MINISTARSTVO ZDRAVSTVA
I SOCIJALNE SKRBI

315

Na teme­­lju članka 2. točke 27. Zakona o lijekovima i medicinskim proizvodima (»Narodne novine«, br. 121/03 i 177/04) te članka 8. stavka 2. Pravilnika o kliničkim ispitiva­­njima i dobroj kliničkoj praksi (»Narodne novine«, br. 175/03 i 55/04) ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi

RJEŠENJE

O IMENOVANJU ČLANOVA SREDIŠNJEGA ETIČKOG POVJERENSTVA

1. Za zamjenika predsjednika Središ­­nje­ga etičkog povjerenstva imenuje se prim. dr. sc. Josip Čulig.

2. Za člana Središ­­nje­ga etičkog povjerenstva imenuje se o. Petar Grubišić.

3. Za zamjenika člana Središnjega etičkog povjerenstva imenuje se prof. dr. sc. Melita Šalković – Petrišić.

4. Za zamjenika člana Središnjega etičkog povjerenstva imenuje se dr. sc. o. Goran Dabić.

Klasa: UP/I-011-01/04-01/15
Urbroj: 534-06-02/3-05-6
Zagreb, 24. siječnja 2005.

Potpredsjednik Vlade
Ministar zdravstva i socijalne skrbi
prof. dr. sc. Andrija Hebrang, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga