom, zaštitu potrošača, predlaže izmjenu i dopunu zakona i drugih propisa, izrađuje prijedlog programa rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje upute za rad inspektora iz svog djelokruga, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, pruža stručnu pomoć te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

5.2. Odjel u području rudarstva

Članak 25.

Odjel u području rudarstva obavlja inspekcijske poslove nad primjenom zakona i drugih propisa kojima se uređuje istraživanje i eksploatacija mineralnih sirovina, propisa o tehničkim normativima, zaštiti na radu, sigurnosti ljudi i imovine, zaštita čovjekova okoliša, zaštitu od požara u rudarskim podzemnim objektima i tehničkim normativima kod podzemnih vodoistražnih i geoloških istražnih radova koji se izvode izradom podzemnih postrojenja, predlaže izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje prijedloge programa rada, izrađuje izvješće o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama predlaže i izrađuje upute za rad inspektora iz svog djelokruga, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja i prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, brine o provođenju metodologije rada; pruža stručnu pomoć te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

5.3. Odjel u području posuda pod tlakom

Članak 26.

Odjel u području posuda pod tlakom obavlja inspekcijske poslove nad primjenom zakona, drugih propisa i normi donesenih na temelju zakona kojima se uređuje izgradnja, rekonstrukcija, ugrađivanje odnosno proizvodnja i uporaba parnih i vrelovodnih kotlova, stabilnih (parnih) posuda pod tlakom, pregrijača pare i zagrijača vode, te izmjenjivača topline, odnosno sve opreme koja se ubraja u opremu i postrojenja pod tlakom, tehnička svojstva i kakvoću materijala koji služi za izgradnju, odnosno proizvodnju parnih kotlova i posuda pod tlakom, zaštita potrošača, predlaže izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje prijedloge programa rada, izrađuje izvješće o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama predlaže i izrađuje upute za rad inspektora iz svog djelokruga, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja i prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, pruža stručnu pomoć te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

 

Članak 27.

Radi učinkovitog i neposrednog obavljanja poslova i zadaća u područnim jedinicama Inspektorata, sa sjedištem u Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu ustrojavaju se:

U područnoj jedinici Rijeka:

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Split:

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Osijek:

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Varaždin:

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Zagreb:

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.

 

Članak 28.

Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona u području prometa robe i usluga u prometu robe, obrta, cijena, mjeriteljstva i mjernih jedinica, poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda te zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu.

U Područnoj jedinici Osijek i Područnoj jedinici Varaždin Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga obavlja i poslove, koji se odnose na područje ugostiteljstva i turizma.

Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u ugostiteljstvu i turizma obavlja poslove koji se odnose na područje ugostiteljstva i turizma, prijava i odjava turista, obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u područjima koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu roba, promet, umnožavanje, reproduciranje glazbenih i kinematografskih djela, te računalnih programa, zaštita industrijskog obličja, žigova i oznaka zemljopisnog podrijetla, promet proizvoda koji su izrađeni prema izumu. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području radnih odnosa obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i posredovanja pri zapošljavanju. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području zaštite na radu obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe i primjene propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavca u području zaštite na radu. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na gradnju, uporabu i održavanje elektroenergetskih dijelova građevina, postrojenja, procesa, opreme i instalacija u svezi s električnom energijom, kakvoću i racionalnu uporabu električne energije, istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, primjenu tehničkih normi i zaštite od požara u rudarstvu, rudarska mjerenja, zaštitu potrošača, uvjete za obavljanje poslova, kontrolu poslovanja u djelatnosti eksploatacije mineralnih sirovina, kotlovska postrojenja i opremu postrojenja pod tlakom, kakvoću materijala za izgradnju postrojenja i opreme pod tlakom, uvjete zaposlenih na poslovima u kotlovnicama i osoba koje projektiraju, konstruiraju, izrađuju i montiraju kotlovska postrojenja. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom određuju se samostalni izvršitelji u Područnoj jedinici Osijek, Ispostava Slavonski Brod i Područnoj jedinici Split, Ispostavi Zadar.

 

Članak 29.

Za obavljanje poslova inspekcijskog nadzora iz djelokruga Inspektorata u prvom stupnju, u područnim jedinicama Inspektorata ustrojavaju se ispostave i to:

U Područnoj jedinici Rijeka:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Puli,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Poreču,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Delnicama,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Crikvenici,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Gospiću,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Pazinu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Krku,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Pagu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Rabu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Lošinju.

U Područnoj jedinici Split:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Dubrovniku,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Metkoviću,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Korčuli,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Zadru,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Šibeniku,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Makarskoj,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Sinju,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Hvaru.

U Područnoj jedinici Osijek:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Đakovu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vukovaru,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vinkovcima,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Slavonskom Brodu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Požegi,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Virovitici,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Našicama,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Županji,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Novoj Gradiški.

U Područnoj jedinici Varaždin:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Krapini,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Koprivnici,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Križevcima,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Čakovcu.

U Područnoj jedinici Zagreb:

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Karlovcu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Bjelovaru,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Sisku,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Vrbovcu,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Kutini,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Novskoj,

– Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Daruvaru.

 

Članak 30.

U ispostavama područnih jedinica Inspektorata – odsjecima inspekcijskog nadzora obavljaju se poslovi inspekcijskog nadzora koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području prometa robom, ugostiteljske i turističke djelatnosti, obrta, tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva, rada i zaštite na radu.

 

IV. UPRAVLJANJE UNUTARNJIM USTROJSTVENIM JEDINICAMA U SASTAVU INSPEKTORATA

Članak 31.

Glavni inspektor predstavlja Inspektorat i upravlja njegovim radom.

Zamjenik glavnog inspektora zamjenjuje glavnog inspektora u slučaju njegovog izbivanja ili spriječenosti te obavlja i druge poslove koje mu povjeri glavni inspektor.

Radom službi upravljaju pomoćnici glavnog inspektora.

Glavni inspektor odredit će pomoćnika glavnog inspektora, koji će upravljati radom odgovarajuće službe.

 

Članak 32.

Na čelu Kabineta glavnog inspektora je tajnik kabineta.

Na čelu odjela su načelnici odjela koji imaju stručne ovlasti i u odnosu na inspektore u područnim jedinicama.

Na čelu područnih jedinica su pročelnici.

Na čelu odsjeka su voditelji odsjeka.

Na čelu ispostava područnih jedinica su voditelji ispostava s položajem voditelja odsjeka.

 

Članak 33.

Načelnici odjela odgovorni su za svoj rad glavnom inspektoru i pomoćniku glavnog inspektora koji upravlja tom službom.

Tajnik Kabineta glavnog inspektora za svoj rad odgovoran je glavnom inspektoru i njegovu zamjeniku.

Pročelnici područnih jedinica Inspektorata odgovorni su za svoj rad glavnom inspektoru.

Voditelji odsjeka odgovorni su za svoj rad pročelniku područne jedinice.

Samostalni izvršitelji u okviru odjela odgovorni su za svoj rad načelniku odjela kojem pripadaju, a organizacijski pročelniku područne jedinice u kojoj obavljaju poslove.

Samostalni izvršitelji u okviru odsjeka odgovorni su za svoj rad voditelju odsjeka kojem pripadaju, a organizacijski voditelju ispostave u kojoj obavljaju poslove.

 

V. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI INSPEKTORATA

Članak 34.

Poslove i zadatke iz djelokruga Inspektorata, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima obavljaju državni službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta i postavljeni na položaje, u skladu sa Zakonom o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, broj 27/2001).

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata određuje se u Tablici, koja je sastavni dio ove Uredbe, a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

 

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 35.

Pitanja od značaja za rad Inspektorata koja nisu uređena zakonom, uredbom Vlade, uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu, a osobito broj potrebnih službenika i namještenika s naznakom njihovih osnovnih poslova i zadaća te stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, kao i njihove ovlasti i odgovornosti.

Glavni inspektor donijet će Pravilnik o unutarnjem redu iz stavka 1. ovoga članka u roku 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

 

Članak 36.

Na dan stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, broj 70/2001).

 

Članak 37.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 023-03/05-01/18

Urbroj: 5030116-05-1

Zagreb, 20. svibnja 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga