POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

KOLEKTIVNI UGOVORI

908

ANEKS

KOLEKTIVNOG UGOVORA ZA RADNIKEHP – HRVATSKE POŠTE d.d.(objavljen u HP – Glasniku 1/04)

sklopljen između HP – Hrvatske pošte d.d., Jurišićeva 13, Zagreb i Hrvatskog sindikata pošte iz Zagreba, Brešćenskoga 4, Repub­ličkog sindikata radnika Hrvatske iz Zagreba, Kneza Mislava 11, Koordinacije sindikata Hrvatske pošte iz Zagreba, Branimirova 4, Udruge sindikata Hrvatske pošte i telekomunikacija Zagreb, iz Splita, Sinjska 4.

Članak 1.

Članak 38. Ugovora glasi:

»Radnik kojem do stjecanja prava na starosnu mirovinu nedostaje pet godina staža ili 5 godina života, zadržava do odlaska u mirovinu plaću radnog mjesta koje je imao u navedenom trenutku, ako je to za radnika povoljnije.«

Članak 2.

U članku 39. stavku 2. Ugovora dodaje se točka 5. koja glasi:

»5. Korekcijskih faktora«.

Članak 3.

U članku 40. Ugovora iza 7. stavka dodaju se stavci 8. i 9. koji glase:

»Vrijednost radnih mjesta u poštanskim uredima (operater, prodavač, kontrolor i upravitelj) i u dostavi (poštonoša i operativ­ni kontrolor) utvrđenih cjenikom radnih mjesta u Pravilniku o plaćama, korigira se korekcijskim faktorom na temelju uspješnosti poslovanja svakoga poštanskog ureda (prihod po radniku na bazi efektiv­nih sati rada), odnosno količinskim učinkom radnika na dostavi (prosječno dnevno dostavljeno pošiljaka na pojedinom dostavnom području po poštonoši).

Kriteriji za kategorizaciju i kategorizacija poštanskih ureda i dostavnih područja  određeni su u Pravilniku o plaćama, a popis poštanskih ureda i dostavnih područja, kao osnovu za primjenu korekcijskih faktora, na temelju propisanih kriterija i mjerila utvrđuje i donosi Uprava Društva.

Korekcijski faktori utvrđuju se jedanput godišnje svake godine s primjenom u obračunskom razdoblju od godinu dana.«

Članak 4.

U članku 43. Ugovora stavku 1. iza alineje:

»– smjenski rad (II. smjena)«

dodaje se alineja koja glasi:

»– rad u jednoj smjeni kada puno radno vrijeme započinje u 9.00 (slovima: devet) sati ili kasnije 10%«.

Članak 5.

U članku 49. Ugovora u stavku 2. brisati »Hrvatska poštanska banka«, a iza riječi »knjižica« stavlja se točka.

Članak 6.

Naziv poglavlja XI. Ugovora mijenja se, a novi naziv poglavlja glasi:

»XI. USKLAĐIVANJE PLAĆA I NAKNADA PLAĆE S KRETANJEM POTROŠAČKIH CIJENA«.

Članak 7.

Članak 50. Ugovora briše se, a novi tekst glasi:

»Poslodavac se obvezuje usklađivati plaće i naknade s kretanjem potrošačkih cijena jedanput godišnje za razdoblje siječanj do prosinac poslovne godine.

Razlika za isplatu na temelju usklađivanja utvrđuje se prema sljedećem obrascu (formuli):

                       Osnovica x Pokazatelj

R (I – XII)= ––––––––––––––––––––

                                       100

Osnovicu za usklađivanje plaća čini prosječno isplaćena plaća iz čl. 4. st. 2. točke 1., 2., 3. i 5. i prosječno isplaćene naknade plaće utvrđene Pravilnikom o plaćama, za razdoblje za koje se provodi usklađenje.

Pokazatelj ukupno ostvarenog rasta potrošačkih cijena čini postotak izveden iz zbroja mjesečnih indeksa potrošačkih cijena prema prosincu prethodne godine koje mjesečno objavljuje Državni zavod za statistiku, za razdoblje za koje se provodi usklađivanje.

Isplata razlike na temelju odluke Uprave društva bit će u ožujku tekuće godine za prethodnu godinu.

Visina bruto vrijednosti boda usklađivat će se jednokratno u svibnju tekuće godine nakon utvrđenja godišnjih financijskih izvješća od strane Uprave i Nadzornog odbora u skladu s prosječnim pokazateljem iz stavka 4. ovog članka (Pokazatelj/12 mj.) za prethodnu godinu.

Ako se provedenim postupkom usklađivanja utvrdi porast potrošačkih cijena, odluku o visini isplate razlike i bruto vrijednosti boda donosi Uprava društva, u dogovoru sa sindikatima.«

Članak 8.

Poslodavac je dužan uskladiti opće akte s odrednicama ovog Aneksa ugovora najkasnije u roku 60 dana od potpisivanja, ako zakonom nije propisan kraći rok.

Članak 9.

Aneks ugovora stupa na snagu danom potpisivanja, a primjenjuje se od 1. ožujka 2005. godine.

Članak 10.

Aneks ugovora objavljuje se u HP Glasniku, Službenom glasilu HP – Hrvatske pošte d.d.

Zagreb, 21. veljače 2005.

                                  

ZA HRVATSKI SINDIKAT POŠTE             PO OVLAŠTENJU               

Jadranka Dumbović, v. r.                             ZA POSLODAVCA  

Za Republički sindikat                                     Predsjednik Uprave

radnika Hrvatske                                             Milan Skoblar, dipl. ing., v. r.

Jadranko Vehar, v. r.                                    Član Uprave

Za koordinaciju                                               Jadranko Mijalić, dipl. oec., v. r.

Sindikata Hrvatske pošte                                 Član Uprave

Davor Hrstić, v. r.                                         mr. sc. Andrej Sardelić, dipl. ing., v. r.

Za Udrugu sindikata HPT

Petar Gudelj, dipl. ing., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga