POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

211

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, pred­sjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Agata Račan, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom drugog propisa, na sjednici održanoj dana 19. siječnja 2005. godine, donio je

RJEŠENJE

I. Odbacuje se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o raspoređivanju sredstava za rad političkih stranaka u 2004. godini, klasa: 400-06/04-01/01, urbroj: 612/2-04-02 od 3. studenoga 2004. godine.                                                                     

II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

1. Hrvatska seljačka stranka, zastupana po predsjedniku Zlatku Tomčiću (u daljnjem tekstu: predlagateljica) podnijela je Ustavnom sudu Republike Hrvatske prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o raspoređivanju sredstava za rad političkih stranaka u 2004. godini, klasa: 400-06/04-01/01, urbroj: 612/2-04-02 od 3. studenoga 2004. godine (u daljnjem tekstu: osporena Odluka).

Osporenu Odluku donio je Odbor za Ustav, Poslovnik i politički sustav Hrvatskoga sabora na sjednici održanoj 3. studenoga 2004. godine.

2. Predlagateljica smatra nesuglasnom s odredbom članka 19. Zakona o političkim strankama (»Narodne novine«, broj 76/93., 111/96., 164/98. i 36/01.) točku III. osporene Odluke, u dijelu u kojem se određuje iznos sredstava koja će u razdoblju od 1. listopada do 31. prosinca 2004. godine Ministarstvo financija Republike Hrvatske doznačiti izravno zastupnicima nacionalnih manjina i nezavisnom zastupniku.

Smatra da temeljem članka 19. Zakona o političkim strankama »nema nikakve pravne mogućnosti da se odobri isplata i doznačavanje sredstava pojedinim zastupnicima, pa i zastupnicima nacionalnih manjina, budući da Zakon to pravo daje isključivo političkim strankama«.

Predlaže poništiti osporavanu Odluku.

Ustavni sud nije nadležan za odlučivanje.

3. Osporenom Odlukom Odbor za Ustav, Poslovnik i politički sustav Hrvatskog sabora izmijenio je i dopunio Odluku o raspoređivanju sredstava za rad političkih stranaka u 2004. godini, klasa: 400-06/04-01/01, urbroj: 612/2-04-01 od 24. ožujka 2004. godine (u daljnjem tekstu: Odluka). Tom je Odlukom nadležno radno tijelo Hrvatskog sabora raspodijelilo sredstva za rad parlamentarnim političkim strankama i zastupnicima nacionalnih manjina, što su u državnom proračunu osigurana za 2004. godinu u skladu s člankom 19. Zakona o političkim strankama, koji propisuje:

Dio sredstava za rad političkih stranaka koji se osigurava u državnom proračunu za iduću proračunsku godinu iznosi 0,056% sredstava tekućih izdataka proračuna iz prethodne godine.

Sredstva iz stavka 1. ovoga članka raspoređuju se političkim strankama koje imaju najmanje jednog zastupnika u Hrvatskom saboru.

Odbor za Ustav, Poslovnik i politički sustav Hrvatskoga sabora donosi odluku o raspoređivanju sredstava iz stavka 1. ovoga članka za svaku godinu, kojom utvrđuje jednaki iznos sredstava za svakog zastupnika u Hrvatskom saboru tako da pojedinoj političkoj stranci pripadaju sredstva razmjerno broju njenih zastupnika.

Za svakog izabranog zastupnika podzastupljenog spola političkim strankama pripada i pravo na naknadu u visini od 10% iznosa predviđenog po svakom zastupniku, određenog stavkom 3. ovoga članka.

Točkom I. osporene Odluke određeno je da se iza točke III. Odluke dodaje nova točka III.a Točkom III.a osporene Odluke određeno je da će iznimno od točke III. Odluke u razdoblju od 1. listopada do 31. prosinca 2004. godine Ministarstvo financija raspoređena sredstva doznačiti na središnje račune političkih stranaka odnosno izravno zastupnicima nacionalnih manjina i nezavisnom zastupniku.

4. Odredbom članka 128. alineje 2. Ustava Republike Hrvat­ske propisano je da Ustavni sud odlučuje o suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom.

Pod drugim propisom podrazumijeva se podzakonski opće­normativni akt obvezujućeg karaktera, donesen od strane nadležnih tijela državne vlasti ili tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te drugih pravnih osoba s javnim ovlastima, koji uređuje odnose na općenit način i koji se odnosi u pravilu na neodređeni krug adresata.

Sukladno navedenom, Ustavni sud je u rješenju, broj: U-II-1589/2001 od 10. listopada 2001. godine, zauzeo stajalište da odluke nadležnoga radnog tijela Hrvatskog sabora o raspo­ređivanju sredstava za rad političkih stranaka u tekućoj godini nisu propis iz članka 128. alineje 2. Ustava, te je u tom konkretnom slučaju odbacio prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Odluke o izmjenama Odluke o raspore­đivanju sredstava za rad političkih stranaka u 2001. godini, klasa: 400-06/01-01/02, urbroj: 612/2-01-02 od 26. travnja 2001.

Ustavni sud je u navedenom rješenju utvrdio da se odlukom o raspoređivanju sredstava za rad političkih stranaka utvrđuje samo visina novčanog iznosa koji političkim strankama pripada u tekućoj proračunskoj godini u skladu s člankom 19. stavkom 3. Zakona o političkim strankama, a ne uređuju se prava ili obveze adresata akta na generalan način.

5. Uvažavajući u konkretnom slučaju načelnu važnost pravnog pitanja na koje ukazuje podnositelj prijedloga, Ustavni sud smatra potrebnim napomenuti i sljedeće: važećim Zakonom o političkim strankama uređuju se mjerila za dodjelu sredstava za rad parlamentarnih političkih stranaka iz državnog proračuna, dok bi mjerila za dodjelu sredstava za rad zastupnika iz državnog proračuna trebala biti uređena u mjerodavnom zakonu kojim se uređuju prava i dužnosti zastupnika u Hrvatskom saboru. Eventualno priznavanje prava na dodjelu sredstava za rad zastupnicima iz državnog proračuna i zakonsko uređenje tog pitanja u nadležnosti je Hrvatskog sabora u skladu s njegovim ovlastima propisanim člankom 2. stavkom 4. alinejom 1. Ustava.

Polazeći od činjenice da su zastupnici u Hrvatski sabor birani po različitim osnovama, Ustavni sud ocjenjuje da, do eventualnog uređenja tog pitanja u mjerodavnom zakonu, nema ustavnopravnih zapreka i zastupnicima nacionalnih manjina te nezavisnim zastupnicima osigurati sredstva za rad odgovarajućom primjenom mjerila propisanog člankom 19. Zakona o političkim strankama. To stoga što su mjerila zasnovana na ukupnom broju zastupnika u ovom sazivu Hrvatskog sabora, pa u obračunu raspodjele ukupnog iznosa sredstava za rad političkih stranaka iz državnog proračuna sudjeluju i zastupnici nacionalnih manjina, te nezavisni zastupnici izabrani s lista parlamentarnih i neparlamentarnih političkih stranaka.

Međutim, budući da se zastupnici nacionalnih manjina i nezavisni zastupnici ne smatraju proračunskim korisnicima, Ustavni sud upozorava da sredstva državnog proračuna, koja će im biti dodjeljivana za rad do eventualnog uređenja tog pitanja u mjerodavnom zakonu, ne bi smjela biti isplaćivana na njihove privatne račune. Ustavni sud napominje da je u tom smislu nužno osigurati kontrolu trošenja proračunskih sredstava, koja se dodjeljuju zastupnicima nacionalnih manjina i nezavisnim zastupnicima odgo­varajućom primjenom članka 19. Zakona o političkim strankama, u skladu s važećim mjerodavnim propisima Republike Hrvatske.

Navedeno stajalište Ustavni sud iznosi u ovoj odluci temeljem ovlaštenja propisanog člankom 128. alinejom 5. Ustava i člankom 104. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02., 49/02. – pro­čišće­ni tekst).

6. U skladu s člankom 32. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, kojim je propisano da će Ustavni sud rješenjem odbaciti prijedlog kada nije nadležan za odlučivanje, riješeno je kao u izreci.

7. Odluka o objavi (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvat­ske.

Broj: U-II-4255/2004

Zagreb, 19. siječnja 2005.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik
dr. sc. Petar Klarić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga