POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1244

Na temelju članka 26. stavka 1. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000, 117/2001, 199/2003 i 30/2004) i članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000,59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. svibnja 2005. godine donijela

UREDBU

O UNUTARNJEM USTROJSTVU I NAČINU RADA HRVATSKE INFORMACIJSKO-DOKUMENTACIJSKE REFERALNE AGENCIJE

 

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom se Uredbom utvrđuje unutarnje ustrojstvo i način rada Hrvatske informacijsko-dokumentacijske referalne agencije Vlade Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: HIDRA), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica te njihov djelokrug, poslovi i zadaci koji se u njima obavljaju, način upravljanja tim jedinicama, okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova i druga pitanja važna za rad HIDRA-e.

 

Članak 2.

HIDRA obavlja informacijske, dokumentacijske i referalne poslove.

U okviru svoga djelokruga, HIDRA osigurava dostupnost javnih službenih podataka, informacija i dokumentacije Republike Hrvatske i promiče njihovo korištenje.

HIDRA osigurava korištenje službene dokumentacije stranih zemalja, međunarodnih organizacija i institucija, kao i drugih informacija, podataka i dokumentacije od interesa državnim tijelima i institucijama Republike Hrvatske i ostalim korisnicima.

HIDRA radi na izgradnji i implementaciji dokumentacijskih alata.

HIDRA surađuje u izgradnji informacijske infrastrukture Vlade Republike Hrvatske i državnih tijela Republike Hrvatske, koja se temelji na suvremenoj tehnologiji i međunarodno utvrđenim standardima.

 

Članak 3.

U cilju ostvarenja djelatnosti iz članka 2. ove Uredbe, HIDRA obavlja sljedeće poslove:

– prikuplja, na temelju posebnih zakona, te obrađuje, pohranjuje i osigurava korištenje javnih službenih informacija, podataka i dokumentacije koju u okviru svoga djelokruga stvaraju tijela zakonodavne, izvršne i sudske vlasti, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, ustanove i druge pravne osobe s javnim ovlastima u Republici Hrvatskoj;

– prikuplja, obrađuje i pohranjuje, te osigurava korištenje službene dokumentacije stranih zemalja i međunarodnih organizacija;

– prikuplja, obrađuje i pohranjuje, te osigurava korištenje službene dokumentacije vezane uz priključivanje Republike Hrvatske Europskoj uniji;

– osigurava korištenje službenih informacija i dokumentacije objavljivanjem izdanja u papirnom i elektroničkom mediju; oblikovanjem prikupljene građe kao odgovora na pojedinačne upite korisnika; uspostavljanjem, održavanjem i davanjem na korištenje dokumentacijskih zbirki u otvorenom pristupu te uspostavljanjem, održavanjem i davanjem na korištenje baza podataka, servisa i elektroničkih zbirki dokumenata;

– izrađuje, primjenjuje i osigurava korištenje dokumentacijskih alata, pojmovnika i terminoloških rječnika iz područja službenih informacija, računalnih programskih sustava te normi i preporuka iz djelokruga svoga rada;

– permanentno obrazuje svoje službenike i korisnike u području informacijsko-dokumentacijskih poslova;

– potiče i sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona s područja rada HIDRA-e, te daje mišljenja o nacrtima i prijedlozima zakona iz područja informacijskih djelatnosti;

– surađuje sa srodnim institucijama u Republici Hrvatskoj i u inozemstvu, te s međunarodnim organizacijama;

– druge poslove na zahtjev Vlade Republike Hrvatske.

 

Članak 4.

Poslove iz svoga djelokruga HIDRA obavlja za potrebe Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske, Predsjednika Republike, ministarstava, državnih upravnih organizacija i središnjih državnih ureda, te drugih tijela Republike Hrvatske iz zakonodavne, izvršne i sudbene vlasti, pravnih osoba u području javnih djelatnosti, lokalne i područne (regionalne) samouprave, državnih i predstavničkih tijela stranih zemalja, međunarodnih organizacija te znanstvenih i obrazovnih institucija, gospodarstvenika i drugih zainteresiranih korisnika.

 

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 5.

Za obavljanje poslova iz djelokruga rada HIDRA-e ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. Odjel službene dokumentacije Republike Hrvatske

1.1. Odsjek službene dokumentacije Republike Hrvatske

1.2. Odsjek adresara, biografija i političkih stranaka Republike Hrvatske

2. Odjel službene dokumentacije stranih zemalja i međunarod­nih organizacija

3. Odjel službene dokumentacije Europske unije

4. Odjel za razvoj baza podataka

4.1. Odsjek za formalnu standardizaciju i obradu podataka

4.2. Odsjek za razvoj i primjenu pojmovnika

5. Odjel za promotivnu djelatnost i koordinaciju

6. Odjel za razvoj informatičke podrške

7. Odjel za pravne, kadrovske i opće poslove

8. Odjel za računovodstveno-financijske poslove.

 

1. Odjel službene dokumentacije Republike Hrvatske

 

Članak 6.

Odjel službene dokumentacije Republike Hrvatske prikuplja i obrađuje službenu dokumentaciju Republike Hrvatske; podatke o tijelima zakonodavne, izvršne i sudske vlasti, ustanovama i drugim pravnim osobama koje obavljaju javnu službu; podatke o dužnosnicima i drugim visokim službenicima, te biografsku dokumentaciju; podatke o političkim strankama; stvara zbirke, uspostavlja baze podataka i arhiv digitalne građe, te osigurava njihovo korištenje.

            U odjelu se ustrojavaju:

            1.1. Odsjek službene dokumentacije Republike Hrvatske

            1.2. Odsjek adresara, biografija i političkih stranaka.

 

1.1. Odsjek službene dokumentacije Republike Hrvatske

 

Članak 7.

Odsjek službene dokumentacije Republike Hrvatske prikuplja službenu dokumentaciju Republike Hrvatske u skladu sa zakonom; prikuplja priručnike iz područja dokumentacije; obrađuje prikupljenu dokumentaciju, izrađuje zbirke te uspostavlja i vodi bazu podataka i arhiv digitalne građe; izrađuje kataloge zbirki i drugih izdanja iz djelokruga rada Odsjeka na papirnom i elektroničkom mediju; osigurava korištenje podataka koje prikuplja te pruža informacijske, dokumentacijske i referalne usluge korisnicima.

 

1.2. Odsjek adresara, biografija i političkih stranakaRepublike Hrvatske

 

Članak 8.

Odsjek adresara, biografija i političkih stranaka Republike Hrvatske prikuplja podatke o tijelima zakonodavne, izvršne i sudske vlasti, te tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, o ustanovama i drugim pravnim osobama s javnim ovlastima; podatke o dužnosnicima i drugim visokim službenicima; podatke o stranim diplomatsko-konzularnim predstavništvima i međunarodnim organizacijama i institucijama u Republici Hrvatskoj; podatke o političkim strankama; obrađuje prikupljene podatke, te izrađuje zbirke i uspostavlja baze podataka i arhiv digitalne građe; priprema i izrađuje adresare i druge publikacije iz djelokruga rada Odsjeka na papirnom i elektroničkom mediju, osigurava korištenje podataka koje prikuplja te pruža informacijske, dokumentacijske i referalne usluge korisnicima.

 

2. Odjel službene dokumentacije stranih zemalja i međunarodnih organizacija

 

Članak 9.

Odjel službene dokumentacije stranih zemalja i međunarodnih organizacija prikuplja službenu dokumentaciju stranih zemalja i međunarodnih organizacija; obrađuje podatke, izrađuje zbirke i uspostavlja baze podataka, izrađuje kataloge zbirki i drugih izdanja iz djelokruga Odjela na papirnom i elektroničkom mediju, surađuje s međunarodnim organizacijama i institucijama u postupku prikupljanja službene dokumentacije i podataka, osigurava korištenje podataka koje prikuplja, te pruža informacijske, dokumentacijske i referalne usluge korisnicima.

 

3. Odjel službene dokumentacije Europske unije

Članak 10.

Odjel službene dokumentacije Europske unije prikuplja službenu dokumentaciju Europske unije, a posebno onu koja se odnosi na proces priključivanja Republike Hrvatske Europskoj uniji; informacije i podatke o dostupnosti fondova javne dokumentacije Europske unije; informacije i podatke o tijelima Europske unije, te institucijama Republike Hrvatske koje posjeduju zbirke službene dokumentacije pojedinih područja djelatnosti Europske unije; obrađuje podatke, uređuje zbirku i uspostavlja baze podataka; izrađuje kataloge i druge publikacije iz svoga djelokruga na papirnom i elektroničkom obliku; osigurava korištenje podataka koje prikuplja, te pruža informacijske, dokumentacijske i referalne usluge korisnicima.

4. Odjel za razvoj baza podataka

Članak 11.

Odjel za razvoj baza podataka definira, oblikuje i organizira izgradnju baza podataka informacijskog sustava HIDRA-e; definira modele i strukture podataka za izgradnju i održavanje baza podataka; oblikuje, izgrađuje i održava normativnu infrastrukturu za sadržajnu obradu podataka; utvrđuje upute za pohranu i razmjenu podataka na elektroničkom mediju; sudjeluje u pripremi izdavanja publikacija na papirnom i elektroničkom mediju, te surađuje s drugim državnim tijelima i srodnim institucijama radi uspostave procesa razmjene i protoka informacija.

 

4.1. Odsjek za formalnu standardizaciju i obradu podataka

Članak 12.

Odsjek za formalnu standardizaciju i obradu podataka oblikuje i izgrađuje dokumentacijske baze podataka; prati svjetske dokumentacijske standarde za obradu podataka, te ih priprema za primjenu; oblikuje upute za pohranu i razmjenu podataka na elektroničkom mediju; sudjeluje u pripremi podataka za izdavanje publikacija i informacija na papirnom i elektroničkom mediju, te surađuje s drugim državnim tijelima i srodnim institucijama radi uspostave procesa razmjene i protoka informacija.

 

4.2. Odsjek za razvoj i primjenu pojmovnika

Članak 13.

Odsjek za razvoj i primjenu pojmovnika oblikuje i izgrađuje baze podataka pojmovnika koje kao normativna infrastruktura služe za sadržajnu obradu podataka; prikuplja podatke, pohranjuje ih na elektronički medij i obrađuje; pomaže u primjeni pojmovnika te sudjeluje u izgradnji nacionalnih pojmovnika za potrebe klasifikacije službenih informacija; oblikuje upute o strukturiranju normativnih podatka, te izgradnji, dogradnji i primjeni pojmovnika i klasifikacija; surađuje s drugim državnim tijelima i institucijama radi uspostave procesa razmjene i protoka informacija.

 

5. Odjel za promotivnu djelatnost i koordinaciju

Članak 14.

Odjel za promotivnu djelatnost i koordinaciju obavlja poslove u svezi s usklađivanjem rada unutarnjih ustrojstvenih jedinica HIDRA-e; koordinira poslove i usklađuje rad na realizaciji osnovne djelatnosti i posebnih projekata HIDRA-e, te poslove u svezi s ostvarivanjem godišnjeg plana rada HIDRA-e; organizira i vodi promotivne aktivnosti HIDRA-e, te poslove u vezi s informiranjem javnosti; vodi evidenciju korisnika u skladu sa zakonom; prati rad Vlade Republike Hrvatske i Hrvatskog sabora i njihovih tijela u okviru djelokruga HIDRA-e; organizira i koordinira obavljanje stručnih zadaća iz djelokruga rada HIDRA-e, te surađuje s drugim tijelima državne uprave i institucijama u ostvarivanju zadaća HIDRA-e.

6. Odjel za razvoj informatičke podrške

Članak 15.

Odjel za razvoj informatičke podrške uspostavlja, vodi i nadzire operacijski sustav, programsku osnovicu, računalnu mrežu i mrežnu opremu; vodi brigu o ispravnosti računalne i mrežne opreme, te o zamjeni dotrajale opreme novom; koordinira i ostvaruje povezivanje sustava HIDRA-e u globalnu mrežu, te sa srodnim institucijama; brine o sigurnosnim mehanizmima zaštite računalne mreže, računalnog sustava i programske podrške, te sudjeluje u obrazovanju i osposobljavanju službenika HIDRA-e u korištenju računalnih resursa.

 

7. Odjel za pravne, kadrovske i opće poslove

Članak 16.

Odjel za pravne, kadrovske i opće poslove obavlja upravne i stručne poslove u vezi s primjenom i provedbom zakona i drugih propisa iz djelokruga rada HIDRA-e; usklađuje rad na izradbi nacrta prijedloga propisa iz djelokruga rada HIDRA-e; priprema i usklađuje rad na izradi općih akata HIDRA-e; koordinira i vodi poslove u vezi sa zapošljavanjem službenika i namještenika; prati, nadzire i poduzima mjere za unaprjeđenje rada službenika i namještenika; surađuje s drugim tijelima državne uprave i drugim institucijama u poslovima iz djelokruga Odjela; vodi evidencije u okviru djelokruga Odjela; obavlja administrativne poslove za potrebe ravnatelja te kadrovske, pomoćne i tehničke poslove za potrebe HIDRA-e.

 

8. Odjel za računovodstveno-financijske poslove

Članak 17.

Odjel za računovodstveno-financijske poslove organizira i koordinira rad na računovodstvenim i financijskim poslovima u skladu sa zakonom i drugim propisima; izrađuje prijedlog sredstava tekućeg i kapitalnog dijela proračuna; izrađuje financijske planove i kontrolira trošenje proračunskih sredstava sukladno namjeni i planiranoj dinamici; sastavlja kvartalna i glavna završna financijska te druga zakonom propisana izvješća; izrađuje analitički kontni plan i provodi kontiranje i knjiženje; obavlja poslove vezane uz sustav Državne riznice; likvidira ulazne račune, te priprema naloge za plaćanje; prati i evidentira promjene na nefinancijskoj imovini i obavlja usklađivanja obveza i potraživanja; obavlja obračun plaća i osobnih naknada; obavlja nabavu roba i usluga i izdaje potrošni materijal i drugu robu, te obavlja druge računovodstvene poslove.

 

III. STRUČNI SAVJETI I RADNE GRUPE

 

Članak 18.

Za raspravljanje o pojedinim pitanjima iz djelokruga HIDRA-e,utvrđivanje prijedloga planova i programa, utvrđivanje prijedloga propisa, te za davanje stručnih mišljenja i prijedloga o pitanjima iz djelokruga HIDRA-e, ravnatelj može osnivati stručne savjete, povjerenstva i radne skupine.

U radu tijela iz stavka 1. ovog članka mogu sudjelovati i vanjski stručnjaci.

Aktom o osnivanju ili imenovanju vanjskih članova određuju se zadaci, ovlaštenja i način rada savjeta, povjerenstava ili radnih skupina.

IV. UPRAVLJANJE

 

Članak 19.

Radom HIDRA-e upravlja ravnatelj kojeg imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predsjednika Vlade.

Ravnatelj je odgovoran za svoj rad i rad HIDRA-e Vladi Republike Hrvatske.

Radom odjela upravljaju načelnici odjela.

Radom odsjeka upravljaju voditelji odsjeka.

Članak 20.

Načelnici odjela za svoj rad odgovaraju ravnatelju.

Voditelji odsjeka za svoj rad odgovaraju načelniku odjela u čijem su sastavu ustrojeni i ravnatelju.

 

Članak 21.

Ravnatelj ustrojava stručni kolegij kao savjetodavno tijelo.

Članovi kolegija su načelnici odjela.

Ostali službenici pozivaju se na sjednice prema potrebi.

 

V. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI HIDRA-e

 

Članak 22.

Poslove i zadaće iz djelokruga HIDRA-e, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima, obavljaju službenici i namještenici raspoređeni na radna mjesta, u skladu sa zakonom.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga HIDRA-e određen je u tabelarnom prikazu koji je sastavni dio ove Uredbe i koji se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.

 

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 23.

Pitanja važna za rad HIDRA-e koja nisu uređena ovom Ured­bom uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu HIDRA-e, a osobito broj potrebnih državnih službenika i namještenika s naznakom njihovih osnovnih poslova i zadaća i stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, kao i njihove ovlasti i odgovornosti.

 

Članak 24.

Pravilnik o unutarnjem redu HIDRA-e donijet će ravnatelj u roku 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Ravnatelj HIDRA-e će u roku 30 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika iz stavka 1. ovog članka rasporediti službenike i namještenike na radna mjesta.

 

Članak 25.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Hrvatske informacijsko-dokumentacijske referalne agencije (»Narodne novine«, broj 70/2001).

 

Članak 26.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/05-01/17

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 20. svibnja 2005.

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga