POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

KOMISIJA ZA VRIJEDNOSNE PAPIRE REPUBLIKE HRVATSKE

51

Na teme­lju odredbi članka 15. stavak 2. i 3. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine«, br. 84/02), Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske, u predmetu utvrđiva­nja postoja­nja obveze uvršte­nja u kotaciju javnih dioničkih društava, za društvo LUKA PLOČE d.d., Ploče, na sjednici održanoj 10. prosinca 2004., donijela je

RJEŠENJE

I. Nalaže se društvu LUKA PLOČE d.d., sa sjedištem u Pločama, Trg kra­lja Tomislava 21, MBS: 090006523, da u roku od 90 dana od dostave ovog rješe­nja uvrsti svoje dionice u kotaciju javnih dioničkih društava burze, te da Komisiji za vrijednosne papire Republike Hrvatske dostavi dokaz o uči­njenom.

II. Ovo rješe­nje objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske (da­lje: Komisija) provela je sukladno odredbama članka 12. stavka 3. Zakona o tržištu vrijednosnih papira nadzor nad ispu­nje­njem obveze uvršte­nja dionica društva Luka Ploče d.d., Ploče (da­lje: Izdavate­lj) u kotaciju javnih dioničkih društava burze.

Sukladno odredbi članka 114. stavak 1. Zakona, javnim dioničkim društvom smatra se dioničko društvo koje izdaje dionice javnom ponudom ili ima više od 100 dioničara i teme­ljni kapital koji iznosi najma­nje 30.000.000,00 kuna. Da bi se dioničko društvo u smislu Zakona smatralo javnim dioničkim društvom i kao takvo bilo dužno ispu­njavati sve zakonske obveze, dovo­ljno je da je ispu­njen samo jedan od dva navedena kriterija.

Uvidom u teme­ljne podatke subjekta upisa u Sudski re­gistar trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj razvidno je da Izdavate­lj ima teme­ljni kapital u iznosu od 89.045.600,00 HRK (kuna) te time zadovo­ljava kriterij iz članka 114. stavak 1. točka 1.

Odredbom članka 14. Pravilnika o sadržaju i obliku financijskih i poslovnih izvješća javnih dioničkih društava (»Narodne novine« br. 118/03), propisano je da više od 100 dioničara ima ono dioničko društvo koje je zad­nje­g dana u sva tri mjeseca tromjesečja za koje se izrađuje izvješće imalo više od 100 dioničara.

Slijedom navedene odredbe Pravilnika o sadržaju i obliku financijskih i poslovnih izvješća javnih dioničkih društava, dioničko društvo koje je zad­nje­g dana u sva tri mjeseca tromjesečja za koje se izrađuje izvješće imalo više od 100 dioničara, a što je vid­ljivo iz podataka Središ­nje depozitarne agencije ili podataka iz k­njige dionica određenog dioničkog društva, smatra se javnim dioničkim društvom i obvezno je postupiti sukladno odredbama stavka 2., 3. i 4. članka 114. Zakona.

Prema podacima dobivenim od Središ­nje depozitarne agencije Zagreb, navedeno društvo ima na zad­nji dan u srp­nju, kolovozu i rujnu 2004. godine više od 100 dioničara te time zadovo­ljava kriterij iz članka 114. stavak 1. točka 2. Zakona.

Odredbama članka 114. stavak 2. Zakona propisano je da su javna dionička društva dužna uvrstiti dionice u kotaciju javnih dioničkih društava ili uređenog javnog tržišta u roku od 30 dana od dana izda­nja dionica javnom ponudom, odnosno dana ispu­nje­nja kriterija iz stavka 1. točke 2. istog članka.

Dioničko društvo (Izdavate­lj) podnosi zahtjev za uvršte­nje u kotaciju, odnosno ukida­nje uvršte­nja vrijednosnih papira iz kotacije javnih dioničkih društava na način i pod uvjetima kako je to propisano odredbama Pravila uvršte­nja u Kotaciju javnih dioničkih društava Zagrebačke burze d.d. Zagreb, Ksaver 200, i Pravila Kotacije javnih dioničkih društava Varaždinske burze d.d. Varaždin, Kapucinski trg 2/I.

Podnoše­nje navedenih zahtjeva nema utjecaja na stjeca­nje ili gubitak statusa javnog dioničkog društva, koji je vezan uz ispu­njava­nje odredbi Zakona i Pravilnika o sadržaju i obliku financijskih i poslovnih izvješća javnih dioničkih društava.

Na zahtjev Komisije, Izdavate­lj se 3. prosinca 2004. očitovao o razlozima neuvršte­nja svojih dionica u kotaciju javnih dioničkih društava burze ili uređenog javnog tržišta u roku od 30 dana od ispu­nje­nja kriterija iz članka 114. stavak 1. Zakona.

Očitova­nje sadrži izjavu Izdavate­lja da im nije namjera izbjeći Zakonom propisanu obvezu te sadrži zahtjev Izdavate­lja da se odgodi obveza izdavate­lja da, sukladno odredbi članka 114. stavak 3. Zakona pri uvršte­nju dionica u kotaciju javnih dioničkih društava objavi skraćeni prospekt, što prethodno mora odobriti Komisija.

Zakonom nije predviđena mogućnost produže­nja roka za uvršte­nje u kotaciju Javnih dioničkih društava sadržan u članku 114. stavak 2. Zakona. Rok za uvršte­nje dionica Izdavate­lja u kotaciju javnih dioničkih društava istekao je 2. studenoga 2004. godine.

Komisija smatra da je zahtjevu Izdavate­lja udovo­ljeno na način da mu je dan rok za izradu skraćenog prospekta, sadržan u roku od 90 dana za uvršte­nje dionica u kotaciju javnih dioničkih društava, koje­g je Komisija s obzirom na iznijete okolnosti slučaja dodijelila Izdavate­lju kako je navedeno u točki 1. izreke ovog Rješe­nja.

Slijedom navedenog, a sukladno odredbama članka 15. stavka 2. i 3. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, kojima je propisano da će u slučaju utvrđenih nedostataka i nepravilnosti Komisija rješe­njem naložiti poduzima­nje rad­nji koje pridonose uspostav­lja­nju zakonitosti i usklađiva­nju rada sa zakonima i drugim propisima, odnosno izreći mjeru propisanu ovim Zakonom, va­ljalo je riješiti kao u točki I. izreke rješe­nja.

Sukladno odredbama članka 8. stavka 4. Zakona, ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog rješe­nja žalba nije dopuštena, ali se protiv istog može pokrenuti upravni spor podnoše­njem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku 30 dana od dana primitka ovog rješe­nja.

Klasa: UP/I-041-02/04-01/147
Urbroj: 567-04/04-2
Zagreb, 10. prosinca 2004.

Predsjednik Komisije
Mi­ljenko Fičor, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga