POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

1181

Ustavni sud Republike Hrvatske, u Prvom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Željko Potočnjak, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Agata Račan i Smiljko Sokol, članovi Vijeća, u postupku pokrenutom ustavnom tužbom I. T. iz Z., na sjednici održanoj 21. travnja 2005. godine, jednoglasno je donio

ODLUKU

I. Ustavna tužba se odbija.

II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Ustavna tužba podnijeta je protiv presude Upravnog suda Republike Hrvatske broj: Us-2663/2001-4 od 10. siječnja 2002., kojom je odbijena tužba podnositelja izjavljena protiv rješenja Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (u nastavku: MUP) broj: 511-01-62-12581/1-01 od 2. veljače 2002. Tim je rješenjem, na temelju članka 68. Zakona o unutarnjim poslovima (»Narodne novine«, broj 29/91, 73/91, 19/92, 33792, 76/94, 161/98, 29/00), a u svezi s odlukom ovog Suda broj: U-III-839/1999 od 26. listopada 2000., podnositelju prestala služba u MUP-u s danom 21. travnja 1998. godine.

2. Podnositelj ustavne tužbe smatra da su mu osporenim odlukama povrijeđene odredbe članaka 18. stavka 1. i 44. Ustava Republike Hrvatske. Povrede ustavnih odredaba podnositelj obrazlaže tvrdnjama o pogrešno i nepotpuno utvrđenom činjeničnom stanju i pogrešnoj primjeni materijalnog prava. U bitnome, ističe da nadležno upravno tijelo, kao ni Upravni sud nisu postupili sukladno odluci Ustavnog suda broj: U-III-839/1999 od 26. listopada 2000. godine.

Predlaže usvajanje ustavne tužbe, ukidanje osporenih odluka i vraćanje predmeta Upravnom sudu na ponovni postupak i odlučivanje.

Ustavna tužba nije osnovana.

3. U konkretnom slučaju, ministar unutarnjih poslova je, temeljem ovlaštenja koje proizlazi iz odredbe članka 68. Zakona o unutarnjim poslovima, donio osporeno rješenje o prestanku službe podnositelju ustavne tužbe, s pravom na mirovinu.

Iz obrazloženja tog rješenja proizlazi da je ono doneseno u izvršenju navedene odluke ovog Suda, kojom je usvojena ustavna tužba podnositelja, ukinuta presuda Upravnog suda broj: Us-4437/98 od 19. kolovoza 1999. i rješenje MUP-a od 18. travnja 1998. te predmet vraćen MUP-u na ponovni postupak i odlučivanje.

U odluci Ustavnog suda navedeno je da se članak 68. Zakona o unutarnjim poslovima može primijeniti samo u smislu odredbe članka 209. stavka 2. Zakona o općem upravnom postupku (»Narod­ne novine«, broj 53791, 103/96, u nastavku: ZUP), koja propisuje da obrazloženje rješenja, kojim se odlučuje o pravima i obvezama stranke u upravnom postupku, mora sadržavati razloge koji nedvojbeno upućuju na način rješavanja tog rješenja. Mišljenje je Suda da obrazloženje rješenja o umirovljenju ne sadrži razloge kojima se rukovodio njegov donositelj te da zbog toga imenovani nije mogao pravnim lijekom učinkovito štititi svoja prava.

4. Nadležno upravno tijelo osporenim rješenjem je utvrdilo da je podnositelj kao djelatnik PU zadarske s danom 10. listopada 1996. premješten s radnog mjesta službenika za prometne isprave i oružje u Odsjeku za upravne poslove na radno mjesto policijskog službenika za pričuvnu policiju u Pododsjeku pričuve. Nadalje se navodi da je godine 1997. demobiliziran kompletan pričuvni sastav temeljne policije PU zadarske pa nije bilo moguće zadržati podnositelja na radnom mjestu policijskog službenika za pričuvnu policiju niti je bilo drugog odgovarajućeg radnog mjesta na koje bi se podnositelja moglo rasporediti. Budući da je podnositelj imao navršenih 30 godina mirovinskog staža i 13 godina mirovinskog staža na poslovima ovlaštene službene osobe, tj. ispunjavao je uvjete mirovinskog staža iz članka 68. Zakona o unutarnjim poslovima, to je ministar unutarnjih poslova na prijedlog PU zadarske donio osporeno rješenje, kojim podnositelju prestaje služba, s pravom na mirovinu.

5. Odlučujući o tužbi podnositelja u postupku sudske kontrole konačnog upravnog akta, Upravni sud odbio je tužbu kao neosnovanu, utvrdivši da osporenim rješenjem nije povrijeđen zakon na štetu podnositelja. U obrazloženju presude Upravni sud navodi kako je tuženo upravno tijelo donijelo rješenje na temelju valjano i potpuno utvrđenih odlučnih činjenica i uz poštivanje pravila postupka te da je ono donijeto na temelju odredbe koja za djelatnike unutarnjih poslova predstavlja pogodnost s obzirom na to da omogućuje umirovljenje s blažim uvjetima od onih općih.

6. Nakon razmatranja razloga navedenih u ustavnoj tužbi, propisa mjerodavnih za predmetni slučaj, kao i uvidom u osporene odluke, Ustavni sud je utvrdio da su upravno tijelo i Upravni sud proveli postupke u okviru svoje nadležnosti prema odredbama ZUP-a, odnosno Zakona o upravnim sporovima (»Narodne novine«, broj 53/91, 9/92 i 77/92) te da su pravilno primijenili odredbu članka 68. Zakona o unutarnjim poslovima, prema kojoj ovlaštenoj službenoj osobi na temelju rješenja ministra unutarnjih poslova može iznimno prestati radni odnos s pravom na mirovinu i prije ispunjenja općih uvjeta za stjecanje mirovine ako ima najmanje 25 godina mirovinskog staža, od čega najmanje 10 godina mirovinskog staža stečenog na poslovima i zadacima ovlaštene službene osobe.

7. S obzirom na to da je podnositelj u navedenim postupcima koristio sva zakonom dopuštena pravna sredstva, Sud je utvrdio da podnositelju osporenim odlukama nije povrijeđeno ustavno pravo na žalbu, zajamčeno člankom 18. stavkom 1. Ustava.

Nisu povrijeđene niti odredbe članka 44. Ustava, prema kojima svaki državljanin Republike Hrvatske ima pravo pod jednakim uvjetima sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe, jer je podnositelju služba prestala sukladno zakonu uslijed ispunjenja uvjeta za mirovinu.

8. Slijedom navedenog, Sud je, pozivom na odredbe članaka 73. i 75. Ustavnog zakona, odlučio kao u izreci.

9. Odluka o objavi temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.

Broj: U-III-569/2002

Zagreb, 21. travnja 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Vijeća

dr. sc. Željko Potočnjak, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga