POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

1141

Ustavni sud Republike Hrvatske, u IV. vijeću za izborne sporove, u sastavu sudac Ivan Matija, predsjednik Vijeća, te suci Agata Račan i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući u izbornom sporu o žalbi za zaštitu izbornog prava Koalicije stranaka Socijaldemokratske partije Hrvatske – SDP i Hrvatske seljačke stranke – HSS, na sjednici održanoj 4. svibnja 2005. godine, jednoglasno je donio

ODLUKU

I. Poništava se rješenje Županijskog izbornog povjerenstva Zagrebačke županije, klasa: 013-01/05-01/39, urbroj: 238/1-01-05-3 od 2. svibnja 2005. godine,

II. Poništava se rješenje o ispravku rješenja Gradskog izbornog povjerenstva Grada Dugog Sela, klasa: 013-01/05-01/24, urbroj: 238/07-05-2 od 1. svibnja 2005. godine,

III. Zbirna lista za izbor članova Gradskog vijeća Grada Dugog Sela utvrđena u redoslijedu rješenjem o ispravku rješenja Gradskog izbornog povjerenstva Grada Dugog Sela, klasa: 013-01/05-01/21, urbroj: 238/07-05-1 od 29. travnja 2005. godine ostaje neizmijenjena,

IV. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Koalicija stranaka Socijaldemokratska partija Hrvatske – SDP i Hrvatska seljačka stranka – HSS podnijela je žalbu protiv rješenja Županijskog izbornog povjerenstva Zagrebačke županije (u daljnjem tekstu: ŽIP), navedenog u izreci pod točkom I., kojim je odbijen njezin prigovor izjavljen protiv rješenja Gradskog izbornog povjerenstva Grada Dugog Sela (u daljnjem tekstu: GIP), klasa: 013-01/05-01/24, urbroj: 238/07-05-2 od 1. svibnja 2005. godine.

Rješenjem od 1. svibnja 2005. godine, povodom dopisa ŽIP-a o potrebi obvezne izmjene redoslijeda stranaka na pojedinoj kandidacijskoj listi i zbirnoj kandidacijskoj listi kada je predlagač koalicija stranaka, kao i u pogledu skraćenih naziva stranaka, izmijenjen je redoslijed pojedinih kandidacijskih lista i zbirnih kandidacijskih lista, na način da je lista žaliteljice pomaknuta s rednoga broja VIII. na redni broj X.

ŽIP je odbio prigovor žaliteljice kao neosnovan jer je utvrdio da nije došlo do nepravilnosti koje bi bitno utjecale na zakonitost u izbornom postupku. U obrazloženju rješenja ŽIP navodi da unatoč činjenici da je pobijano rješenje doneseno nakon isteka rokova za prigovor na prihvaćene i objavljene kandidacijske liste za izbor članova Gradskog vijeća Grada Dugog Sela, u konkretnom slučaju nije počinjena nepravilnost koja bi bitno utjecala na rezultate izbora, sukladno članku 55. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave odnosno članku 59. pročišćenog teksta (»Narodne novine«, broj 33/01., 10/02. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-39/2002,155/02. – članak 43. stavak 2. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, 45/03., 43/04. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2494/2002., 40/05., 44/05. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Zakon o lokalnim izborima).

Utvrđuje, nadalje, da je pobijano rješenje zakonito, budući je, sukladno odredbi članka 21. Zakona o lokalnim izborima, kandidacijske liste trebalo unijeti na zbirnu listu prema nazivu prve po redu stranke u prijedlogu, ako je više stranaka predložilo kandidacijsku listu.

U konkretnom slučaju naprijed navedeno znači da je predmetnu koalicijsku kandidacijsku listu žaliteljice, trebalo unijeti u zbirnu listu prema nazivu prve od tih stranaka, a to je Socijaldemokratska partija Hrvatske – SDP pod rednim brojem X., a što podrazumijeva da, prema abecednom redu, nezavisna gradska lista nositelja liste Vjekoslava Cvijanovića treba biti pod rednim brojem VIII., a Nezavisna gradska lista nositelja liste Stjepana Novosela pod rednim brojem IX., kako je to navedeno u pobijanom prvostupanjskom rješenju.

Ističe da je pobijano rješenje doneseno tjedan dana nakon objave kandidacijskih i zbirne liste, odnosno 15 dana prije provođenja izbora, čime je političkim strankama koje ulaze u izbornu utrku ostavljeno dovoljno vremena za izbornu promidžbu.

2.  Žaliteljica u žalbi ističe da je pri donošenju pobijanih rješenja navedenih pod točkama I. i II. dispozitiva ovoga rješenja povrijeđeno izborno pravo žaliteljice jer ŽIP nije pravilno utvrdio sve činjenice tijekom postupka. Ističe da promjena rednog broja na zbirnoj listi, a time i na glasačkom listiću može bitno utjecati na rezultate izbora, budući je žaliteljica održala nekoliko predizbornih skupova i štampala promidžbeni materijal, na kojem je naznačeno da se navedena Koalicija stranaka nalazi pod rednim brojem VIII. Isto tako, na promidžbenim skupovima pozvala je birače da na glasačkom listiću zaokruže redni broj VIII. Kako je promidžbu žaliteljica započela još 24. travnja 2005. godine, to je cijelo razdoblje do 1. svibnja 2005. godine, žaliteljica pozivala birače da zaokruže listu pod rednim brojem 8., a to je zapisano i u njezinim promidžbenim materijalima.

Protiv rješenja GIP-a od 29. travnja 2005. godine nitko nije uložio prigovor. Konačno žaliteljica ističe da je osporenim rješenjima dovedena u neravnopravan položaj i da trpi financijsku štetu jer je tiskan promidžbeni materijal s rednim brojem VIII. Budući da nije učinjena gruba i očita greška, ističe žaliteljica, nije dopušten ispravak redoslijeda lista, kako je to učinjeno osporenim rješenjem GIP-a. Stoga se poziva i na rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj: U-VII-295/1997 od 8. travnja 1997. godine.

Predlaže da ovaj Sud usvoji njezinu žalbu i poništi osporeno rješenje ŽIP-a i osporeno rješenje GIP-a, te da ostaje na snazi ranije objavljena lista na kojoj je žaliteljica na rednom broju VIII.

Žalba je osnovana.

3.  Analizom navoda žalbe i osporenog rješenja, te uvidom u mjerodavnu dokumentaciju priloženu u spisu predmeta, Ustavni sud je utvrdio da je nadležni GIP, temeljem članka 21. Zakona o lokalnim izborima, prihvatio zbirnu listu za izbor članova gradskog vijeća, na kojoj je žaliteljica na VIII. mjestu, te je objavio u službenom glasilu Grada Dugo Selo 23. travnja 2005. godine.

GIP je rješenjem o ispravku rješenja, klasa: 013-01/05-01/21, urbroj: 238/07-05-1 od 29. travnja 2005. godine, na temelju dopisa ŽIP-a o nazivu pojedinih kandidacijskih listi kada je predlagač koalicija pojedinih stranaka, ispravio svoje rješenje od 23. travnja 2005. godine. Međutim, ispravak se ne odnosi na žaliteljicu koja je ostala na rednom broju VIII. na glasačkom listiću.

Prigovora na nepravilnosti u postupku kandidiranja u odnosu na navedeno rješenje o ispravku rješenja od 29. travnja 2005. godine, nije bilo.

Stajalište je ovoga Suda da je ispravkom moguće ukloniti grube i očite greške u objavljenim kandidatskim listama te da takve greške može ispraviti ono izborno povjerenstvo koje je liste prihvatilo i objavilo.

Međutim, takve ispravke nije moguće vršiti u svako vrijeme, odnosno u vrijeme kada bi takav ispravak više štetio nego koristio zakonitom provođenju izbora. Takvo stajalište ovaj Sud je izrazio u svom rješenju, broj: U-VII-295/1997, U-VII-297/1997 od 8. travnja 1997. godine.

4.  Ustavni sud ocjenjuje da kad redoslijed na zbirnoj listi zavisi o ocjeni radi li se o listi koalicije stranaka i o abecednom poretku stranaka u koaliciji, nadležno tijelo može, nakon objave liste, redoslijed kandidata mijenjati, pravodobno tako da nije na štetu sudionika u izboru. U slučaju žaliteljice, ta izmjena redoslijeda izvršena je rješenjem od 1. svibnja 2005. godine od 16.00 sati, dakle dva tjedna prije održavanja izbora, a sedam dana nakon prve objave zbirne liste. Uzevši u obzir da je promidžba započela, ova promjena redoslijeda mogla bi utjecati na rezultate izbora.

5.  Kako navedenu povredu izbornog prava žaliteljice, koja je nastala u postupku pred nadležnim GIP-om, povodom prigovora žaliteljice, nije otklonio nadležni ŽIP, bilo je potrebno poništiti i osporeno rješenje ŽIP-a od 2. svibnja 2005. godine.

6.  Slijedom izloženog, Ustavni sud utvrđuje da je pravovaljana zbirna lista utvrđena rješenjem o ispravku rješenja Gradskog izbornog povjerenstva Grada Dugog Sela, klasa: 013-01/05-01/21, urbroj: 238/07-05-1 od 29. travnja 2005. godine.

7.  Na temelju odredbe članka 128. alineje 9. Ustava Republike Hrvatske te odredbe članka 87. točke 3. Ustavnog zakona o Ustav­nom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), donesena je odluka kao u izreci.

Točka IV. izreke ove odluke temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.

Broj: U-VIIA-1949/2005

Zagreb, 4. svibnja 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Vijeća

mr. sc. Ivan Matija, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga