POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

836

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003) i članka 9. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o ustrojstvu i djelokrugu središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 22/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 31. ožujka 2005. godine donijela

UREDBU

O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOGZAVODA ZA MJERITELJSTVO

 

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Uredbom o unutarnjem ustrojstvu Državnog zavoda za mjeriteljstvo (u daljnjem tekstu: Zavod) određuje se unutarnje ustrojstvo, nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica, poslovi i zadaće koji se obavljaju u okviru tih ustrojstvenih jedinica, način upravljanja tim jedinicama te okvirni broj službenika i namještenika Zavoda.

 

II. UNUTARNJE USTROJSTVO ZAVODA

Članak 2.

Za obavljanje upravnih i drugih stručnih poslova iz djelokruga Zavoda ustrojavaju se unutarnje jedinice:

1. Kabinet ravnatelja

2. Odjel za normizaciju

3. Odjel za akreditaciju

4. Odjel za pravne, kadrovske, zajedničke i poslove upravnog nadzora

5. Odjel za financijske i knjigovodstvene poslove

6. Služba za mjeriteljstvo.

 

III. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA U SASTAVU ZAVODA

1. KABINET RAVNATELJA

Članak 3.

Kabinet ravnatelja obavlja stručne i administrativne poslove za službene potrebe ravnatelja, protokolarne poslove za ravnatelja i njegovog zamjenika, poslove u svezi sa sredstvima javnog priopćavanja, poslove u odnosima s Vladom Republike Hrvatske i Hrvatskim saborom, drugim tijelima središnje državne vlasti i poslove vezane za rad stručnog kolegija Zavoda.

 

2. ODJEL ZA NORMIZACIJU

Članak 4.

U Odjelu za normizaciju obavljaju se stručni poslovi koji se odnose na provedbu propisa iz područja normizacije kao što su: izrada nacrta norma i ostalih normizacijskih akata, rad u svezi uspostavljanja tehničkih odbora, pododbora, radnih skupina, povjerenstava i koordinacijskih tijela, organizacija i praćenje njihovog rada, suradnja s međunarodnim organizacijama u području normizacije, vođenje potrebnih evidencija te obavljanje i drugih poslova s područja normizacije.

Odjel za normizaciju obavlja poslove izdavanja norma te drugih dokumenata Zavoda, izdaje glasilo Zavoda, prikuplja i obrađuje podatke o hrvatskim normama i tehničkim propisima, izdaje djelomične i cjelovite kataloge norma, te ostala pisana izdanja s područja normizacije, surađuje s međunarodnim informacijskim sustavima, oblikuje i koristi odgovarajuće baze podataka, obavlja poslove informacijsko-dokumentacijske središnjice te održava informatički sustav Zavoda.

U Odjelu se obavljaju poslovi pripreme programa i provedbe projekata pomoći EU-e za Republiku Hrvatsku i ostalih projekata u području tehničkog usklađivanja te osigurava sudjelovanje hrvatskih predstavnika u radu međunarodnih i europskih organizacija u području normizacije.

Za obavljanje poslova iz djelokruga odjela ustrojavaju se:

2.1. Odsjek za opća područja

2.2. Odsjek za područje elektrotehnike, telekomunikacija i informatike

2.3. Odsjek za izdavačku djelatnost

2.4. Odsjek za informacijsko-dokumentacijske poslove

2.5. Odsjek za informatički sustav

2.6. Odsjek za međunarodnu suradnju.

 

2.1. Odsjek za opća područja

Članak 5.

U Odsjeku za opća područja obavljaju se stručni poslovi Odjela iz članka 4. stavak 1. ove Uredbe za područja: usluga, osnovnih norma, graditeljstva, kemikalija, kemijskog inženjerstva, poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, proizvoda za kućanstvo i slobodno vrijeme, strojarstva, metalnih materijala, nemetalnih materijala, okoliša, zdravlja i medicinske opreme, prijevoza, rukovanja materijalima i pakiranja.

 

2.2. Odsjek za područje elektrotehnike, telekomunikacija i informatike

Članak 6.

U Odsjeku za područje elektrotehnike, telekomunikacija i informatike obavljaju se stručni poslovi Odjela iz članka 4. stavak 1. ove Uredbe za područja: opće elektrotehnike, elektronike, energetske elektrotehnike, informacijske tehnologije i telekomunikacija.

 

2.3. Odsjek za izdavačku djelatnost

Članak 7.

Odsjek za izdavačku djelatnost Zavoda obavlja poslove na izdavanju norma te drugih dokumenata i publikacija iz djelokruga rada Zavoda te izdaje periodične publikacije (Glasilo Zavoda, Katalog hrvatskih norma i Program rada na pripremi hrvatskih norma), obavlja poslove na oblikovanju i izdavanju hrvatskih norma i drugih normizacijskih dokumenata i publikacija na elektroničkim nosačima (disketama, CD-ima, putem Interneta), sudjeluje u prikupljanju podataka o hrvatskim normama i oblikovanju kataloga, organizira i vodi poslove na terminološkom ujednačivanju i korigiranju tekstova publikacija koje izdaje Zavod, provodi razredbu hrvatskih norma za potrebe njihova katalogiziranja.

 

2.4. Odsjek za informacijsko-dokumentacijske poslove

Članak 8.

Odsjek za informacijsko-dokumentacijske poslove vodi poslove na održavanju zbirki hrvatskih norma, zbirki norma međunarodnih organizacija (ISO, IEC), europskih norma (CEN, CENELEC, ETSI), te zbirki norma određenih nacionalnih organizacija koje su značajne za korisnike u Republici Hrvatskoj kao i zbirke drugih normativnih dokumenata iz područja rada Zavoda, organizira rad normoteke putem koje pruža korisnicima norma podatke o hrvatskim, međunarodnim, europskim i drugim normama te im omogućuje uvid i korištenje tih norma i drugih publikacija iz područja normizacije (priručnici, upute, katalozi, programi rada, glasila svih međunarodnih i europskih organizacija te niza nacionalnih normizacijskih organizacija), osigurava odgovarajuće baze podataka za pronalaženje i pretraživanje podataka o normama i sličnim dokumentima.

Odsjek organizira i vodi Informacijsko središte o hrvatskim tehničkim propisima, normama, postupcima za ocjenu sukladnosti, odgovara na upite zainteresiranih inozemnih stranaka koji traže podatke i dokumentaciju o tehničkim propisima koji su na snazi u Republici Hrvatskoj, hrvatskim normama i postupcima za ocjenu sukladnosti te druge podatke koji se tiču tehničkih zahtjeva za stavljanje proizvoda na hrvatsko tržište, organizira i vodi baze podataka za potrebe rada Informacijskog središta.

 

2.5. Odsjek za informatički sustav

Članak 9.

U Odsjeku za informatički sustav se obavljaju poslovi na osmišljavanju, razvoju i projektiranju informatičkog sustava i unutarnje računalne mreže Zavoda (definiranje programske i strojne opreme) i stvaraju preduvjeti za povezivanje s drugim računalnim mrežama u jedinstveni informacijski sustav, poslovi projektiranja baze podataka i odgovarajućih programskih aplikacija za potrebe bržeg i kvalitetnijeg obavljanja poslova Zavoda, poslovi održavanja programske i strojne opreme, praćenja razvoja tehnologija na području informatike, prijedlozi za usavršavanje i poboljšavanje informatičkog sustava Zavoda te uvođenje novih rješenja u tome području, informatička izobrazba službenika i namještenika Zavoda, održavanje internetskih stranica Zavoda i osiguravanje tehničke podrške za publikacije i izdanja Zavoda u elektroničkome obliku.

 

2.6. Odsjek za međunarodnu suradnju

Članak 10.

U Odsjeku za međunarodnu suradnju obavljaju se poslovi: pripreme programa i provedbe CARDS projekata i ostalih projekata pomoći Republici Hrvatskoj, suradnje s međunarodnim organizacijama za normizaciju (ISO, IEC), suradnje s europskim organizacijama za normizaciju (CEN, CENELEC, ETSI), suradnje s nacionalnim normirnim tijelima drugih država, organizacija i praćenje sudjelovanja hrvatskih predstavnika u radu međunarodnih i europskih organizacija u području normizacije.

3. ODJEL ZA AKREDITACIJU

Članak 11.

Odjel za akreditaciju obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provođenje zakona i podzakonskih akata u području ispitivanja, ovlašćivanja/akreditacije i certifikacije.

Odjel obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na rješavanje u upravnim stvarima kod davanja ovlaštenja/akreditacije ispitnim laboratorijima prema područjima ispitivanja, kod davanja ovlaštenja/akreditacije organizacijama za certifikaciju proizvoda, postupaka i usluga prema područjima, kod davanja ovlaštenja/akreditacije organizacijama za certifikaciju sustava kakvoće, kod davanja ovlaštenja/akreditacije organizacijama za certifikaciju djelatnika kao i provođenje nadzora na radom ovlaštenih/akreditiranih organizacija.

4. ODJEL ZA PRAVNE, KADROVSKE, ZAJEDNIČKE I POSLOVE UPRAVNOG NADZORA

Članak 12.

U Odjelu za pravne, kadrovske, zajedničke i poslove upravnog nadzora obavljaju se svi pravni poslovi Zavoda, oblikuju zakonski i podzakonski akti, obavljaju najsloženiji upravni poslovi, upravni nadzor, poslovi službeničkih odnosa, zdravstvenog i mirovinskog osiguranja, vodi se skrb o stanju kadrova, koordiniraju poslovi na izradi programa rada i izvještaja o radu, obavljaju poslovi prijama i otpreme spisa te poslovi pismohrane.

Za obavljanje poslova iz djelokruga odjela ustrojavaju se:

4.1. Odsjek pravnih, kadrovskih i poslova upravnog nadzora

4.2. Odsjek zajedničkih poslova.

 

4.1. Odsjek pravnih, kadrovskih i poslova upravnog nadzora

Članak 13.

Odsjek pravnih, kadrovskih i poslova upravnog nadzora obavlja poslove oblikovanja nacrta prijedloga zakona, pravilnika, naredaba, naputaka i drugih akata iz djelokruga Zavoda, objedinjuje primjedbe, prijedloge i mišljenja o nacrtima prijedloga zakona i podzakonskih akata drugih tijela državne uprave, u suradnji s drugim odjelima daje mišljenja i objašnjenja u vezi s provedbom zakona i podzakonskih akata iz djelokruga Zavoda, prati propise i predlaže izmjene u tim propisima, izrađuje nacrte prijedloga domaćih i međunarodnih ugovora i koordinira postupak sklapanja i izvršavanja međunarodnih ugovora iz djelokruga Zavoda, vodi i koordinira upravne postupke i provodi upravni nadzor zajedno s drugim odjelima u upravnim stvarima iz djelokruga Zavoda, obavlja unutarnji nadzor, prati i osigurava primjenu zakona i drugih propisa, očituje se o pravnim pitanjima iz djelokruga rada Zavoda te obavlja druge pravne poslove.

Odsjek pravnih, kadrovskih i poslova upravnog nadzora prati i provodi mjere kadrovske politike Zavoda, obavlja poslove oko izbora kandidata za prijam u radni odnos i raspored službenika i namještenika, sudjeluje u izradi, donošenju i realizaciji plana stručnog usavršavanja, prati statusna prava službenika i namještenika, njihov rad i napredovanje u službi, vodi osobne očevidnike za državne službenike i namještenike Zavoda.

 

4.2. Odsjek zajedničkih poslova

Članak 14.

Odsjek zajedničkih poslova obavlja poslove primitka i otpreme pošte, evidentiranja pismena i vodi pismohranu te obavlja određene poslove prijepisa, prijevoza i dostave, čišćenja, zaštite na radu, sigurnosti i nabave.

 

5. ODJEL ZA FINANCIJSKE I KNJIGOVODSTVENE POSLOVE

 

Članak 15.

Odjel za financijske i knjigovodstvene poslove obavlja financijske, knjigovodstvene i računovodstvene poslove za Zavod, koordinira rad i brine se o primjeni zakona i propisa iz područja financija, priprema zahtjeve za osiguranje sredstava za proračunsku godinu za tekuće i kapitalne izdatke, izrađuje financijske planove prihoda i rashoda te preglede izvršenja financijskih planova, izrađuje periodične obračune i završni račun, obavlja poslove utvrđene prema namjenama državne riznice, brine se o zakonitoj, racionalnoj i svrhovitoj uporabi sredstava te obavlja i druge poslove.

Za obavljanje poslova iz djelokruga odsjeka ustrojavaju se:

5.1. Odsjek financijskih i knjigovodstvenih poslova

5.2. Odsjek materijalnog knjigovodstva i Državne riznice.

 

5.1. Odsjek financijskih i knjigovodstvenih poslova

Članak 16.

Odsjek financijskih i knjigovodstvenih poslova obavlja poslove vezane uz izradbu godišnjih, tromjesečnih i mjesečnih planova i njihovih ostvarenja, obavlja poslove vezane uz obračun plaća dužnosnika, službenika i namještenika i osobnih naknada službenika i namještenika, izrađuje statističke izvještaje o plaćama i naknadama, vodi sve potrebne knjigovodstvene evidencije i statistička izvješća iz financijskog poslovanja.

 

5.2. Odsjek materijalnog knjigovodstva i Državne riznice

Članak 17.

Odsjek materijalnog knjigovodstva i Državne riznice obavlja poslove vezane uz opremanje Zavoda, izrađuje izvješća o materijalnom poslovanju Zavoda, obrađuje i dostavlja zahtjeve za doznaku proračunskih sredstava iz Državne riznice te vodi sve poslove koji su vezani uz plaćanje obveza Zavoda za kapitalne izdatke.

 

6. SLUŽBA ZA MJERITELJSTVO

Članak 18.

Služba za mjeriteljstvo obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provođenje zakona i drugih propisa iz područja mjeriteljstva, mjernih jedinica, ispitivanja i označavanja predmeta od plemenitih kovina i ispitivanja pakovina, kao što su provođenje postupaka tipnog ispitivanja mjerila, umjeravanje mjerila, mjeriteljske sljedivosti etalona, ovjeravanje mjerila, nadzora predmeta od plemenitih kovina, provođenje inspekcijskih poslova koji se odnose na nadzor nad primjenom i izvršavanjem zakona, drugih propisa i općih akata u djelatnosti mjeriteljstva; nadzor nad stručnim radom ovlaštenih mjeritelja, ovlaštenih pravnih osoba i ovlaštenih servisa te upravni i stručni poslovi u području potvrđivanja proizvoda, homologacije vozila, suradnja s međunarodnim organizacijama iz ovih područja i vođenje propisane evidencije.

Za obavljanje poslova iz djelokruga službe ustrojavaju se:

6.1. Odjel za mjeriteljstvo i potvrđivanje proizvoda

6.2. Odjel mjeriteljske inspekcije

6.3. Odjel za temeljno mjeriteljstvo.

 

6.1. ODJEL ZA MJERITELJSTVO I POTVRĐIVANJE PROIZVODA

Članak 19.

Odjel za mjeriteljstvo i potvrđivanje proizvoda obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provođenje zakona i drugih propisa, iz područja mjeriteljstva, mjernih jedinica, ispitivanja i označavanja predmeta od plemenitih kovina i ispitivanja pakovina, kao što su provođenje postupaka tipnog ispitivanja, umjeravanje mjerila, mjeriteljske sljedivosti etalona, ovjeravanje mjerila, nadzora predmeta od plemenitih kovina, te upravni i stručni poslovi u području potvrđivanja proizvoda, homologacije vozila, suradnju s međunarodnim organizacijama iz ovih područja i vođenje propisane evidencije.

Za obavljanje poslova iz djelokruga odjela ustrojavaju se:

6.1.1. Odsjek za mjeriteljstvo i potvrđivanje proizvoda

6.1.2. Odsjek mjeriteljskih poslova – područna jedinica Zagreb

6.1.3. Odsjek mjeriteljskih poslova – područna jedinica Rijeka

6.1.4. Odsjek mjeriteljskih poslova – područna jedinica Split

6.1.5. Odsjek mjeriteljskih poslova – područna jedinica Osijek.

 

6.1.1. Odsjek za mjeriteljstvo i potvrđivanje proizvoda

Članak 20.

Odsjek za mjeriteljstvo i potvrđivanje proizvoda obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provođenje zakona o mjeriteljskoj djelatnosti, mjernih jedinica i ispitivanja i označavanja predmeta od plemenitih kovina, osiguravanje sljedivosti etalona u zakonom reguliranom području, provođenje postupka tipnog ispitivanja mjerila, umjeravanje mjerila i etalona, ispitivanje količina punjenja pakovina, dodjelu znaka proizvođača predmeta od plemenitih kovina, upravne i stručne poslove u području potvrđivanja proizvoda, homologacije vozila, suradnju s međunarodnim organizacijama iz ovih područja i vođenje propisane evidencije.

 

6.1.2.-6.1.5. Odsjeci mjeriteljskih poslova

Članak 21.

U odsjecima mjeriteljskih poslova u područnim jedinicama u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku obavljaju se upravni i stručni poslovi kao što su sudjelovanje u poslovima postupka tipnog ispitivanja mjerila, poslovi osiguravanja mjeriteljske sljedivosti mjernih rezultata etalona, poslovi umjeravanja etalona i ovjeravanja mjerila, poslovi ispitivanja sukladnosti mjerila, poslovi ispitivanja i označavanja predmeta od plemenitih kovina, nadzora predmeta od plemenitih kovina te ispitivanja pakovina.

Članak 22.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka mjeriteljskih poslova u područnim jedinicama u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku ustrojavaju se:

6.1.2.1.-6.1.5.1. Pododsjek za mjerila mehaničkih veličina

6.1.2.2.-6.1.5.2. Pododsjek za ostala mjerila.

 

6.1.2.1.-6.1.5.1. Pododsjek za mjerila mehaničkih veličina

Članak 23.

Pododsjek za mjerila mehaničkih veličina provodi ovjeravanje mjerila mehaničkih veličina, mase, obujma, tlaka i temperature, u laboratorijima Odsjeka mjeriteljskih poslova, u ovlaštenim servisima i u ovjernim mjestima, obavlja nadzor nad ispravnošću, prometom i uporabom mjerila i mjernih jedinica mehaničkih veličina, sudjeluje u postupcima tipnih ispitivanja mjerila mehaničkih veličina i vodi ispitnu dokumentaciju o ovjeravanju mjerila mehaničkih veličina.

 

6.1.2.2.-6.1.5.2. Pododsjek za ostala mjerila

Članak 24.

Pododsjek za ostala mjerila provodi ovjeravanje mjerila električnih veličina u laboratorijima Odsjeka mjeriteljskih poslova i u ovlaštenim servisima za električne veličine, provodi ispitivanje referencijskih materijala, ispitivanje i žigosanje predmeta od plemenitih kovina, nadzor predmeta od plemenitih kovina i ispitivanje pakovina u laboratorijima Odsjeka mjeriteljskih poslova i po potrebi kod proizvođača i uvoznika, sudjeluje u postupcima tipnih ispitivanja mjerila električnih veličina, vodi ispitnu dokumentaciju o ovjeravanju mjerila električnih veličina, o ispitivanju plemenitih kovina i referencijskih materijala te vodi ispitnu dokumentaciju o ispitivanju pakovina.

 

6.2. ODJEL MJERITELJSKE INSPEKCIJE

Članak 25.

Odjel mjeriteljske inspekcije obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na nadzor nad primjenom i izvršavanjem zakona, drugih propisa i općih akata u djelatnosti mjeriteljstva; nadzor nad stručnim radom ovlaštenih mjeritelja, ovlaštenih pravnih osoba dobavljača zakonitih mjerila i pakovina, ovlaštenih servisa te korisnika zakonitih mjerila.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela ustrojavaju se:

6.2.1. Odsjek mjerila mehaničkih veličina

6.2.2. Odsjek mjerila energije i električnih veličina

6.2.3. Odsjek pakovina.

 

6.2.1. Odsjek mjerila mehaničkih veličina

Članak 26.

Odsjek mjerila mehaničkih veličina obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad uporabom i stavljanjem u promet zakonitih mjerila, posebno mjerila mehaničkih veličina: mjerila mase, obujma, duljine i drugih mehaničkih veličina; nad zakonitošću i stručnošću obavljanja mjeriteljskih poslova; nad uporabom zakonitih mjernih jedinica; nad čuvanjem, održavanjem i uporabom državnih etalona; nad zakonitošću korištenja sredstava iz državnog proračuna za sufinanciranje državnih etalona; nad postupcima potvrđivanja sukladnosti mjerila s mjeriteljskim propisima, te postupcima ispitivanja tipa mjerila i ovjeravanja zakonitih mjerila; nad provedbom službenih mjerenja; nad pravnim i fizičkim osobama ovlaštenim za provedbu odredbi Zakona o mjeriteljstvu, te nad obavljanjem drugih mjeriteljskih poslova koji su utvrđeni propisima.

U Odsjeku se prati stanje i predlažu mjere za zakonito i stručno obavljanje poslova koji proizlaze iz mjeriteljskih propisa, pruža stručna pomoć subjektima koji se nadziru, te izrađuju analize i informacije iz djelokruga Odsjeka.

 

6.2.2. Odsjek mjerila energije i električnih veličina

Članak 27.

Odsjek mjerila energije i električnih veličina obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad uporabom zakonitih mjerila, posebno mjerila električne i toplotne energije i drugih električnih veličina; nad zakonitošću i stručnošću obavljanja mjeriteljskih poslova; nad uporabom zakonitih mjernih jedinica; nad čuvanjem, održavanjem i uporabom državnih etalona; zakonitošću korištenja sredstava iz državnog proračuna za sufinanciranje državnih etalona; nad postup­cima potvrđivanja sukladnosti mjerila s mjeriteljskim propisima, te postupcima ispitivanja tipa mjerila i ovjeravanja zakonitih mjerila; nad provedbom službenih mjerenja; nad pravnim i fizičkim osobama ovlaštenim za provedbu odredbi Zakona o mjeriteljstvu, te nad obavljanjem drugih mjeriteljskih poslova koji su utvrđeni propisima.

U Odsjeku se prati stanje i predlažu mjere za zakonito i stručno obavljanje poslova koji proizlaze iz mjeriteljskih propisa, pruža stručna pomoć subjektima koji se nadziru, te izrađuju analize i informacije iz djelokruga Odsjeka.

 

6.2.3. Odsjek pakovina

Članak 28.

Odsjek inspekcije pakovina obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad uporabom zakonitih mjerila, posebno poslove inspekcijskog nadzora nad proizvodnjom, uvozom i stavljanjem u promet pakovina; nad postupcima ispitivanja pakovina; nad nazivnim količinama punjenja i označavanjem nazivnih količina punjenja i jedinične cijene; nad ispunjavanjem mjeriteljskih zahtjeva za pojedinačne, skupne i bezomotne pakovine; nad mjerilima kojima se nadziru količine punjenja; nad pravnim i fizičkim osobama ovlaštenim za provedbu odredbi Zakona o mjeriteljstvu, te nad obavljanjem drugih mjeriteljskih poslova koji su utvrđeni propisima.

U Odsjeku se prati stanje i predlažu mjere za zakonito i stručno obavljanje poslova koji proizlaze iz mjeriteljskih propisa, pruža stručna pomoć subjektima koji se nadziru, te izrađuju analize i informacije iz djelokruga Odsjeka.

 

6.3. ODJEL ZA TEMELJNO MJERITELJSTVO

Članak 29.

Odjel za temeljno mjeriteljstvo obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provođenje zakona i drugih propisa iz područja temeljnog mjeriteljstva, kao što su: uspostava i razvoj nacionalnog mjeriteljskog sustava, provođenje postupka proglašenja i nadzora državnog etalona, osiguranje sljedivosti državnog etalona, obavljanje poslova nacionalnog umjernog laboratorija za određenu fizikalnu veličinu, umjeravanje etalona i mjerila, potvrđivanje usklađenosti mjerila s tehničkim specifikacijama, potvrđivanje značajki referencijskih tvari, osiguranje izvršenja zadaća koje proizlaze iz članstva u međunarodnim mjeriteljskim organizacijama iz područja temeljnog mjeriteljstva te koordinacija sudjelovanja drugih pravnih i fizičkih osoba u izvršenju tih zadaća kao i zadaća na temelju međunarodnih sporazuma u području temeljnog mjeriteljstva, koji obvezuju Republiku Hrvatsku.

 

IV. UPRAVLJANJE ZAVODOM

Članak 30.

Ravnatelj predstavlja Zavod i upravlja njegovim radom.

Zamjenik ravnatelja zamjenjuje ravnatelja u slučaju njegova izbivanja i spriječenosti te obavlja i sve druge poslove koje mu povjeri ravnatelj.

Radom Kabineta ravnatelja upravlja tajnik Kabineta.

Službom upravlja pomoćnik ravnatelja.

Radom Odjela upravlja načelnik.

Radom Odsjeka upravlja voditelj odsjeka.

Radom pododsjeka upravlja voditelj pododsjeka.

Članak 31.

Ravnatelj je za svoj rad odgovoran Vladi Republike Hrvatske i ministru znanosti, obrazovanja i športa.

Zamjenik ravnatelja odgovoran je za svoj rad ravnatelju.

Tajnik Kabineta ravnatelja odgovoran je za svoj rad ravnatelju.

Pomoćnik ravnatelja odgovoran je za svoj rad ravnatelju.

Načelnik samostalnog odjela odgovoran je za svoj rad ravnatelju i pomoćniku ravnatelja.

Načelnik odjela u službi odgovoran je za svoj rad ravnatelju i pomoćniku ravnatelja.

Voditelj odsjeka odgovoran je za svoj rad ravnatelju, pomoćniku ravnatelja i nadležnom načelniku.

Voditelj pododsjeka odgovoran je za svoj rad nadležnom voditelju odsjeka.

Članak 32.

Stručno i savjetodavno tijelo ravnatelja je stručni kolegij.

Sastav stručnog kolegija, pitanja koja će raspravljati, te mjesto i vrijeme održavanja stručnog kolegija utvrđuje ravnatelj.

Članak 33.

Stručne savjete, radne grupe i povjerenstva za raspravljanje pojedinih pitanja koja se odnose na obavljanje poslova Zavoda i davanje mišljenja i prijedloga o značajnim pitanjima iz djelokruga Zavoda, osniva ravnatelj.

 

V. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI ZAVODA

Članak 34.

Poslove i zadaće iz djelokruga Zavoda, ovisno o vrsti, složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima, obavljaju službenici i namještenici raspoređeni na radna mjesta sukladno propisima.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Zavoda prikazan je u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe, a koja se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.

 

VI. SURADNJA S DRUGIM TIJELIMA DRŽAVNE UPRAVE I PRAVNIM OSOBAMA KOJE IMAJU JAVNE OVLASTI

Članak 35.

Zavod surađuje s drugim tijelima državne uprave i pravnim osobama koje imaju javne ovlasti u vezi s ostvarenjem upravnih i drugih stručnih poslova iz djelokruga Zavoda.

Zavod surađuje sa stručnim, znanstvenim i drugim ustanovama, radi rješavanja pojedinih stručnih i upravnih pitanja iz djelokruga Zavoda.

Za raspravljanje o pojedinim pitanjima obavljanja poslova Zavoda, za utvrđivanje nacrta propisa, davanje mišljenja i prijedloga o značajnim pitanjima iz djelokruga Zavoda, mogu se u Zavodu osnivati stručni savjeti odnosno radne grupe.

Aktom o osnivanju tijela iz stavka 3. ovog članka utvrđuje se djelokrug i način rada stručnog savjeta odnosno radne skupine.

 

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 36.

Pitanja od značaja za rad Zavoda koja nisu uređena Zakonom, Uredbom o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave i ovom Uredbom uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu Zavoda.

Pravilnikom iz stavka 1. ovog članka utvrdit će se potreban broj državnih službenika i namještenika s naznakom njihovih temeljnih poslova i zadaća, stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od značaja za rad Zavoda.

Ravnatelj Zavoda će, u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe, donijeti Pravilnik o unutarnjem redu Zavoda.

U roku od 30 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika iz stavka 2. ovog članka ravnatelj će donijeti rješenja o rasporedu državnih službenika i namještenika na radna mjesta.

Članak 37.

Danom početka rada Hrvatske akreditacijske agencije i Hrvatskog zavoda za norme prestaju s radom Odjel za normizaciju i Odjel za akreditaciju iz članaka 2., 4. i 11. ove Uredbe.

Članak 38.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo (»Narodne novine«, br. 70/2001 i 106/2004).

Članak 39.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/05-01/14

Urbroj: 5030108-05-1

Zagreb, 31. ožujka 2005.

 

Predsjednik

dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga