CENTAR ZA VOZILA HRVATSKE I HRVATSKI AUTOKLUB

583

Na teme­lju članka 273. stavka 5. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« 105/04) i rješe­nja Ministarstva unutar­njih poslova Republike Hrvatske br. 511-01-72-7693/7-93 od 5. kolovoza 1993., Nadzorni odbor Centra za vozila Hrvatske na sjednici održanoj 22. ve­ljače 2005. godine i Upravni odbor Hrvat­skog autokluba na sjednici održanoj 28. ve­ljače 2005. godine, donijeli su

PRAVILNIK

O DOPUNAMA PRAVILNIKA O INFORMATIČKOM SUSTAVU I JEDINSTVENOME PROGRAMSKOM RJEŠENJU ZA OBRADU PODATAKA O TEHNIČKIM PREGLEDIMA I REGISTRACIJI VOZILA U STANICAMA ZA TEHNIČKI PREGLED VOZILA

Članak 1.

U članku 8. Pravilnika o informatičkom sustavu i jedinstvenome programskom rješe­nju za obradu podataka o tehničkim pre­gledima i re­gistraciji vozila u stanicama za tehnički pre­gled vozila (»Narodne novine« 159/04) dodaje se stavak 2. koji glasi:

»Iznimno od odredbi prethodnog stavka sredstva za korište­nje dodatnih programa iz članka 2. stavka 2. ovog pravilnika mogu se osigurati od zainteresiranih fizičkih i pravnih osoba, kojima se distribuiraju podaci prikup­ljeni primjenom tih dodatnih programa, a sukladno posebnim ugovorima i važećim propisima.«

Članak 2.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

I/1, broj: 503-1/05                                Broj: 1973
Zagreb, 22. ve­ljače 2005.                     Zagreb, 28. ve­ljače 2005.

Centar za vozila                                    Hrvatski autoklub

Hrvatske d.d.

predsjednik Nadzornog odbora            predsjednik Upravnog odbora
Ivan Babovac, dipl. ing., v. r. Ivo Bikić, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga