ministarstvo zdrav­stva i socijalne skrbi

610

Na osnovi članka 205. Obiteljskog zakona (»Narodne novine«, broj 116/2003, 17/2004 i 136/2004), ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi

PRAVILNIK

O NAČINU VOĐENJA OČEVIDNIKA I SPISA PREDMETA OSOBA POD SKRBNIŠTVOM, NAČINU POPISA I OPISA NJIHOVE IMOVINE TE PODNOŠENJA IZVJEŠĆA I POLAGANJA RAČUNA SKRBNIKA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuje način vođenja očevidnika i spisa predmeta osoba pod skrbništvom, način popisa i opisa njihove imovine te podnošenja izvješća i polaganja računa skrbnika.

II. OČEVIDNICI O OSOBAMA POD SKRBNIŠTVOM I POD RODITELJSKOM SKRBI NAKON PUNOLJETNOSTI

Članak 2.

Očevidnici se vode kao:

1. Imenik osoba pod skrbništvom i osoba pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti,

2. Glavna knjiga osoba pod skrbništvom,

3. Upisnik imovine osoba pod skrbništvom.

Očevidnici iz stavka 1. ovoga članka vode se kao ukoričene knjige koje moraju biti prošivene, stranice moraju biti označene i ovjerene od nadležnog tijela.

Naslovna stranica pojedinog očevidnika mora sadržavati njegov naziv i naziv centra za socijalnu skrb.

Članak 3.

U očevidnike iz članka 2. stavka 1. ovoga Pravilnika upisuju se podaci o osobama pod skrbništvom i osobama pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti i imovina osoba pod skrb­ništvom.

Članak 4.

Očevidnike iz članka 2. stavka 1. ovoga Pravilnika vodi djelatnik centra za socijalnu skrb koji obavlja pravne poslove skrbništva.

Članak 5.

Upisi u očevidnike iz članka 2. stavka 1. ovoga Pravilnika moraju biti ažurni, čitljivi i uredni. Pogrešan upis se precrtava, a iznad njega se vrši pravilan upis. Pogrešan upis nakon precrtavanja mora ostati čitljiv.

Ispravak pogrešnog upisa potpisuje osoba koja ga je izvršila.

Članak 6.

Uvjerenja o podacima i činjenicama upisanim u očevidnike iz članka 2. stavka 1. ovoga Pravilnika izdaju se na zahtjev zainteresiranih osoba.

Članak 7.

Očevidnici iz članka 2. stavka 1. ovoga Pravilnika su arhiv­sko registraturna građa trajne vrijednosti, ne smiju se zlorabiti, a moraju se čuvati od uništenja i oštećenja.

1. Imenik osoba pod skrbništvom i osoba pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti

Članak 8.

U imenik osoba pod skrbništvom i osoba pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti upisuje se:

1. redni broj upisa,

2. osobno ime (ime, ime roditelja i prezime) abecednim redom po početnom slovu prezimena,

3. dan primitka prvog podneska kojim se pokreće postupak,

4. broj predmeta prvostupanjskog upravnog postupka koji taj podnesak nosi,

5. – 7. vrste skrbništva (skrbništvo nad maloljetnom osobom, skrbništvo za posebne slučajeve iz članka 168. točke 1. Obiteljskog zakona, skrbništvo nad osobom lišenom poslovne sposobnosti),

8. roditeljska skrb nakon punoljetnosti,

9. redni broj Glavne skrbničke knjige,

10. stranica, redni broj Upisnika imovine osobe pod skrb­ništvom,

11. primjedbe i opažanja.

Imenik iz stavka 1. ovoga članka vodi se na obrascu 1. koji je s propisanim sadržajem otiskan uz ovaj Pravilnik, u formatu 21x30 cm i čini njegov sastavni dio.

2. Glavna knjiga osoba pod skrbništvom

Članak 9.

Glavna knjiga osoba pod skrbništvom vodi se za maloljetne osobe pod skrbništvom i za osobe lišene poslovne sposobnosti, a u nju se upisuju:

1. redni broj upisa,

2. osobno ime (ime, ime roditelja, prezime),

3. dan, mjesec i godina rođenja,

4. mjesto rođenja,

5. prebivalište i uobičajeno boravište,

6. stručna sprema, zvanje,

7. razlog stavljanja pod skrbništvo,

8. naziv tijela koje je donijelo rješenje o stavljanju pod skrb­ništvo, broj i datum rješenja,

9. stranica, redni broj i slovo Imenika osobe pod skrb­ništvom,

10. stranica i redni broj Upisnika imovine osobe pod skrb­ništvom,

11. osobno ime i adresa osoba koje su osobu pod skrb­ništvom dužne uzdržavati,

12. osobno ime skrbnika (ime, ime roditelja, prezime),

13. prebivalište i adresa,

14. naziv tijela koje je donijelo rješenje o imenovanju skrbnika (klasifikacijsku oznaku, urudžbeni broj i datum rješenja),

15. naziv tijela koje je donijelo rješenje o razrješenju skrbnika dužnosti (klasifikacijsku oznaku, urudžbeni broj i datum rješenja),

16. datum prestanka skrbništva nad osobama pod skrb­ništvom, tijelo koje je donijelo rješenje, klasifikacijsku oznaku, urudžbeni broj i datum donošenja toga rješenja,

17. primjedbe i opažanja.

Glavna knjiga osoba pod skrbništvom iz stavka 1. ovoga članka vodi se na obrascu 2. koji je s propisanim sadržajem otiskan uz ovaj Pravilnik u formatu 42¤30 cm i čini njegov sastav­ni dio.

3. Upisnik imovine osoba pod skrbništvom

Članak 10.

U upisnik imovine osobe pod skrbništvom upisuju se podaci o njezinoj imovini: nekretnine, pokretnine, novčana sredstva, novčane tražbine, vrijednosni papiri, dragocjenosti i slično, bez obzira na mjesto u kojem se nalaze, odnosno na mjesto određeno za njihov primitak.

Upisnik imovine osoba pod skrbništvom iz stavka 1. ovoga članka vodi se na obrascu 3. koji je s propisanim sadržajem otiskan uz ovaj Pravilnik u formatu 42¤30 cm i čini njegov sastav­ni dio.

Članak 11.

U gornjem lijevom kutu stranice Upisnika imovine upisuje se ime, ime roditelja i prezime osobe pod skrbništvom i redni broj Glavne knjige osoba pod skrbništvom pod kojim je upisana.

U upisnik imovine osoba pod skrbništvom podaci se upisuju po rubrikama i to:

1. redni broj upisa,

2. dokument na osnovi kojega se obavlja upis (na primjer: zapisnik o popisu i opisu imovine, kupoprodajni ugovor, rješenje o odobrenju za poduzimanje poslova koji prelaze redovito poslovanje imovinom i pravima štićenika, izvješće skrbnika i slično),

3. datum upisa (dan, mjesec i godina),

4. – 6. nekretnine na dan popisa i opisa, nekretnine koje su otu­đene ili opterećene, stanje,

7. – 9. pokretnine na dan popisa i opisa, na dan otuđenja ili opterećenja i stanje,

10. – 15. podaci o novčanim sredstvima (kunskim i deviznim) i to broj štedne knjižnice (kunske, devizne), žiroračuna ili deviznog računa uz naziv tijela koje je izdalo ispravu, primitak, izdatak i stanje,

16. i 17. novčane tražbine i to iznos potraživanja i iznos dugovanja,

18. – 21. podaci o vrijednosnim papirima, pologovno mjesto koje naznačuje osobu (pravnu ili fizičku) kod koje se isprave nalaze na čuvanju, primitak, izdatak i stanje izraženo u kunama,

22. – 25. dragocjenosti i slične stvari i to pologovno mjesto, primitak, izdatak i stanje,

26. i 27. podaci o upravljanju imovinom i to: ime, prezime i adresa osobe kojoj je imovina predana na upravljanje i datum,

28. primjedbe i opažanja značajna za imovinu osobe pod skrb­ništvom.

Članak 12.

Prvi upis u Upisnik imovine osoba pod skrbništvom vrši se odmah po popisu i opisu imovine, a kasnije onim redom kojim se imovina povećava ili umanjuje.

Zadnji upis vrši se po prestanku skrbništva i predaji imovine osobi nad kojom je prestalo skrbništvo, odnosno njenim roditeljima ili posvojiteljima.

Članak 13.

Upis u Upisnik imovine osoba pod skrbništvom vrši se odmah po primitku dokumenata na osnovi kojega se vrši upis.

Svake godine, najkasnije do 28. veljače i 31. kolovoza, centar za socijalnu skrb dužan je uskladiti stanje u Upisniku imovine s dijelom izvješća skrbnika koji se odnosi na upravljanje imovinom osobe pod skrbništvom u proteklom razdoblju.

Ako je za skrbnika imenovana osoba koja je štićenika dužna uzdržavati, stanje u upisniku imovine toga štićenika usklađuje se najkasnije do 28. veljače s izvješćem skrbnika.

III. SPISI PREDMETA OSOBA POD SKRBNIŠTVOM I OSOBA POD RODITELJSKOM SKRBI NAKON PUNOLJETNOSTI

Članak 14.

Spisi predmeta osoba pod skrbništvom i osoba pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti, u smislu ovoga Pravilnika, su svi upravni i drugi akti i prilozi koji se odnose na skrbništvo iste osobe ili roditeljsku skrb nakon punoljetnosti.

Spisi predmeta iz stavka 1. ovoga članka prikupljaju se i čuvaju u skrbničkom predmetu te osobe u posebnom omotu.

Članak 15.

Spisi predmeta osoba pod skrbništvom i osoba pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti označuju se tako da se na prvoj vanjskoj stranici omota iza klasifikacijske oznake predmeta upravnog postupka stavi crtica i doda temeljni broj skrbničkog predmeta koji se sastoji od slova »S« za osobe pod skrbništvom ili »RS« za osobe pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti i rednog broja u Glavnoj knjizi osoba pod skrbništvom iza kojega se stavlja kosa crta i godina u kojoj je osoba stavljena pod skrbništvo, a za osobe pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti, iza »RS« stavi se samo godina u kojoj je osoba stavljena pod roditeljsku skrb nakon punoljetnosti.

Kasniji akti i prilozi označavaju se odgovarajućom klasifikacijskom oznakom predmeta upravnog postupka i temeljnim bro­jem predmeta te svojim podbrojem.

Podbroj je onaj broj koji kasniji akti odnosno podnesci i prilozi dobivaju po redu kojim su zaprimljeni i kojim se ulažu u predmet.

Članak 16.

Na prvoj vanjskoj stranici omota predmeta upisuje se puni naziv centra za socijalnu skrb, godina prispjeća prvog akta, klasifikacijsku oznaku predmeta, temeljni broj predmeta te kratak sadržaj predmeta.

Na prvoj vanjskoj stranici omota, u desnom kutu, upisuju se rokovi u kojima treba poduzimati pojedine radnje u predmetu.

Članak 17.

Na unutarnju stranicu omota upisuju se svi podnesci, rješenja i drugi akti i prilozi, redom kako su zaprimljeni, odnosno kako se donose.

Članak 18.

Predmeti koji su u tijeku, čuvaju se uz skrbničke knjige složeni po temeljnim »S« ili »RS« brojevima ili po vrsti skrb­ništva i temeljnim »S« ili »RS« brojevima.

Članak 19.

Predmet osobe pod skrbništvom ili predmet osobe pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti riješen je, odnosno postupak je okončan kad rješenje o prestanku skrbništva ili prestanku roditeljske skrbi nakon punoljetnosti, postane pravomoćno.

Dokumentacija o osobama pod skrbništvom i osobama pod roditeljskom skrbi nakon punoljetnosti čuva se u skrbničkom pred­metu, uz skrbničke knjige, 5 godina računajući od dana kad je rješenje o prestanku skrbništva, odnosno roditeljske skrbi nakon punoljetnosti, postalo pravomoćno.

Po proteku roka iz stavka 2. ovoga članka centar za socijalnu skrb postupa sukladno svojem općem aktu o čuvanju, odabiranju i izlučivanju registraturnog gradiva, a na osnovi posebne liste utvrđene uz suglasnost nadležnog arhiva.

Članak 20.

Riješeni skrbnički predmeti slažu se u fascikle na način na koji se čuvaju skrbnički predmeti u postupku sukladno članku 19. ovoga Pravilnika. Fascikl se označava punim nazivom centra za socijalnu skrb, oznakom godine klasifikacijskom oznakom. Fas­cikl riješenih skrbničkih predmeta čuva se odvojeno od drugih skrbničkih predmeta 15 godina nakon čega centar za socijalnu skrb upućuje nadležnom arhivu zahtjev za predaju registraturne građe, odnosno za odabiranje i izlučivanje.

Članak 21.

Uvid u akte na osnovi kojih se vrše upisi u skrbničke knjige dopustit će se osobi na koju se odnose upisi, članovima njene uže obitelji, posvojitelju i skrbniku, a drugim osobama samo kad za to imaju neposredan i na zakonu osnovan interes.

IV. POPIS I OPIS IMOVINE OSOBA POD SKRBNIŠTVOM

Članak 22.

Popis i opis imovine osoba pod skrbništvom obuhvaća nekret­­nine, pokretnine, novčana sredstva, novčane tražbine, vrijednosne papire, dragocjenosti i slične stvari.

Članak 23.

Centar za socijalnu skrb dužan je bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana stavljanja osobe pod skrbništvo, popisati i opisati njenu imovinu i predati je na upravljanje skrbniku.

Ako je to potrebno za osiguranje imovine, centar za socijalnu skrb može popisati i opisati imovinu odmah nakon što je pokrenut postupak radi stavljanja osobe pod skrbništvo.

Članak 24.

Imovinu štićenika popisuje povjerenstvo koje imenuje centar za socijalnu skrb, u sastavu: predstavnik centra za socijalnu skrb, skrbnik, predstavnik ureda državne uprave, osoba kod koje se imovina nalazi i štićenik ako je sposoban shvatiti o čemu se radi.

Radom povjerenstva rukovodi predstavnik centra za socijalnu skrb koji saziva članove iz stavka 1. ovoga članka, izvješćuje ih o mjestu i vremenu popisa i opisa imovine.

Ako povjerenstvo ocijeni da ne može valjano opisati određe­ne pokretnine zatražit će da to učini stručna osoba čija specijalnost odgovara toj vrsti pokretnine.

Članak 25.

O popisu i opisu imovine vodi se zapisnik.

U zapisnik se unosi: mjesto gdje se vrši popis i opis imovine, dan i sat kada se radnje obavljaju, imena članova povjerenstva, te predmet u kojem se obavlja popis i opis imovine.

Članak 26.

U zapisnik o popisu i opisu imovine štićenika unose se podaci o imovini i to:

1. nekretnine – pojedinačno uz naznaku: katastarske čestice, ze­m­ljišnoknjižnog uloška, katastarske općine, površine, kulture zemljišta i katastarskog prihoda,

2. pokretnine – pojedinačno uz naznaku vrste i broja komada,

3. novčana sredstva – po valuti uz naznaku broja štedne knjižice, žiroračuna ili deviznog računa i banke ili drugog tijela koje je ispravu izdalo,

4. novčane tražbine – uz naznaku iznosa potraživanja odnosno dugovanja, vjerovnika odnosno dužnika i isprave o potraživanju odnosno dugovanju,

5. vrijednosni papiri, popis i opis po vrstama, broju i vrijednosti uz naznaku osobe odnosno tijela kod kojeg se nalaze na čuvanju (pologovno mjesto),

6. dragocjenosti i slične stvari popisane po broju i vrstama, opisane po karakteristikama utvrđenim vizualnim opažanjem, deklaracijama i slično.

Isprave koje se odnose na popisanu i opisanu imovinu naznačuju se u zapisniku, a planove, skice, crteže, fotografije i slično, ovjeravaju članovi povjerenstva.

Članak 27.

Zapisnik o popisu i opisu imovine osobe pod skrbništvom sastavlja se u 4 istovjetna primjerka, od kojih se po jedan uručuje predstavniku županijskog ureda nadležnog za socijalnu skrb, skrb­niku, osobi kod koje se imovina nalazi, a jedan primjerak ostaje u predmetu.

Članak 28.

Odredbe članka 22. – 27. ovoga Pravilnika primjenjuju se na odgovarajući način kod predaje imovine na upravljanje osobi nad kojom je prestalo skrbništvo, odnosno njegovim roditeljima ili posvojiteljima kao i onda kada je popis i opis imovine potrebno izvršiti iz drugih opravdanih razloga.

V. IZVJEŠĆE SKRBNIKA I POLAGANJE RAČUNA

Članak 29.

Skrbnik je dužan svakih šest mjeseci i to najkasnije do 31. siječnja i 31. srpnja kao i kad to zatraži centar za socijalnu skrb podnijeti izvješće o svome radu i o stanju štićenikove imovine za šest mjeseci prije podnošenja izvješća.

Izvješće se podnosi centru za socijalnu skrb pisano ili usmeno na zapisnik.

Članak 30.

Izvješće skrbnika mora sadržavati:

1. ime i prezime osobe pod skrbništvom, vrstu skrbništva,

2. ime, prezime i adresa skrbnika,

3. podatke o tome kako se skrbnik u izvještajnom razdoblju brinuo o osobi štićenika, o zaštiti njegovih prava i dobrobiti,

4. podatke o upravljanju imovinom štićenika.

Članak 31.

Dio izvješća o osobi štićenika treba sadržavati podatke o tome gdje se štićenik u izvještajnom razdoblju nalazio (u svojoj obitelji, u udomiteljskoj obitelji, u ustanovi), zdravstveno stanje šti­ćenika (ako je bolestan opis i trajanje bolesti, podatke o liječe­nju), čime se štićenik u tom razdoblju bavio (radio – gdje i s kakvim uspjehom, školovao, stručno osposobljavao – s kakvim uspjehom i slično), te sve drugo značajno za osobu štićenika.

Članak 32.

Dio izvješća o upravljanju i raspolaganju imovinom štiće­nika treba sadržavati podatke: o izvorima, iznosu, popisu i opisu štićenikovih redovitih i izvanrednih prihoda, o iznosu i opisu posebno redovitih, a posebno izvanrednih rashoda kao i o svrsi za koju je imovina utrošena; podaci o imovini koja je utrošena; o broju i datumu rješenja kojim je dano odobrenje za opterećenje ili otuđenje imovine i o stanju imovine štićenika na dan podnošenja izvješća.

Članak 33.

Dio izvješća o radu skrbnika treba sadržavati podatke o tome što je skrbnik učinio u obavljanju redovitih skrbničkih dužnosti, kao i s odobrenjem centra za socijalnu skrb.

Članak 34.

Službenik koji u centru za socijalnu skrb obavlja pravne poslove skrbništva dužan je najkasnije do 28. veljače i 31. kolovoza svake godine uskladiti dio izvješća o upravljanju imovinom štićenika u proteklom razdoblju s upisima u Upisniku imovine osoba pod skrbništvom i u slučaju potrebe poduzimati odgo­varajuće mjere.

Članak 35.

Centar za socijalnu skrb može, ovisno o vrsti skrbništva i o tome ima li osoba pod skrbništvom imovinu te drugim okolnostima, sačiniti obrazac izvješća sukladan s odredbama članka 29. – 34. ovoga Pravilnika i uručiti skrbniku zajedno s naputkom o popunjavanju.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 36.

Najkasnije u roku 90 dana od početka primjene ovoga Pravilnika, centar za socijalnu skrb dužan je:

– pregledati i ažurirati skrbničke knjige i predmete,

– u rubriku »primjedba« Imenika osoba pod starateljstvom, i rubriku »napomena« Glavne starateljske knjige, upisati odgo­va­rajuće podatke o upisu skrbničkih predmeta u nove skrbničke knjige,

– neriješene skrbničke predmete označiti temeljnim »S« brojem, tj. rednim brojem upisa u novu Glavnu knjigu osoba pod skrbništvom,

– u odgovarajuće rubrike novih skrbničkih knjiga prepisati postojeće podatke, a u nove rubrike unijeti podatke iz skrbničkih predmeta,

– zaključiti dosadašnje skrbničke knjige te ih odložiti s riješenim skrbničkim predmetima.

Članak 37.

Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o načinu vođenja očevidnika i spisa predmeta osoba pod skrbništvom, načinu popisa i opisa njihove imovine te podnošenja izvješća i polaganja računa skrbnika (»Narodne novine«, br. 66/99).

Članak 38.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 552-02/05-01/45
Urbroj: 534-08-02-01/1-05-1
Zagreb, 2. ožujka 2005.

Ministar
doc. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.

 

Obrazac 1

IMENIK OSOBA POD SKRBNIŠTVOM I OSOBA POD RODITELJSKOM SKRBI
NAKON PUNOLJETNOSTI

 R.
 br.

 Osobno ime (ime, 
ime roditelja i
prezime)

 Dan
primitka
prvog
podneska

 Broj 
predmeta
prvostu-
panjskog
postupka

   Vrsta skrbništva    

Roditeljska
skrb  nakon
punoljet-
nosti

Redni broj
Glavne
skrbničke
knjige

Stranica i
redni broj
Upisnika
imovine
osobe pod
skrbništvom

Primjedbe i opažanja

Nad
maloljetnom
osobom

  Privremeno  
  skrbništvo

 Nad osobom 
lišenom
poslovne
sposobnosti

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Obrazac 2

GLAVNA KNJIGA OSOBA POD SKRBNIŠTVOM

 R.
 br

Osoba pod skrbništvom

Stranica
Upisnika
imovine
osoba pod
skrbništvom

 Osobno ime 
(ime, ime roditelja, 
  prezime)

 Dan, mjesec i 
godina
rođenja

  Mjesto  
rođenja

  Prebivalište  
  i uobičajeno
boravište

 Stručna 
sprema,
zvanje

Razlog
stavljanja
pod
skrbništvo

Naziv tijela koje
je donijelo rješenje
o stavljanju pod
skrbništvo, broj i
datum rješenja

Stranica, redni
broj i slovo
Imenika
osoba pod
skrbništvom

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Osobno ime i adresa 
osoba koje su osobu  
pod skrbništvom
dužne uzdržavati

Skrbnik

Primjedbe i
opažanja

 Ime (osobno ime 
skrbnika, ime
roditelja i prezime)

 Prebivalište i 
adresa

Naziv tijela koje
je donijelo rješenje
o postavljanju
skrbnika, broj i
datum rješenja

Naziv tijela koje je
donijelo rješenje o
razrješenju i dužnosti
skrbnika, broj i
datum rješenja

Datum
prestanka
skrbništva, broj
i datum rješenja

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Obrazac 3

UPISNIK IMOVINE OSOBA POD SKRBNIŠTVOM

Osoba pod skrbništvom ____________________________
                                           (ime, ime roditelja i prezime)

Redni broj Glavne skrbničke knjige: ______________

 R. br.
upisa

 Dokument 
temeljem
kojeg se
obavlja
upis

Datum upisa
(dan, mjesec
i godina)

  Nekretnine   

  Pokretnine  

 Novčana sredstva

 Na dan 
popisa
i opisa

Otuđenje
ili
opterećenje

Stanje

 Na dan
popisa i
opisa

Na dan
otuđenja
ili
opterećenja

Stanje

Broj žiro-računa kunskog
(primitak,
izdatak, stanje)

Broj žiro-
računa
deviznog
(primitak,
izdatak, stanje)

Broj štedne
knjižice (devizne,
kunske)
(primitak,
izdatak, stanje)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Novčane tražbine 

   Vrijednosni papiri    

   Dragocjenosti i slično   

   Upr. imovinom   

  Primjedbe i
opažanja  

Iznos
potraživanja

Iznos
dugovanja

Pologovno
mjesto

Primitak

Izdatak

Stanje
u
kunama

Pologovno
mjesto

Primitak

Izdatak

Stanje

Ime, prezime i
adresa osobe koja
upravlja
imovinom

Datum
predaje
imovine
na
upravljanje

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga