HRVATSKA ODVJETNIČKA KOMORA

723

Na osnovi članka 18. Zakona o odvjetništvu (»Narodne novine«, broj 9/94) i Tbr. 49. Tarife o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika Hrvatske odvjetničke komore, Upravni odbor Hrvatske odvjetničke komore, donio je 10. ožujka 2005. godine

ODLUKU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA TARIFE O NAGRADAMA I NAKNADI TROŠKOVA ZA RAD ODVJETNIKA
objav­ljene u »Narodnim novinama« br. 91/2004. od 5. srp­nja 2004. godine

 

Tarifni broj 32. mije­nja se i glasi:

Razmatra­nje spisa, izvid pravomoćnosti i izvršnosti, pribava isprava za stranku

Za razmatra­nje i pre­gled spisa u svim postupcima,
uvid u zem­ljišne k­njige, re­gistre i ostale javne k­njige,
odvjetniku pripada za svaki započeti sat                          25 bodova

Za izvid ili pribavu pravomoćnosti ili izvršnosti
presude, rješe­nja i platnih naloga                                     25 bodova

Za pribavu izvadaka iz zem­ljišnih k­njiga, re­gistra
poduzeća ili drugih organizacija ili pribavu drugih
isprava, odvjetniku pripada naknada od                          25 bodova


Tarifni broj 34. mije­nja se i glasi:


Nagrada po utrošenom satu

Ako pojedinim tarifnim odredbama, prema kojima se odre­đeni poslovi naknađuju po utrošenom satu, nije drugačije određeno, naknada za utrošeni sat iznosi                         25 bodova


XIX. Stupa­nje na snagu tarife

Tarifa stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Broj: 683/2005.
Zagreb, 10. ožujka 2005.

Predsjednik
Hrvatske odvjetničke komore
Ranko Pelicarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga